חדש מטירת צבי: פסטרמות ונקניקים מהצומח

יותר מ-18% מהישראלים מגדירים עצמם כמפחיתי בשר והם מחפשים להפחית צריכה של בשר מטעמי בריאות, קיימות, או העדפה לגיוון במקורות החלבון שהם צורכים
הפסטרמות הצמחוניות שפותחו בארץ והנקניקים הטבעוניים המשווקים הם מוצרים שפותחו בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם הקרובים לבשר, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים וקרובים למוצר הבשרי

חברת מעדני הבשר טירת צבי, מוציאה לשוק סדרת פסטרמות צמחוניות שפותחו על ידי החברה, וסדרת נקניקים על בסיס חלבון צמחי, שיימכרו ברשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ. זאת בהמשך לסדרת הנקניקיות הצמחיות שהשיקה לאחרונה.

בפסטרמות והנקניקים יש רמות חלבון גבוהות יחסית של 16-29 גרם חלבון ב-100 גרם, והם מגיעים בפריסה דקה ובמארז דומה לסדרת הדקניקים הבשריים של החברה.

הפסטרמות הצמחוניות – על בסיס סויה, המיוצרות במפעל טירת צבי, מוצעות בטעם גריל ובטעם מפולפל במשקל 120 גרם. הנקניקים הטבעוניים – על בסיס חלבון חיטה, מיובאים מאיטליה בטעם פיקנטי ובטעם מעושן, במשקל 100 גרם. לנקניקים הטבעוניים כשרות גבוהה של ועד הכשרות סטאר קיי ושל רבנות עמק המעיינות, ולהפסטרמות הצמחוניות בכשרות מהודרת של ועדת מהדרין של תנובה ושל רבנות עמק המעיינות.

המחיר 14.90-16.60 ₪ לאריזה. להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר