הסיפור של SEFORA: שילוב מוצלח של יפן עם מערב

החתומים על התפריט הם השפים גלעד דבוש ואיליה בשס והוא כולל מגוון מנות מהמטבח היפני המסורתי לצד מטבח מודרני. צילום שי אפגין
הביקור ב-SEFORA היה חוויה מוצלחת מאוד. הנוף מרשים, העיצוב נעים ומזמין, האוכל טעים ומספק, והאלכוהול השלים את החוויה

אחד הדברים המבאסים במגדלים, אלה הם החלונות החיצוניים שלהם. לרוב אלו אינם נקיים, כך שגם אם הנוף מרהיב, הזכוכית דרכה רואים אותו אינה עושה עימו חסד. זה אינו שונה גם עם הבר היפני החדש שנפתח בקומה ה-49 של קניון עזריאלי, כחלק ממסעדת 2C: נוף של שקיעה אורבנית מגובה זה עוצר נשימה, כל עוד מצליחים להתעלם ממצב הניקיון של החלונות החיצוניים של המגדל.

צילום שי אפגין
צילום שי אפגין

האוכל, ייאמר לזכות המקום, מוקפד הרבה יותר. אנו עם אוהב סושי באופן ניכר, אבל מעטים המקומות בהם טעמנו סושי מסוג זה: דגים טריים, אורז דביק בדיוק במידה הנכונה כך שהוא מחזיק את הכל ביחד, ושילובים מוצלחים של רכיבים. זה אינו המקום לחדשנות פרועה, אלא לשילוב מוצלח של יפן עם מערב.

צילום שי אפגין
צילום שי אפגין

החתומים על התפריט הם השפים גלעד דבוש ואיליה בשס, והוא כולל מגוון מנות מהמטבח היפני המסורתי לצד מטבח מודרני. תמצאו כאן מבחר של סושי, סשימי וניגירי. למשל, טרטר לוקוס – שיסו, עירית, וואסאבי, פאף אורז ונורי, קומבוג'וי סויה ושמן זית (75 שקלים); רול לוקוס – לוקוס טמפורה, ספייס יוזו, מלפפון עטוף באבוקדו ושבבי בטטה (65 שקלים); סלמון טמפורה רול – סלמון בטמפורה, אבוקדו, קנפיו בציפוי סלמון צרוסב עם מיסו כמהין (55 שקלים); פורל בו–זושי – פורל צרוב, אורז מתובל בקנפיו קריספי סלמון שומשום ובצל ירוק (57 שקלים), ואוסוזוקרי – ילו טייל בפריסה דקה ברוטב פונזו ג'ינג'ר (75 שקלים).

צילום שי אפגין
צילום שי אפגין

מאחר ומדובר בבר, יש כאן תפריט אלכוהול עם סוגי סאקה שונים, וויסקי יפני וקוקטיילים על בסיס ליקר תה מאצ'ה ויוזו. לדוגמא, בני קיקוסוי – שיכר שזיפים יפני מסורתי על בסיס סאקה (55 שקלים); סאסאניג ניגורי – סאקה לא מסונן על בסיס ג'ונמאי גינג'ו (60 שקלים); וג'ונמאי דאיגינג'ו – סאקה חצי יבש (65 שקלים).

צילום שי אפגין
צילום שי אפגין

חרף הקיטורים שלנו על מצב ניקיון החלונות, הביקור ב- SEFORAהיה חוויה מוצלחת מאוד. הנוף מרשים בכל מקרה, העיצוב נעים ומזמין, האוכל היה טעים ומספק, והאלכוהול השלים את החוויה. חזרנו הביתה מרוצים מכל בחינה.

SEFORA – המגדל העגול קומה 49, מרכז עזריאלי תל אביב, 03-6081996. א'-ה' מ-12:00 עד אחרון הסועדים. מוצ"ש – שעה מצאת השבת עד אחרון הסועדים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר