יומנגס – ההמבורגרים טעימים אבל למה מקפיאים את הסועדים?

ביומנגס יודעים להפוך את המסעדות שלהם למקדשי אכילה בגדול תוך שמירה על איכות חומרי הגלם והקפדה על העשייה. צילום מדף הפייסבוק
כך כתוב באתר יומנגס: "תתכוננו לטירוף שלא טעמתם! נבחרת מנצחת של 10 סוגי המבורגרים מהעולם, למעלה מ- 30 סוגים שונים של תוספות משוגעות, סוגי צ'יפס שונים, מילקשייקים מטורפים וכנפיים שיעיפו אתכם!"

לפנות ערב, אנחנו רעבים, לא במצב צבירה של יציאה לבילוי אבל אני מתנדב לנהוג לטווח סביר מהרצליה ולהביא הביתה המבורגרים. גוגל מצביע על יומנגס, וכך כתוב באתר שלהם: "תתכוננו לטירוף שלא טעמתם! נבחרת מנצחת של 10 סוגי המבורגרים מהעולם, למעלה מ- 30 סוגים שונים של תוספות משוגעות, סוגי צ'יפס שונים, מילקשייקים מטורפים וכנפיים שיעיפו אתכם! עם יותר ממיליון שילובים של המבורגרים ותוספות, תוכלו לבוא כל יום ליומנגס במשך 10 שנים – ולאכול כל יום קומבינציה חדשה! ".

המבורגר איירטון סנה (נהג המרוצים, אוהבים כאן מכוניות מהירות) – סוכריית בשר של שייטל טרי פרוס מגולגל עם שומן טלה נימוח מוגש על שיפוד. צילום מדף הפייסבוק

לא יודע איך אתם, אבל אני השתכנעתי. ליומנגס כפר סבא בעתיר ידע 1 קל להגיע דרך כביש 531, ואכן עשיתי זאת. הבעיה מתחילה בעיון בתפריט – כל כך הרבה אפשרויות של סוגי ההמבורגרים, כפול הגדלים והמחירים, והתוספות – צריך כאן בינה מלאכותית, מזל שסניף זה מוקף בחברות הייטק.

הנה תפריט ההמבורגרים, כשליד כל מודל מופיעים מחיריו במשקלים השונים, החל מ- 220, דרך  440 ועד 660 גרם לרציניים שביניכם, כשמחיר כולל גם צ'יפס לבחירה.

זה מה שאוכלים הרציניים. צילום מדף הפייסבוק

אמנם באותו יום היה אפשר להזמין המבורגר איטלקי על שמו של יצרן מכוניות היוקרה הורציו פגני, עשוי מנתחי בשר בקר טחונים בעבודת יד ומוגש בין שני ענני פיצה רכים עם חמאה, רוטב עגבניות טריות, מוצרלה, פפרוני ובזיליקום מעל. נשמע מפתה, אבל בחרתי בשני המבורגרים אחרים – כן, הקטנים של 220 גרם, כי עם צ'יפס זו כבר ארוחה.

פיני – בקר  ארגנטינאי, חזה אווז מעושן וחזה מולארד, טחונים עם קשיו ומייפל פיני טהור. במסעדה מוגש עם מזרק מייפל קנדי טהור נעוץ בקציצה – לשימוש אישי. 78 ₪ ל- 220 גרם.

פילדלפי – בקר ארגנטינאי, חזה אווז מעושן ושמאלץ, טחונים עם צ'אנקים של גבינת פרובולונה ואגוזי מלך. מוגש עם גבינת שמנת עם בצל ירוק וזעפרן וריבת בייקון מלמעלה. 86 ₪ ל- 220 גרם.

עוד ענקיסט. צילום מדף הפייסבוק

כשהמתנתי להכנת ההזמנה ישבתי והמשכתי לבהות בתפריט, עד שהבנתי שאני קופא – לא לאט לאט אלא במהירות מכונית של הורציו פגני. לא שאלתי את המלצר (היה לו לק שחור מוקפד על הציפורניים) למה הם עושים זאת, כי המארז שלי יצא מהמטבח והגיע אלי. כן הספקתי לחשוב שהדרך חזרה הביתה עם ארוחת הערב שלנו לא תעשה טוב להמבורגרים ולצ'יפס, ושעדיף לאכול לוהטים במסעדה – וגם אווירתי יותר, אבל אצלנו בבית לא מקפיאים. לכו תדעו מה נכון יותר.

אתם שם ב-יומנגס כפר סבא, ההמבורגרים שלכם הם משהו, ויצא להם שם מעולה, אבל מה עם המזגנים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר