חדש ברשת ביגה: סניף במתחם גלובוס סנטר באשקלון וסניפים משודרגים

הסניף החדש באשקלון כשר למהדרין, משתרע על שטח של כ- 200 מ"ר ויש בו כ-150 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. צילום אייל מויאל
יאיר מלכה מנכ"ל קבוצת גרג בעלת רשת ביגה: "ההתרחבות שלנו ברחבי הארץ מוכיחה כי הקונספט של הרשת המושתת על מטבח בריא, השם דגש על טריות, זמינות וחומרי גלם איכותיים במיוחד, מבדל עצמו משאר רשתות הקפה בישראל. כיום הצרכן הישראלי מחפש ערך לחווית הבילוי שלו, ורשת ביגה מספקת לו את זה"

רשת בתי הקפה 'ביגה' ממשיכה להתרחב, ופותחת סניף חדש במתחם גלובוס סנטר, באשקלון. הסניף החדש כשר למהדרין, משתרע על שטח של כ- 200 מ"ר ויש בו כ-150 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ. כמו כן יש במקום חלל אירועים המתאים לכ- 80 איש.  

ביג קניון איילון

בנוסף לפתיחה באשקלון פותחת רשת ביגה עוד שני סניפים מחודשים: בקניון איילון ברמת גן ובמתחם בסטאר סנטר אשדוד. שני סניפים אלו מתרחבים ונפתחים מחדש לאחר שיפוץ מאסיבי. סניף ביגה בקניון איילון  ברמת-גן ייפתח בשבועות הקרובים באמצעות זכיין חדש, שפותח במקום גם מעדנייה ומאפייה.

ביג אשדוד. צילום אייל מויאל

באשדוד פותחת הרשת באמצעות זכיין חדש מסעדה חלבית כשרה (כשרות בית יוסף) במרכז סטאר סנטר אשדוד תחת השם BOULANGERIE BY BIGA. הסניף מציע שילוב של תפריט ביגה לצד דגש על מעדנייה שנפתחה במקום, המציעה מגוון רחב של רטבים, פסטות, מטבלים, ממרחים, גבינות, זיתים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים ללא סוכר ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים המיובאים במיוחד.

ביג אשדוד. צילום אייל מויאל

לצד המעדנייה נפתחה מאפייה שתציעה דברי מאפה טריים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן ושומשום. כמו כן יש מקום מרחב לאירועים פרטיים עד 50 איש בהזמנה מראש.

רשת קפה ביגה הינה בבעלות קבוצת גרג ומונה כ-35 סניפים ברחבי הארץ. לרשת מפעלי מזון המייצרים בין הייתר דברי מאפה, רטבים פסטות ומטבלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר