דאסו סיסטמס משיקה את Perfect Package לתכנון אריזות למוצרי צריכה

פלטפורמת 3DEXPERIENCE משנה את הדרך בה יצרניות מוצרי צריכה ארוזים וספקים מעצבים אריזות מתקדמות עבור הצרכנים

חברת ה-3DEXPERIENCE, דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), משיקה פתרון תעשייה חווייתי חדש הנקרא Perfect Package ומיועד לחברות מתחום מוצרי הצריכה הארוזים (Consumer Packed Goods – CPG).
 
הפתרון, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מסייע ביצירת אופטימיזציה של תהליך עיצוב האריזה, וכך מאפשר עיצובי אריזות מנצחות וקיצור זמן היציאה לשוק.

אייל הכלר, מנהל פיתוח עסקי לתעשיית מוצרי הצריכה הארוזים בדאסו סיסטמס העולמית, אומר כי באופן מסורתי, תהליך פיתוח אריזה הינו תהליך מורכב, המערב גורמי תכנון וייצור תוך הסתמכות על ספקי משנה. התהליך כרוך באינטראקציה בין גורמים אלו במספר סבבים והינו מועד לטעויות אנוש שתוצאתן הינה עיצובים שאינם אופטימליים, עלויות ייצור חריגות, חוסר התאמה לדרישות השוק ולעיתים אף לחריגה מתקנים ורגולציה.
"מטרתו של פתרון התעשייה החווייתי Perfect Package היא להפוך את תהליך פיתוח האריזה למסונכרן מתחילתו ועד סופו, בעוד שהוא משלב גופים פנימיים וחיצוניים ליצירת אריזות מהפכניות בזמן שיא, תוך עמידה קפדנית בסטנדרטים הגבוהים ביותר," הוא אומר.

בעזרת הפתרון החדש מבית דאסו סיסטמס, יכולים עתה יצרניות מוצרי הצריכה, חברות עיצוב, ספקי אריזות ואולפני גרפיקה, לשתף פעולה כדי לסקור את היצע האריזות הקיים, לאפיין דרישות לאריזות חדשות, לתכנן את הקונספט הראשוני והמתקדם של האריזה, לאמת את הפיתוח, ולבצע הדמיה וירטואלית של העיצובים החדשניים. כך מתאפשרים סבבי פיתוח מהירים של עיצוב אריזות, קבלת החלטות מהירה יותר במהלך התכנון, והייצור, ומענה מהיר לדרישות השוק המשתנות תדירות.

באופן זה ניתן לחזק באופן משמעותי את החדשנות, לקצר את מחזורי עיצוב האריזה, להוריד עלויות של חומרי גלם, ולמעשה להוריד את הסיכון של החזרות יקרות של אריזות, או אף הסרה של מוצרים מהמדפים. כל זאת בפשטות על ידי יצירת אינטגרציה ושליטה צמודות – בתהליך עיצוב האריזה והטקסט המודפס עליה.

פתרון Perfect Package מאפשר לעצב אריזות חדשות על בסיס אריזות קיימות. כך מתקצרים זמני העיצוב וגדלה יעילות השימוש במלאי הקיים של חומרי הגלם, וכל זאת מתוך מחויבות לסביבה.

"בעולם של חברות Fast Moving Consumer Goods, חלקן מצליחות, חלקן נכשלות, וחלקן מצליחות להשפיע על החברה. השפעה זו נובעת בעיקר מההתאמה המושלמת שבין המוצר עצמו לבין דרישות השוק והצרכנים: "האריזה", אומרת מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס, "הינה מרכיב משמעותי בערך המותג. זהו, למעשה, הפרסום הראשוני והחשוב ביותר של המוצר, ומשם שאבנו את ההשראה ליצירת פתרון Perfect Package. יצירה של חוויית הלקוח המושלמת מצריכה יותר מאשר רק כלי עיצוב מוצלח. פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו מאפשרת לאמץ את צרכי חוויית העיצוב של המשווקים של ימינו.

לפרטים נוספים על פתרונות דאסו סיסטמס לחברות קמעונאות ומוצרי צריכה, כולל פתרון Perfect Shelf

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר