חדש מטמפו: הבירה הבלגית החזקה DELIRIUM עם הפילים הוורודים

טמפו תייבא ותשווק את הבירות בבקבוקי 330 מ"ל הייחודיים של המותג ואת Delirium Red ו- Delirium Tremens גם בחביות
מותג בירה בלגי שהושק ב-1988 במבשלת Huyghe בבלגיה בה מיוצרים 9 מותגי בירה כשדליריום הוא מותג הדגל

טמפו מתחילה לייבא ולשווק בישראל את הבירה הבלגית החזקה  Delirium – דליריום. זהו מותג בירה בלגי שהושק בשנת 1988 במבשלת Huyghe בבלגיה, בה מיוצרים 9 מותגי בירות כשדליריום הוא מותג הדגל של המבשלה. המיתוג והעיצוב של בירה דליריום מיוחדים, וקשה להחמיץ את הפיל הוורוד על רקע תכלת, שקשור לבירה הראשונה של המותג – דליריום טרמנס (Delirium Tremens), שמה של הבירה נגזר משמו של תסמין גמילה מאלכוהול, כאשר אחד התסמינים המזוהה עמו הוא הזיות (דליריום) בהן רואים פילים וורודים. הבקבוקים נראים כעשויים מחרס, כשלמעשה אלה בקבוקי זכוכית צבועים בהתזה ליצירת המראה הייחודי.

 

במסגרת המהלך טמפו תתחיל לשווק בישראל שלוש בירות של המותג: Delirium Tremens – בירת ale בהירה עם 8.5% אלכוהול, מבושלת עם 3 סוגים של שמרים לקבלת טעמה. זכתה בפרסים בתחרויות בירה בינלאומיות, ביניהם הבירה הטובה בעולם בו זכתה לראשונה ב-1998 ב- World Beer Championships  שהתקיימה בשיקגו ארה"ב; Delirium Nocturnum   – בירת ale כהה עם 8.5% אלכוהול. צבע חום אדמדם עם ראש קצף יציב. טעמי קרמל, מוקה ושוקולד; Delirium Red – בשנת 2010 הושקה בירת הפירות האדומים של המותג – בירה אדומה פירותית עם 8% אלכוהול.

טמפו תייבא ותשווק את הבירות בבקבוקי 330 מ"ל הייחודיים של המותג ואת Delirium Red ו- Delirium Tremens גם בחביות. מחיר בקבוק 330 מ"ל 12.90 ₪ – 16 ₪. להשיג בחנויות אלכוהול ויין ובברים נבחרים ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר