בספטמבר 22 ייפתח אטיליו: בית ספר גבוה לבישול בהובלת השף מיכאל כץ

בית הספר מקיים מבחני קבלה על ידי ועדת קבלה מוסמכת ולכן רק 24 אנשים מתקבלים ללימודים בכל קורס. צילום יוסי מויאל
בית הספר לבישול Attilio הוקם במרכז ההייטק החדש של אור יהודה ופונה לשלושה קהלים: מקצוענים, פודיז, ולראשונה בישראל – בני נוער מגיל 14

בספטמבר 2022 ייחנך באזור ההייטק החדש של אור יהודה, אטיליו (Attilio) – בית ספר גבוה לבישול ולימודי קולינריה, שהוקם על ידי שף מיכאל כץ שלימד בעבר כמורה מן המניין בבית הספר היוקרתי 'קורדון בלו' באנגליה והיה ,השף הראשי של קבוצת מסעדות אדום, מסעדת חבה ומסעדת מיכאל אנדרו. יחד איתו היזם הקולינרי צי׳קו קרוליצקי – יועץ כלכלי וקולינרי.

שף מיכאל כץ – אטיליו. צילום יוסי מויאל

שף כץ אומר כי בית הספר אטיליו נקרא על שם השף הראשון שאצלו הוא למד – אטיליו באסו, ושואף להוביל למקצוענות וחדשנות בקולינריה הישראלית באמצעות שלושה אלמנטים מרכזיים: שיטת לימוד ייחודית, מיקוד בשלושה סוגי תלמידים, ועיסוק לא רק בטכניקות בישול,

צילום יוסי מויאל

שיטת הלימוד הייחודית אינה כוללת מתכונים כלל. התלמידים צופים בהדגמה ארוכה של טכניקות בישול ומקבלים הסבר על חומרי הגלם השונים, ולאחר מכן עוברים לשלב המעשי בו כל תלמיד מביא לידי ביטוי את כל מה שלמד. ב-Attilio יש לכל תלמיד סביבת עבודה אישית הכוללת כיריים, תנור, עמדת עבודה וכלים, כך שהעבודה אישית לחלוטין.

שף מיכאל כץ. צילום יוסי מויאל

בית הספר מתמקד בשלושה סוגי תלמידים: טבחים וקונדיטורים מקצוענים – כאלה שעבדו במטבחים שונים בארץ ורוצים להתקדם ולקדם את עצמם מבחינה מקצועית ועסקית; בני נוער – נערים ונערות גילאי 14-18 שמעוניינים להתחיל את הקריירה מוקדם מהרגיל, ולקבל תעודת בישול מקצועית בינלאומית; ופודיז – כאלה המעוניינים להעמיק בתחביב באופן מקצועי מבלי להפוך לטבחים מקצועיים.

צילום יוסי מויאל

הקורסים שילמדו ב'אטיליו' לא מתרכזים רק בטכניקות בישול, אלא מעניקים ידע מקיף סביב המטבח. לדוגמא: קורס בישול טבעוני הראשון בארץ בשיתוף פעולה עם עמותת ויגן פרנדלי; קורס בטיחות במזון – התלמידים יוסמכו כנאמני בטיחות מזון על ידי משרד הבריאות; קורס יין, קורס פוד קוסט – שיסייע לטבחים לבנות תפריט ייחודי עם רשימת מוצרים מוגדרת; קורס ניהול פלור במסעדה.

בית הספר מקיים מבחני קבלה על ידי ועדת קבלה מוסמכת, ולכן רק 24 אנשים מתקבלים ללימודים בכל קורס. הקורסים השונים כוללים בין 90 עד 12 שיעורים, ויכללו סיורי מסעדות, הרצאות של שפים ויזמים קולינריים מובילים, שיעורים על אלרגנים ועוד.

אטיליו – בית ספר לבישול. יוני נתניהו 4 אור יהודה, 03-6887337כשר – רבנות אור יהודה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר