יקב דלתון מציע לקראת פסח 2006: מארז מתנה הכולל בקבוק מגנום

ניתן לבחור בין שני סוגים של יינות במארז: קברנה רזרב – 249 ₪, או מרלו רזרב – 239 ₪. כל בקבוק מכיל ליטר וחצי ויימכר באריזת עץ מהודרת. לבקבוקים ערך מוסף לקהל אספני היין, מכיוון שהם יימכרו במהדורה מוגבלת

לקראת חג הפסח 2006 מציע יקב דלתון, הממוקם במרום הגליל, מארז מתנה ייחודי מגנום מסדרת יינות רזרב במהדורה מוגבלת.

ניתן לבחור בין שני סוגים של יינות במארז: קברנה רזרב – 249 ₪, או מרלו רזרב – 239 ₪.
כל בקבוק מכיל ליטר וחצי ויימכר באריזת עץ מהודרת. לבקבוקים ערך מוסף לקהל אספני היין, מכיוון שהם יימכרו במהדורה מוגבלת.

אלכס הרוני, מבעלי יקב דלתון, אומר: "אנו צופים לעלייה של כ- 25% במכירות לקראת החגים בהשוואה לאותה התקופה אשתקד. כמו כן, צפוי מחסור במספר יינות של היקב עקב הביקוש הרב. הביקוש למארזי מתנה הולך וגדל מידי שנה, לכן החלטנו השנה, לקראת החגים, להציג בפני כל אוהבי יינות דלתון מוצר ייחודי ויוצא דופן עם ערך נוסף גם לאספנים. במארז המתנה שלנו אנו מציעים יין איכותי ומבוקש מאוד באריזה מהודרת".

מרלו רזרב 2002
ענבי המרלו מגיעים מהכרמים באזור כרם בן זימרה. האקלים הייחודי של האזור בצירוף לכורמים מיומנים הם שנותנים את פרי המרלו האכותי כל כך של יקב דלתון. צבעו של המרלו אדום כהה – נוטה לשחור. זהו יין עשיר, בעל טאנינים רכים ומרקם קטיפתי. הוא בעל ארומות של שזיפים ליקריץ וריבת דובדבנים, בשילוב ניחוחות ציפורן ועלי טבק המגיעים מהחביות. היין מתאים לשתייה כעת אך ילך וישביח במהלך השנים הבאות. מומלץ להגישו בטמפ' של 16-18 מעלות צלזיוס.
היין מתאים לליווי מנות עשירות טעמים כגון קדרת בשר כבש, לזניה או עוף צלוי.

קברנה סוביניון רזרב 2002
הכרמים שמהן מגיעים הענבים לייצור קברנה סוביניון רזרב הן מהותיקות שבכרם בן זמרה ובאזור רמת דלתון, החל ממושב עלמה בצפון ועד כפר שמאי בדרום.
היין מורכב ואופייני מאוד לזן. הוא בעל צבע אדום עמוק ובעל ארומות עשירות של פירות יער, דומדמניות ופטל בר, המאפיינות מאוד קברנה מאזור כרם בן-זמרה. מורכבות היין מועשרת על-ידי היישון בחבית, אשר נותן ארומות מעושנות, טופי, וניל וקפה. ליין מבנה טאנינים מוצק וסיומת ארוכה. היין מתאים לשתייה כעת והוא ימשיך וישתבח במשך שנים ארוכות.
מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 18-16 מעלות.
קברנה סוביניון רזרב הוא יין דומיננטי בטעמיו, לכן מוצע להגיש אותו בליווי מאכלים עשירי טעמים, כגוןגבינות קשות וחריפות, צלעות בעשבי תיבול או צלי בקר ברוטב יין. אפשרות נוספת היא לשתות אותו ללא ליווי אוכל, ופשוט ליהנות מהיין.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר