דוד קדם מונה לשף של מלון 'קדם' בקרבת יערות הכרמל

המלון מפעיל ספא וחדרי טיפולים של אסתטיקה רפואית לצד סדנאות לגוף ולנפש כגון יוגה ומדיטציה, דיטוקס, סדנאות נשימה. צילום מלון קדם
מלון "קדם" הוא מלון בטבע – מלון נופש ובריאות חווייתי המשלב את הסביבה הקרובה כחלק אינטגרלי מחוויית נופש לאורחי המלון יש בו ן קשת רחבה של מתקנים ושירותים עם דגש על תיירי בריאות ומתן בית לגוף ולנפש כשהוא מיועד למבוגרים בלבד

דוד קדם מונה לתפקיד השף של מלון "קדם" בטירת הכרמל שליד חיפה, בקצה יערות הכרמל. דוד (בן 31, נשוי ואב לשניים), הוא בעל ניסיון רב במטבחים ובמסעדות שף. הוא למד במכללת דנון, מכללת השף ודן גורמה, והחל את דרכו המעשית במסעדות כמו שגב אקספרס ברמת החייל, מסעדת טוטו, ושנים  כשף במסעדה של רותי ברודו. כיום הוא שף יועץ למסעדת דל מאר (חיפה), ובית הקפה וורדי, גם כן בחיפה.

שף דוד קדם. צילום מהמלון

דוד אומר כי הצטרף למלון קדם "כדי לעשות קולינריה ברמה גבוהה, עם תפריט יומי מחומרי הגלם העונתיים, כדי שהאורחים יחוו חוויה קולינרית כמו במסעדה. בנוסף מתוכננת להיפתח במלון מסעדת מעשנה בהובלתו, הצופה לנוף היער הפתוח, שתשרת את אורחי המלון וסועדים מבחוץ, ותציע דיינר אמריקאי עם בשרים ברמה הגבוהה ביותר".

צילום מלון קדם

מלון "קדם" הוא מלון בטבע – מלון נופש ובריאות חווייתי המשלב את הסביבה הקרובה כחלק אינטגרלי מחוויית נופש לאורחי המלון. במלון קשת רחבה של מתקנים ושירותים עם דגש על תיירי בריאות ומתן בית לגוף ולנפש, כשהוא מיועד למבוגרים בלבד. יש בו 61 חדרי אירוח מסוגים שונים (עסקים, סוויטות ועוד), והוא פתוח כל חודשי השנה – בקיץ כמלון נופש ובחורף כמלון אינטימי עם אווירה רומנטית ציורית.

מלון קדם – פארק מנהיים טירת הכרמל, 074-7001010

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר