רשת BBB מציעה מנות חדשות בתפריט קיץ 2018 – אנחנו באנו לטעום

מחבת מהשדה עם נתחי סויה שנותנים תחושה של שווארמה, שעועית ירוקה, פלפלים, בצל וברוקולי ברוטב סויה ופלפלים. צילום פאפא רצי
שף אילן פנחס פיתח מספר המבורגרים מיוחדים, ביניהם צמחוניים, וגיוון במנות העיקריות, מנות ראשונות, סלטים וקינוח. כל אלה הצטרפו לתפריט מסעדות הרשת המוגש לסועדים בטאבלטים

שמענו שרשת ההמבורגרים  BBB מציעה עתה מנות חדשות שנכנסו לתפריט קיץ 2018, ולא עמדנו בפיתוי. מסתבר שהצוות הקולינרי של רשת BBB, שבראשו עומד שף אילן פנחס, פיתח מספר המבורגרים מיוחדים, ביניהם צמחוניים, וגיוון במנות העיקריות, מנות ראשונות, סלטים וקינוח. כל אלה הצטרפו לתפריט מסעדות הרשת המוגש לסועדים בטאבלטים, מה שעדיין מוסיף עניין לשלב בחירת הארוחות.

מנות ראשונות: חציל בטחינה –וכרובית בטמפורה ורוטב צ'ילי מתוק. צילום פאפא רצי
מנות ראשונות: חציל בטחינה –וכרובית בטמפורה ורוטב צ'ילי מתוק. צילום פאפא רצי

אני הגעתי בצהרי יום קיץ לסניף הרשת בקניון רננים שברעננה, ומכיוון שעם מי אוכלים חשוב לא פחות ממה אוכלים, צירפתי אלי חבר וותיק עוד מימי התיכון (ואצלי זה באמת מזמן), שהקשר בינינו נשמר עד היום. מה טוב מאשר להתעדכן ולעדכן עם ארוחה טובה, והארוחה שלנו ב- BBB משתייכת להגדרה זו, בוודאי בקטגוריית מסעדות המבורגרים. רואים שמשתדלים כאן, וחברי לארוחה העיד על כך כאשר נפל לו מזלג, ומנהלת המסעדה הערנית והדרוכה, זינקה והרימה את המזלג.

באסטה בורגר. צילום גליה אבירם
באסטה בורגר. צילום גליה אבירם

אבל באנו לאכול, אז קודם כל וכדי להרגיע את הרעב ועם זאת לפתח תיאבון, התחלנו בשתי מנות פשוטות ומוצלחות: חציל בטחינה – מוגש בצילחות מנצח, וכרובית בטמפורה ורוטב צ'ילי מתוק. אז במחלקת ההמבורגרים המיוחדים בתפריט מצאנו שלושה  חדשים: באסטה בורגר – המבורגר בקר טרי מבשר איכותי שנטחן במקום עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, חציל קלוי, שווארמה וטחינה, חסה אייסברג, עגבנייה ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית – 74 ₪. לא יכולנו לעמוד מול מפרט זה, וכמובן הזמנו אחד כזה, חצינו לשניים ונהנינו מכל ביס. הזמנו גם קראנץ' בורגר– חזה עוף בציפוי פריך, אננס צרוב בצ'ילי מתוק, איולי עשבי תיבול, חסה אייסברג, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית וסרירצ'ה – 59 ₪. לא שהמנה לא בסדר, זה רק אנחנו שנכשלנו בהבנת הנקרא. אז תגידו ש"חזה עוף בציפוי פריך" זה שניצל. בקיצור, לשוחרי השניצל זו מנה חביבה. המנות הוגשו לבקשתנו עם פירה תפוחי אדמה וטבעות בצל, וגם סלט אחד בשביל הוויטמינים.

חלומי בורגר. צילום גליה אבירם
חלומי בורגר. צילום גליה אבירם

אני לא מאמין שצמחוני  יגיע לבדו לחטוף צהרים ב- BBB, אבל בחבורות ומשפחות המגיעות לסניפי הרשת, כפי שראינו בעת ארוחתנו, תמיד יהיו גם אלה שנמנעות ונמנעים מאכילת בשר. עבור אלה נוספו לתפריט חלומי בורגר – קציצת פטריות וגבינה חלומי, איולי פטריות וכמהין, חסה אייסברג, פרוסות מלפפון – 62 ₪; גארדן בורגר – קציצה של פטריות וגבינת חלומי, מוגשת בלחמנייה כפרית עם פרוסות עגבנייה, עלי חסה, פרוסות בצל ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית – 51 ₪; טבע בורגר – קציצה של סויה, אורז מלא, סלק ושבבי בצל, מוגשת בלחמנייה כפרית עם פרוסות עגבנייה, עלי חסה, פרוסות בצל ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית – 49 ₪.  לא הזמנו המבורגר כזה, אבל כן הזמנו מפרק המנות העיקריות בתפריט מחבת מהשדה – נתחי סויה שנותנים תחושה של שווארמה, שעועית ירוקה, פלפלים, בצל וברוקולי ברוטב סויה ופלפלים – 52 ₪. המנה מוגשת במחבת לוהטת – לצערנו בדקנו וגילינו שזה נכון, עם תוספת לבחירה. מנה טעימה שהאמת שהמשכתי לאכול אותה בערב בבית, כי כמה כבר אפשר לאכול.

קינוח THE BBB . צילום גליה אבירם
קינוח THE BBB . צילום גליה אבירם

אני אמנם לא חובב קינוחים, אבל לחברי הטוב המלצתי מהתפריט החדש על THE BBB  – משחק מילים של שלוש פעמים האות ב' – או B באנגלית: בראוני, (קרם) ברולה ובננה – מוגש עם רוטב טופי ושברי בייגלה מלוח – 42 ₪. חשבתי שעל בלגן טעמים כזה אסור לוותר, אבל ה-ב' של הבננה הרתיע את חברי שונא הבננות, אז הזמנו פירמידת קרם ברולה – 35 ₪: מקפא ברולה עם אננס בזיגוג מקורמל, מוגש על רוטב קרמל מלוח. זוכרים את טאבלט התפריט מתחילת הארוחה? אז הוא הופיע גם בבחירת הקינוח, והערה לאנשי הרשת: הצילום של קינוח זה בטאבלט כל כך יפה ומגרה (ממש כמו צילום THE BBB כאן) לעומת המנה בפועל. לפעמים יפה זה יפה מדי. למרות זאת, ולמרות שאני מכריז על עצמי כמי שאינו אוכל קינוחים, קיבלתי כפית והשתתפתי בשני ביסים. טעים.

חברי ואני המשכנו להחליף חוויות מנסיעות לחו"ל – הוא מנצח בגדול, כי גם בפנסיה הוא ממשיך לעבוד בחו"ל, וכשהוא לא עובד הוא מטייל. חיים טובים, והמבורגר טוב משלים את התמונה.

רשת BBB כוללת 28 סניפים בפריסה ארצית. היכנסו לרשימה כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר