יום של אטרקציות לאורך כביש החוף

ממש ליד נתניה בצומת פולג תוכלו ליהנות מחילוץ עצמות ומחוויה מצחיקה ומסעירה במיוחד עם לייזר טאג
לאורך כביש החוף ישנן מגוון אטרקציות שיגרמו לכם להרגיש בחופשה מהסרטים בלי אפילו צורך לחדש דרכון. הנה כמה הצעות כיפיות ליום שלם באזור החוף המטריף

"על כביש החוף, רוח בשיער שוטפת ת'נוף", ככה שרים סטטיק ובן אל בגאווה, אודות הכביש הידוע המחבר בין תל אביב בחיפה. רוצים גם אתם להרגיש יחד עם החבר'ה שלכם ביום בילוי מהסרטים ממש כמו בשיר? לאורכו של כביש החוף ישנן מגוון אטרקציות שיגרמו לכם להרגיש בחופשה מהסרטים, בלי אפילו צורך לחדש דרכון. אז אם אתם מחפשים יום שבת שובר שגרה, הנה כמה הצעות כיפיות ליום שלם באזור החוף המטריף.

עצירה ראשונה: קניות בהרצליה

יום טיול במרכז הארץ בשבת זו הזדמנות נהדרת לשופינג מהמם בקניון שבעת הכוכבים, הכולל את מיטב המותגים ופתוח החל משבת בבוקר. יום שבת זהו יום נהדר לערוך בו קניות, פעילות שלא אחת אין לנו כוח אליה או זמן מספק בשגרה.  גם אם רק תרצו להצטייד בקניות לכבוד המשך הטיול, זו יכולה להיות עצירה ראשונה נהדרת, לפני שממשיכים לטבע.

עצירה שנייה: לייזר טאג פולג

ממש ליד נתניה, בצומת פולג, תוכלו ליהנות מחילוץ עצמות ומחוויה מצחיקה ומסעירה במיוחד לכם ולכל החברים. לייזר טאג זה משחק תחרותי, אתגרי, אותו ניתן לשחק בצוותים או אחד נגד השני. תתכוננו לרגעים מצחיקים במיוחד בתוך זירת המשחק בזמן שאתם רודפים אחרי חבריכם, מסתתרים ויורים.

עצירה שלישית: שמורת חוף גדור

בגבעת אולגה מסתתר לו חוף שייתן לכם את התחושה שעזבתם את ישראל ואתם בכלל ביוון כרגע. עם מצוקי כורכר ומפרצים מרשימים במיוחד, זהו חוף שתוכלו להעביר בו כמה שעות בטבילות נעימות בין בריכות, ואפילו בהליכה לאורך רצועת החוף הבתולית והפראית. במקום תוכלו ליהנות משקט ושלווה, כמו גם מחברים נוספים שמגיעים עם שנורקלים וציוד צלילה לראות את האלמוגים הנמצאים מתחת למים. חוף גדור הוא לוקיישן מושלם לתמונות אינסטגרמיות במיוחד, עבור אלו מכם החובבים את הז'אנר.

עצירה רביעית: בילוי בטבע של זיכרון יעקב

בזיכרון יעקב יש לא מעט אטרקציות תיירותיות שימשיכו את אווירת החו"ל שוודאי כבר נחתה עליכם ביום בילוי מלא הרפתקאות שכזה.  זה הזמן בו תוכלו לבחור בין הסתובבות במושבה המתויירת והיפה, זמן עצירה לכוס יין והירגעות באחד מהיקבים היוקרתיים הנמצאים במקום, או אולי בכלל בילוי בגני הנדיב ובחירה באחד ממסלולי ההליכה השופעים בטבע מרהיב. זיכרון יעקב ידועה בסצנה הקולינרית הבוטיקית והייחודית הנמצאת בה. יתרון נוסף במקום הוא שמדובר בחוויה אורבנית מלאה בטבע, כך שתוכלו לחוש לאן הרוח נושבת כשתהיו במקום.

עצירה חמישית: פארק הדייג מעיין צבי

סטייה קטנה מהכביש תוביל אתכם למקום היפהפה הזה בו תוכלו לבלות שעות רבות, כולל אתנחתא לארוחת צהרים טובה ומנוחה. בפארק הדייג תוכלו ליהנות משמורת טבע גדולה הצמודה לבריכות הדגים של קיבוץ מעיין מיכאל ולחוף הים. שם, בין עצים וצמחייה, תוכלו למצוא מקומות נפלאים לדייג, למנגלים ולמנוחה נעימה בצל. אם מתחשק לכם להביא גם איזו תוספת נפלאה לארוחה, אנחנו מקווים שעצרתם לקנות מגש אחד או שניים של פיצה נתניה והפתעות נוספות כדי לערוך מנגל מהסרטים, לפני שהתקדמתם בדרככם.

עצירה שישית: עיר תחתית חיפה

זהו, יום הבילוי מתקרב לסיומו, ואתם בוודאי כבר רוויי הסתובבויות. בחיפה יש שפע של מקומות בילוי משלל סוגים, כאשר ההמלצה שלנו היא לא לוותר על העיר התחתית, שהפכה למוקד בילוי מרגש ומפתחת בשנים האחרונות. קחו לכם זמן להסתובבות אורבנית נינוחה, וספגו מן האווירה הייחודית והשוקקת. במקום תוכלו להתרשם מברים, מסעדות וגרפיטי על הקירות, שמכניס אתכם לאווירה מיוחדת. בשביל החבר הזה שתמיד רעב תוכלו לדאוג למשולש של פיצה חיפה, וכמובן קפה וקינוח רגע לפני שמתחילים במסע הביתה חזרה על כביש החוף.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר