"הכוס המלאה" – סדנת טעימות של 10 מפגשים עם הייננית רוני ססלוב

רוני ססלוב היא ייננית, כורמת, כתבת יין, מבקרת יין, שופטת בתחרויות יין ומרצה בארץ ובעולם

הייננית ואשת היין רוני ססלוב, תקיים סדנא לפיתוח כישורי טעימת היין של המשתתפים. היא תלמד לדבר יין באופן מושכל, להבין איך מגדלים ענבי יין ואיך עושים יין. בסדנא תלמד רוני לזהות ביין את הזנים, השפעת גידול הענבים והעשייה, המשתתפים יטעמו יינות מרתקים, וכהבטחתה "ייפתחו את החך, יעשירו את עולמם, יעמיקו את הידע שלהם בהיבטים שונים מעולם היין, וייהנו מיינות מיוחדים".

הסדנא מתאימה למי שזו הסדנא הראשונה או העשירית שלו וכוללת 10 מפגשים
הסדנא מתאימה למי שזו הסדנא הראשונה או העשירית שלו וכוללת 10 מפגשים

לפי רוני ססלוב, הסדנא מתאימה למי שזו הסדנא הראשונה או העשירית שלו. היא כוללת 10 מפגשים, ומחיר ההשתתפות בה 2,400 ₪ לאדם. תאריכי המפגשים: ימי רביעי בתאריכים 15.11, 22.11, 29.11, 6.12, 27.12, 3.1, 10.1, 17.1, 24.1 ו- 31.1. המפגשים ייפתחו בשעה 19:00 ב-IWSI ב-WeWork ברחוב הפלך 7 תל אביב. בכל מפגש יינתן דגש לשיפור יכולות טעימת יינות. משך כל מפגש שעתיים וחצי-שלוש. במהלכו יוטעמו יינות ישראלים ומהעולם באיכות גבוהה, בליווי גבינות, לחמים וירקות.

משך כל מפגש שעתיים וחצי-שלוש. במהלכו יוטעמו יינות ישראלים ומהעולם באיכות גבוהה, בליווי גבינות, לחמים וירקות
משך כל מפגש שעתיים וחצי-שלוש. במהלכו יוטעמו יינות ישראלים ומהעולם באיכות גבוהה, בליווי גבינות, לחמים וירקות. צילום דוד פרלמוטר

נושאי המפגשים: שפת היין – לימוד ושיפור יכולת תיאור חווית טעימת היין; ריח – הענקת כלים והעמקת יכולות זיהוי ריחות ביין; טעם – הענקת כלים והעמקת הבנת חלקו ותפקידו של חוש הטעם בטעימת יין. התנסות בגורמים שונים המשפיעים על טעימתו; גידול ענבים מנקודת מבט של היין – יין לבן. שיפור יכולת זיהוי השפעת אזורי גידול וסגנונות זניים; גידול ענבים מנקודת מבט של היין – יין אדום. שיפור יכולת זיהוי השפעת אזורי גידול וסגנונות זניים; עשיית יין כמו שף המכין מנה – לימוד האופציות היינניות שיש ליינן בעשיית יין מענבים לבנים; עשיית יין כמו שף המכין מנה – לימוד האופציות היינניות שיש ליינן בעשיית יין מענבים אדומים; יין כמנה בשולחן הארוחה – לימוד וחוויה כיצד מזהים ויוצרים ארוחה הרמונית ומרתקת עם יין כחלק בלתי נפרד; טעימה עיוורת עם חושים פתוחים הכרת עהשפעות של גורמים שונים על החושים בטעימת יין וחיזוק ביטחון הטעימה; ומפגש סיכום שכולו הפתעה.

רוני ססלוב היא ייננית, כורמת, כתבת יין, מבקרת יין, שופטת בתחרויות יין ומרצה בארץ ובעולם. בהרצאותיה מביאה גישה שונה וחדשנית להבנת עולם היין, ולמשמעויות העמוקות והמרתקות שלו בפן החברתי, הפסיכולוגי  והגופני-רפואי.

לפרטים נוספים והרשמה: רוני ססלוב, Roni Saslove, Mindful Wine Tasting, 050-8530320 www.RoniSaslove.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר