דנה ברן מונתה לסמנכ"לית השיווק של מזקקת הוויסקי מילק אנד האני

מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה
כסמנכ"לית מילק אנד האני תהיה דנה אחראית על התוויית האסטרטגיה השיווקית המקומית והגלובלית של המזקקה ויישומה; על מרכז המבקרים התיירותי – פיתוחו, שיווקו ויצירת שיתופי פעולה לקידומו

דנה ברן, בת 40, מונתה לסמנכ"לית השיווק של מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה "מילק אנד האני" הממוקמת בדרום תל-אביב. יש לה תואר ראשון בכלכלה ומדע המדינה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת בר-אילן. בחמש וחצי השנים האחרונות הייתה מנהלת השיווק של בירה קרלסברג מבית החברה המרכזית. בתקופה זו עבר המותג תהליך של שינוי האסטרטגיה השיווקית, שלדבריה הביא לעלייה במכר ובמדדים התדמיתיים של קרלסברג. מהלך זה זכה גם להכרה מקרלסברג הבינלאומית ובפרס בקטגוריית brand  growth . לפני כן הייתה במשך כשלוש שנים מנהלת מחלקת שיווק התוכן בחברת HOT. כסמנכ"לית מילק אנד האני תהיה דנה אחראית על התוויית האסטרטגיה השיווקית המקומית והגלובלית של המזקקה ויישומה; על מרכז המבקרים התיירותי- פיתוחו, שיווקו ויצירת שיתופי פעולה לקידומו.

תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת בר-אילן
תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק באוניברסיטת בר-אילן

מילק אנד האני היא מזקקת הוויסקי הישראלית הראשונה. מייצרים בה תזקיקים, ועובדים על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה הראשונה שלו מתיישנת בחביות ותצא לשוק בשנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי– בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן, יעמדו בסטנדרטים גבוהים של איכות וטעם.

לאחרונה הפכה חברת "הכרם" לאחראית הבלעדית להפצה ושיווק מוצרי מזקקת "מילק אנד האני". במסגרת המהלך, מוצריה הראשונים של המזקקה שעד כה הוצעו למכירה במזקקה בלבד, יחלו להימכר במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ, בין המשקאות ג'ין לבנטיני – בחוזק 46% עם מתבלים ים תיכוניים משוק לוינסקי כגון אורגנו, זעתר ולימון; ניו מייק סינגל מאלט – תזקיק דגנים לא מיושן, שמהווה את הבסיס לוויסקי ומבוקבק בחוזק 50%; יאנג סינגל מאלט – מהדורות חבית מוגבלות וממוספרות של סינגל מאלט צעיר שהתיישן מספר חודשים.

 

 

Milk & Honey Distillery, התחיה 16 תל אביב, 03-6320491

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר