יקב הבוטיק היוצר עלה בקמפיין דיגיטל יצירתי בסמוך לחג הפסח. הקמפיין בוחן את המונח 'חירות' דרך עיניהם ויצירותיהם של ארבעה אמנים, שכל אחד מהם ביטא את תפיסתו בנושא. היקב שבחר בסלוגן "יין מעורר השראה" ונטוע עמוק בעולם האמנות, החליט לבחון המונח חירות ולנסות להביא אותו אל ההווה. לשם כך בחרו אנשי היקב ארבעה אמנים, ציידו אותם ביין של 'היוצר', וביקשו מהם לנסות ולבטא את המילה “חירות” באמצעות האמנות שלהם.
היצירות תועדו בסדרת סרטים המציגים את תהליך היצירה, ומשלבים ראיונות עם האמנים המציגים את הפרספקטיבה האישית שלהם לנושא. הפרויקט משלב את העולמות הטבעיים של יקב היוצר – השראה ואמנות, וממזג אותם לתוך הסיפור המוכר של חג פסח, חג החירות.
האמנים שמובילים את הקמפיין הם אנטון אברמוב – אמן ישראלי רב תחומי אשר יוצר בעיקר עבודות מיצג, וידאו, מיצב, פיסול ורישום; גידי גילעם – אמן המתמקד בשילוב בין ציור, וידאו ומיצב; רונה פרלמן – אמנית פלסטית, עוסקת בעיקר בציור שמן, כמו גם עבודות קולאז', מיצב והדפס בנייר קופי; נירית טקלה – ציירת. היצירות הנבחרות יעטרו תוויות בסדרה מיוחדת של היקב.
הקמפיין, בהיקף מדווח של 500 אלף ₪, עולה ברשתות החברתיות, וסרטי היצירות מוצגים גם ביוטיוב תחת הסלוגן: יקב היוצר. חירות 2018. פרויקט מעורר השראה.
קרדיטים: ניהול קריאייטיב: CreativeCollision – שטפי קנופל ועמית סטולר, מעצבת: ענבל זיסר, חברת הפקה: שלאגר – שיר אנוך, במאי: רועי לינד, ניהול מדיה ורשתות חברתיות: octopus marketing – לי הדר, יח”צ – יוניק