הקונדיטורית הילה בידרמן בקמפיין דיגיטלי לפינות אוכל של רשת ZAGA

הילה בידרמן שפועלת בתחום הקונדיטוריה כבר יותר מ- 20 שנה היא בוגרת בית הספר ללימודי קונדיטוריה של אסטלה ואוטודידקטית בתחום הקולינריה בו היא מתמחה במטבח ים תיכוני בדגש על מטבח יווני

רשת ZAGA (זגה), שעוסקת משנת 1961 בייצור ושיווק פינות אוכל מעוצבות ב- 12 סניפים בפריסה ארצית, יוצאת בקמפיין דיגיטלי ראשון לקולקציית פינות האוכל והכיסאות שלה, בסכום מדווח של כ- 500,000 ₪. את הקמפיין מובילה הקונדיטורית הילה בידרמן שהשתתפה ב'משחקי השף ב- 2018, שיצרה סרטונים המציגים שיטות ועצות לאירוח, בשילוב הגשת הקולינריה על שולחנות האוכל.

הילה בידרמן שפועלת בתחום הקונדיטוריה כבר יותר מ- 20 שנה, היא בוגרת בית הספר ללימודי קונדיטוריה של אסטלה, ואוטודידקטית בתחום הקולינריה בו היא מתמחה במטבח ים תיכוני בדגש על מטבח יווני.

צילום אילן בנדנה

אביטל מאיירס, מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים של רשת זגה, אומרת: "לראשונה אנו יוצאים בקמפיין המשלב בין התחום הקולינרי והאירוח תוך מחשבה יצירתית, חווייתית ומקורית. מטרת הקמפיין להמשיך ולחזק את רשת זגה כמובילה בתחום. הפלטפורמה הדיגיטלית ושיתוף הפעולה עם הילה בידרמן, ייצרו עניין בקרב קהלים חדשים וצעירים יותר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר