דיאטת הלחם של אולגה רז – השיטה והמתכונים להרזיה ולחיים בריאים

ד"ר אולגה רז מציגה את תפיסתה שכדי לרזות צריך לאכול: רעב הוא אויב גדול, ודיאטה אינה צריכה להיות סיבה לסבל. נוסף על מידע עיוני בהיר על השיטה, יש בספר דרכים להחלפת סנדוויצ'ים במאכלים טעימים וקלים להכנה

דיאטת הלחם של אולגה רז – השיטה והמתכונים להרזיה ולחיים בריאים
מאת ד"ר אולגה רז
עיצוב הספר: טליה בר
צילומים: דן לרנר
עריכה קולינרית: מיכל לוי-אלחלל
סטיילינג: נועה קנריק
צילום כריכת הספר: רמי זרנגר
הוצאת מטר
המחיר 98 ₪

לאור הצלחת דיאטת הלחם של ד"ר אולגה רז בספרה רב המכר "לאכול לחם ולרזות", חוזרת רז עם ספר חדש ועדכני על דיאטת הלחם, בו היא משלבת הסברים המאפשרים להפוך את הדיאטה לסגנון חיים, עם מתכונים מגוונים, ומראה ש'דיאטת הלחם' זה לא רק לחם, אלא מגוון מזונות טעימים ולא משמינים.

ד"ר אולגה רז מציגה את תפיסתה שכדי לרזות צריך לאכול: רעב הוא אויב גדול, ודיאטה אינה צריכה להיות סיבה לסבל. נוסף על מידע עיוני בהיר על השיטה, יש בספר דרכים להחלפת סנדוויצ'ים במאכלים טעימים וקלים להכנה.

המתכונים מלווים בתצלומים ובטיפים ועצות על הרגלי אכילה והכנת האוכל בצורה בריאה, מהירה וטעימה, כחלק מסגנון חיים המאפשר להישאר במשקל תקין ובבריאות טובה. היא מציגה גישה, שאוכל מהיר הוא האוכל הטוב ביותר אם הוכן בצורה בריאה.

ד"ר אולגה רז ניהלה את היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי איכילוב במשך יותר מ-30 שנה, ועתה היא עוסקת בטיפול באנשים חולים או הסובלים מעודף משקל, בכתיבה ובמחקר ובפעילות אקדמית במחלקה למדעי התזונה באוניברסיטת אריאל, אותה היא ייסדה בתחילת שנות האלפיים. 

רז, דיאטנית קלינית, חוקרת ומאמנת לתזונה, כתבה וערכה ספרים בנושאי תזונה. היא מנחה קבוצות הרזיה ותזונה בריאה, מנחה תוכניות טלוויזיה ורדיו, כותבת בעיתונות המקצועית והפופולרית, מרצה בפורומים מקצועיים בארץ ובחו"ל, וגם בפני קבוצות של אנשים שרוצים לדעת על תזונה בריאה, לשפר את המראה החיצוני שלהם ולשמור על בריאותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר