חדש בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון: נשנושי פירות יבשים מגאורגיה

תהליך הייבוש מתבצע בטכנולוגיה בלעדית העובדת באמצעות קור שתורם לאיכות המוצר ושימור האנזימים, הוויטמינים והמינרלים
מגוון מוצרי Geo-Fresh הנמכרים בדיוטי פרי עשיר וכולל פירות וירקות יבשים בטעמים כגון תפוח עץ, בננות, תאנים, קיווי, מנדרינות, פטריות, מלון, תפוז, אפרסק, אגסים, אפרסמונים, שזיפים, תותים ועגבניות

מחלקת המתוקים של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנתב"ג מרחיבה את מגוון המוצרים, ומכניסה חלופות חדשות לשוקולדים עבור מי שמחפשים פתרונות מתוקים ללא תוספות סוכר ו- 100% פרי. זאת עם מוצרי Geo-Fresh מגאורגיה, שמציעה מגוון עשיר של פירות וירקות יבשים בטעמים מיוחדים, המיוצרים בטכנולוגית ייבוש שמשאירה אותם יבשים כטריים (dried as fresh).

 

בג'יימס ריצ'רדסון אומרים כי האקלים הגאורגי בו גדלים הפירות, איכויות הקרקע והמים, יוצרים בסיס מוצלח שמביא לתוצרת טרייה וטבעית באיכות גבוהה, העונה על תקנים בינלאומיים. בתהליך הייבוש של Geo-Fresh (גאו-פרש) אין כל תוספות, לא סוכר, לא חומרי טעם ולא כימיקלים, ותהליך הייבוש מתבצע בטכנולוגיה בלעדית העובדת באמצעות קור. תהליך זה איטי יותר – ולכן יקר יותר – מהייבוש בשיטות התעשייתיות המקובלות, אולם הוא תורם לאיכות המוצר כשהטכנולוגיה משמרת את רוב האנזימים, הוויטמינים והמינרלים, וכן שומר על הארומה והמרקם המקוריים של הפירות והירקות.

מגוון מוצרי Geo-Fresh הנמכרים בדיוטי פרי עשיר וכולל פירות וירקות יבשים בטעמים כגון תפוח עץ, בננות, תאנים, קיווי, מנדרינות, פטריות, מלון, תפוז, אפרסק, אגסים, אפרסמונים, שזיפים, תותים ועגבניות. מחיר קופסה במשקל משתנה לפי הפרי או הירק: 5.90 דולר. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר