וויסקי ישראלי נוסף: GOLANI Unicask Nectar Oak

מטרת הבעלים היא לחלוק את התשוקה שלהם למשקאות חריפים משובחים על ידי יצירת המיטב תוך שיפור מתמיד ובדיקת גבולות
נקטר אוק גולני הוא וויסקי סינגל מאלט שעבר התיישנות מלאה בחבית בודדת של יין קינוח (סגנון פורט) המעניקה לוויסקי את טעמו המתקתק עם טעמים עמוקים מיוחדים של פירות בשלים

מזקקת גולני היא מזקקה בבעלות משפחתית, שהוקמה בספטמבר 2014 ברמת הגולן בישראל. המטרה: לחלוק את התשוקה של הבעלים למשקאות חריפים משובחים, על ידי יצירת המיטב תוך שיפור מתמיד ובדיקת גבולות.

"אנו מייצרים את הוויסקי שלנו מדגן לבקבוק באמצעות תערובת של דגנים מקומיים ומיובאים, מי מעיינות מקומיים ומי באר, והחביות המקומיות המשובחות ביותר שנוכל לשים עליהן את ידינו, כל אחת מהן נבחרה על ידי המזקק הראשי שלנו", אומרים במזקקה.

את הערק, ג'ין ואבסינת שלהם מייצרים במזקקה עם אלכוהול סלק-קני סוכר משלהם, ומשתמשים בצמחים מגידות מקומי וגם מיבוא.

אחדים ממשקאות מזקקת רמת הגולן

הסינגל מאלט של מזקקת גולני מתקבל מתהליך בישול וזיקוק של שלושה סוגי מאלט. רובו עשוי ממאלט פילזנר עדין ופירותי, ממאלט צ'וקולט המעניק עומק ונגיעה של שוקולד וקפה קלוי, ומעט מאלט מעושן. הוויסקי עובר תהליך של זיקוק כפול בדודי נחושת מסורתיים, התוצאה היא וויסקי מורכב לשנים ארוכות.

נקטר אוק גולני הוא וויסקי סינגל מאלט שעבר התיישנות מלאה בחבית בודדת של יין קינוח (סגנון פורט), המעניקה לוויסקי את טעמו המתקתק, עם טעמים עמוקים מיוחדים של פירות בשלים. לכל בקבוק מוענק מספור ידני ותיאור חלקו בחבית.

מכיל 46% אלכוהול. במחיר 399 ₪. מזקקת רמת הגולן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר