חברת התובלה תבור-גליל רוכשת מכליות חלב מתקדמות עם מערכות ממוחשבות

החלב נאסף ברובו מרפתות לאורך כביש 90 מעמק הירדן עד ים המלח ומועבר למחלבות תנובה. צילום תבור גליל
על המשאיות החדשות הותקנו מכליות מתקדמות להובלת חלב ניגר בטמפרטורה מבוקרת לפי התקן של תנובה. אלה מצטרפות לצי של 11 מכליות המובילות מדי יום כ-500,000 ליטר חלב ניגר

עם תחילת שנת 2024 הרחיבה מחלקת הובלת החלב הניגר של חברת "תבור- גליל" את פעילותה גם לגולן. זאת בעקבות הסכם חדש שנחתם עם 'מחלבות רמת הגולן', במסגרתו הופקדה 'תבור-גליל' על איסוף חלב ניגר מהרפתות ביישובים גשור, נוב וכנף, והובלתו ל'מחלבות הגולן' באזור התעשייה קצרין.

צילום תבור-גליל

לשם כך רכשה מחלקת הובלת החלב של החברה שלוש משאיות כבדות מדגם רנו 520C, הנחשב לדגם חדיש מסדרת Renault Trucks C, ומיועד לשאת משקל של עשרות טונות למרחקים ארוכים. למשאיות תיבת הילוכים ממוחשבת Hi Shift ומערך בטיחות הכולל בקרת שיוט אדפטיבית ומצלמות לכיסוי שטחים מתים.

על המשאיות החדשות הותקנו מכליות מתקדמות להובלת חלב ניגר בטמפרטורה מבוקרת לפי התקן של תנובה. אלה מצטרפות לצי של 11 מכליות המובילות מדי יום כ-500,000 ליטר חלב ניגר, שנאסף ברובו מרפתות לאורך כביש 90, מעמק הירדן עד ים המלח, ומועבר למחלבות תנובה.

צילום תבור-גליל

כלל מכליות החלב של "תבור-גליל" מצוידות במערכות ממוחשבות, בהן מערכת 'דוגם' של תנובה לבקרת טמפרטורה ואיכות החלב בעת תהליך האיסוף, ומערכות GPS שמספקות למחלבות מידע משולב בזמן אמת, הכולל את נתוני החלב, משך זמן האיסוף, זהות הרפת והמשק בו מצויה המכלית, זהות הנהג האחראי ועוד.

חברת התובלה "תבור-גליל' הוקמה במאי 2022 עם מיזוג שני קואופרטיבים להובלה מהגדולים והוותיקים בארץ – 'תבור שאן חרוד' (נוסד ב-1947) ו'קואופרטיב גליל עליון' (נוסד ב-1943) מקבוצת 'החברה לפיתוח הגליל'. לחברה הממוזגת יש צי של 140 משאיות וסמיטריילרים בעלי מערכות ממוחשבות, וכן 340 נגררים מסוגים שונים בעלי יכולת לביצוע פעילות במגוון תחומים. בחברה מועסקים יותר מ-200 עובדות ועובדים, ומשרדיה ממוקמים במגדל העמק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר