הקיץ בעיצומו – הנה חמישה אתרי נופש לא שגרתיים לחופשה משפחתית בחו"ל

אתר הנופש Montage Palmetto Bluff משתרע על פני כ-8,000 דונמים המוקפים בעצי אלון בני 100 שנה

במהלך יולי אוגוסט מנצלות משפחות רבות את החופש הגדול בבתי הספר והגנים, והחופש שמגיע להורים ממקומות העבודה, ויוצאות לחופשה משפחתית בארץ או בחו"ל.  Booking.com בחרה חמישה אתרי נופש לחופשה משפחתית, המציעים מגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה, החל מטיפולי ספא מרגיעים עד לפעילויות בחוץ ומשחקים לכל הגילאים.

Montage Palmetto Bluff בלופטון ארה"ב – ממוקם  בריבר מאי שבדרום קרוליינה. אתר הנופש הזה משתרע על פני כ-8,000 דונמים המוקפים בעצי אלון בני 100 שנה. תכנית הילדים של המקום כוללת מגוון פעילויות, כולל רכיבה על אופניים, טיולי הליכה, משחקים שונים וחפש את המטמון. האורחים הצעירים יכולים גם ליהנות בבריכה בזמן שהוריהם אוכלים רומנטית באחת המסעדות באתר.

Llao Llao Hotel & Resort בסאן קרלוס דה ברילוצ'ה שבארגנטינה – אתר נופש בפטגוניה, שיש בו כל מה הדרוש לחופשה בלתי נשכחת. האתר ממוקם ליד החוף, ומציע מבחר גדול של פעילויות למבוגרים וילדים, לרבות רכיבה על אופני הרים, שייט, רפטינג, שיעורי ריקוד, פינג פונג ושיעורי ציור. הבריכה החיצונית מהווה מקום מתאים להירגע וליהנות מבריזה נעימה.

Pine Cliffs Hotel  באלבופיירה שבפורטוגל – אתר נופש זה ממוקם על מצוק מעל החוף הארוך ביותר של פורטוגל, פראיה דה פאלסיה, ומציע פעילויות מגוונות לכל הגילאים. ילדים ונוער יכולים ליהנות במועדון הג'וניור עם פעילויות כגון מיני גולף וכדורגל, בעוד ההורים יכולים ליהנות מקוקטייל מרענן ליד הבריכה. כפר הילדים פורטו פיראטה שנמצא גם הוא באתר, מתאים לילדים עד גיל שמונה, עם פעילויות שירתקו אותם. 

JW Marriott Mussoorie Walnut Grove במוסורי שבהודו – מתחם עם נופים עוצרי נשימה של רכס הרי גארהוול ההימלאיים. יש כאן מועדון ילדים ומרכז בידור על פני שטח של כ-8,900 מ"ר, שמציע לאורחים בכל הגילאים באולינג, שולחנות ביליארד ופול, קונסולות משחקים, אומנויות ועבודות מלאכה, ספרייה ומשחקי לוח. יש כאן גם פעילויות חוץ המתאימות למשפחה, כגון אזור פעילות בראש הגבעה, מדשאות ירוקות לחובבי גולף, אמפיתאטרון להצגות ולילות קריוקי, פיקניקים וטיולים רגליים.

Cable Beach Club, ברום שבאוסטרליה – פארק מים המשקיף אל עבר Cable Beach, רצועה ארוכה של חול לבן לאורך חופי האוקיינוס ההודי. המיני גולף באתר ומגרש המשחקים מתאימים גם הם לבור אורחים בכל הגילאים, כדי שייהנו בחופשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר