וודקה ואן גוך שוברת כוס בעונת החתונות

הלהיט של הרחבה: הקוקטייל קאר (רכב קוקטיילים של ואן גוך)
בקבוק אישי
בקבוק אישי

ספיריטים סחר, יבואנית ומשווקת וודקה Van Gogh, מציגה מבצעים והטבות לעונת החתונות –  חבילות אלכוהול ומוצרים לרחבת הריקודים. בין השאר מציעים בקבוקי מיני ועליהם תווית מעוצבת עם תמונת הזוג המתחתן, שמותיהם ותאריך החתונה. את הבקבוקונים ניתן לשמור או לחלק לאורחים כמזכרת מקורית למאורע.

אורי שקל, משנה למנכ"ל ספיריטים סחר, מרחיב  על הטרנדים בעולם האלכוהול: "אין חתונה בלי שתייה איכותית. זה מה שבונה את הערב בצורה משמעותית. הרבה צעירים מתלבטים ולעתים אפילו מגזימים בכמות הבקבוקים. הנוסחה היא די פשוטה: בקבוק ל-10 אנשים, אבל זה תלוי מאוד בכמות הצעירים, שאז כמובן הצריכה גבוהה יותר".

בקניית 24 בקבוקי וודקה ואן גוך מקבלים במתנה מארז עם חריטת שמות הזוג ושני בקבוקים. בקניית 36 בקבוקים מקבלים לא רק מארז עם חריטת שמות הזוג עם שני בקבוקים, אלא גם מארז הכולל 24 בקבוקונים מיניאטוריים. לשדרוג רחבת הריקודים אפשר השנה להזמין  סירת מפרש בגודל 2.5 מטר, שמוסעת לרחבה ובה צי'יסרים ובקבוקי וואן גוך לאורחים ב- 1,500 ₪, הלהיט של הרחבה: הקוקטייל קאר (רכב קוקטיילים של ואן גוך) – 4,500-5,500 ₪. אפשר גם וקרון רכבת מלא קוקטיילים שעוצב במיוחד,  או 60 מיניאטורות לאורחים עם עיצוב אישי של הזוג ב-799 ₪. המבצע תקף רק על בקבוקי היבואן הרשמי, הכוללים מדבקת הולוגרמה על הפקק, ובתוקף עד 30.9.17. להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר