חדש מביכורים מזון ומאפה: לחם פשתן טרי

עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים. דל מאוד בפחמימות. הלחם משווק באריזה מיוחדת השומרת על טריותו

חברת "ביכורים מזון ומאפה" שמתמחה בייצור לחמי בריאות, ירקות קלויים ושירותי הסעדה, שיווקה עד עתה לחם פשתן קפוא. עתה החברה מרחיבה את קו לחמי הפשתן שלה עם לחם פשתן טרי ופרוס, המשווק באריזה מיוחדת ששומרת על טריותו. הלחם מיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה. כדי לשמר את ערכיו התזונתיים של הפשתן, הנחשב למזון על, נטחנים הזרעים במאפייה סמוך ללישה ולאפייה. תהליך האפייה משלב טכנולוגיה המאפשרת להכין מהזרעים הטחונים לחם עשיר וטעים (נבדק על ידי אכול ושאטו – אכן טעים), תוך שמירת ערכיהם התזונתיים. מיד בתום האפייה נארז הלחם באריזה מיוחדת השומרת על טריותו לאורך זמן.

הלחם עשיר באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכיל כמות נמוכה של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים. התכולה הגבוהה של חלבון ואומגה 3 הופכת את לחם הפשתן הטרי למתאים עבור ספורטאים וטבעונים. תכולת הפחמימות הנמוכה מקנה לו יתרון עבור מי שמעוניינים בתזונה דלת פחמימות, כולל סוכרתיים. הלחם עשיר גם בסיבים תזונתיים, התורמים לבריאות ומקנים תחושת שובע שמסייעת בשמירה על משקל תקין.

צילום יוסף לבין
צילום יוסף לבין

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP. בחברה אומרים כי האריזה המיוחדת של הלחם, השומרת על טריותו, מאפשרת לקחת אותו ללא חשש ובנוחות לכל מקום, גם לנסיעות ארוכות. אחרי פתיחת האריזה, אפשר לשמור את הלחם הטרי בטמפרטורת החדר עד שבוע. אפשר לאחסן גם במקרר או במקפיא. למי שאוהב מרקם קריספי, מוצע לשים את הפרוסות בטוסטר.

המחיר 26-22 ש"ח לאריזה במשקל 450 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר