גרנות מתחילה לשווק אפרסמון תחת מותג "חקלאי גרנות"

אפרסמון בינוני מספק כ-16% ממנת הסיבים התזונתיים היומית המומלצת. צילום גיורא מרום
בעקבות שיווק אבוקדו ופירות וירקות ממותגים אחרים מרחיבה התארגנות הקיבוצים של גרנות את הסל עם אפרסמונים שישווקו באריזות מיוחדות ועליהן תמונות החקלאים המגדלים

ההתארגנות החקלאית גרנות, שמשווקת תוצרת חקלאית ישירות לסופרמרקטים, מרחיבה את ההיצע שלה עם אפרסמונים כתומים שישווקו לרשתות שיווק גדולות, לשווקים הפרטיים ולחנויות המתמחות. תמיר בושניצקי, מנהל חקלאי גרנות שוק מקומי, אומר: "לאחר החדרה מוצלחת של אבוקדו ומגוון פירות הדר וירקות, אנו שמחים לצרף גם את האפרסמון המגיע אלינו ממשק אלמגור בביצרון, שמשווק את תוצרתו תחת חקלאי גרנות".

צילום גיורא מרום
צילום גיורא מרום

האפרסמון עשיר בוויטמין A הנחשב לחיוני לראייה תקינה, לתפקוד מערכת החיסון, לשלמות תאי העור, להתפתחות איברים בעובר ולגדילה תקינה. שילוב אפרסמון בתפריט יכול לסייע בצריכת ויטמין A מספקת. האפרסמון מהווה מקור לנוגדי חמצון המסייעים בהפחתה של רמות השומנים בדם., ושורת רכיבים נוספים התורמים לבריאות הלב וכלי הדם: נוגדי החמצון ויטמין C וויטמין E המעכבים את חמצון ה LDL – ("הכולסטרול הרע"), ויטמין B6, קרוטנואידים נוגדי חמצון ונוגדי דלקת. האפרסמון הוא אחד הפירות העשירים ביותר בסיבים תזונתיים, כשאפרסמון בינוני יספק כ-16% ממנת הסיבים התזונתיים היומית המומלצת.

צילום גיורא מרום
צילום גיורא מרום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר