חדש מ-IBBLS: מי טוניק בסגנון ים תיכוני כמיקסר לג'ין או וודקה

יבואנית ומשווקת מותגי האלכוהול IBBLS מרחיבה את סדרת המיקסרים עם Fever Tree Mediterranean Tonic Water שמאופיין בטעמי עשבי תיבול מחופי אגן הים התיכון

חברת IBBLS, יבואנית ומשווקת מותגי אלכוהול מובילים מהעולם, מציגה טעם חדש מבית Fever-Tree (פיבר טרי):  Mediterranean Tonic Water המצטרף למגוון טעמי המיקסרים של המותג: אינדיאן מי טוניק, ג'ינג'ר אייל, וג'ינג'ר ביר.

מנה אונזה: שישטאוק – פרגית עם יוגורט, פיתה שראק, ירקות צלויים ולאבנה עמבה, צילום אפיק גבאי

בחברה אומרים כי על מנת ליצור את מי טוניק אלה, לוקטו פרחים, פירות ועשבים מחופי אגן הים התיכון, כמו טימין לימוני ורוזמרין, אותם שילבו יחד עם כינין מובחר מקונגו. התוצאה: מי טוניק עדינים ופרחוניים, אותם מציעים לערבב עם גי'ן או וודקה עם טעמים הדריים ועשביים. הם גם מזכירים את התפישה האומרת כי מאחר ו-75% מהמשקה הם המיקסר, יש חשיבות רבה לבחירת טוניק משובח לטובת דרינק איכותי עם טעמים מורכבים.

מנה דלאל: ארטישוקים צלויים עם ויניגרט עגבניות, צ'ימיצ'ורי, שבבי וקרם פרמזן. צילום אפיק גבאי

לרגל השקת המשקה בישראל מקיימת Fever-Tree שיתוף פעולה קולינרי עם Ontopo -MIX WITH THE BEST, בו משתתפות 20 מסעדות פרימיום ברחבי הארץ, שיציעו ערבי ספיישל בהם ברמן מקצועי ילווה את הארוחה, ויעניק לסועדים חוויה בעלת ערך מוסף. בין היתר יסביר הברמן לאורחים איך שותים נכון ג'ין וטוניק, מה הם השילובים נכונים, כיצד להעמיק את הדרינק בצורה פשוטה, ועוד סודות מעולם האלכוהול. בפרויקט שמתקיים בין התאריכים 1-15.8.21, משתתפות מסעדות כמו אונזה, TYO, ג'ורג' וג'ון, דלאל ו-NG. הארוחות במחירים קבועים של 250 ₪ או 320 ₪ לאדם ובהזמנת מקום מראש באתר Ontopo.

קינוח דלאל: אקזוטיק קסאטה של קרם מנגו ושל גנאש וניל וג'ינג'ר, בין שתי עוגיות חמאה פריכות טבולות בשוקולד לבן, עם פתיתי קוקוס קלוי מעל. צילום אפיק גבאי

את פיבר טרי טוניק בטעם ים תיכוני ניתן להשיג בברים ובמסעדות מובילות ובחנויות וברשתות אלכוהול מתמחות. המחיר לרביעיית בקבוקים 29 ₪. המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר