יקב יתיר הקים מערך הפצה עצמאי ומתמחה ליינות פרימיום

קב יתיר זכה לאחרונה בפרס ראשון בין היינות הישראליים בתחרות היוקרתית CHALLENGE INTERNATIONAL DU VIN בבורדו

יקב יתיר הודיע על הפעלת מערך שיווק, מכירות והפצה עצמאי, אשר יתמחה בשיווק יינות פרימיום לשוק המקצועי הכולל מסעדות מובילות, חנויות יין מובחרות וחברות קייטרינג המתמחות בפלח השוק העליון.
כן נבחנת האפשרות לשווק את יינות האיכות של יקבי כרמל – לימיטד אדישן, סדרת כרם והסדרה האזורית – באמצעות מערך ההפצה החדש.

יקב יתיר השיק בימים אלה שני יינות חדשים: יער יתיר 2002 (קברנה סוביניון), ויתיר 2002 (קברנה סוביניון, מרלו, שירז), והוא נחשב ליקב בעל מוצרים הנתפסים כאיכותיים.
יינות היקב זכו לאחרונה בפרס ראשון בין היינות הישראליים בתחרות היוקרתית CHALLENGE INTERNATIONAL DU VIN שהתקיימה בבורדו, ובשתי מדליות זהב בקטגוריית יינות אדומים בתחרות "אשכול הזהב" הישראלית.

אודות יקב יתיר
יקב יתיר הוא יקב בוטיק שהוקם בשנת 2000 בהשקעה של כ–17 מיליון ש"ח. היקב קיבל גם מענק השקעה ממינהלת מרכז ההשקעות בשיעור של 24% מהיקף ההשקעות.

בדומה לאזורי היין המשובחים בעולם, ניחן חבל יתיר, בו שוכן היקב, בכל התכונות ההופכות אותו לחבל ארץ בו מופקים יינות עילית איכותיים.
היקב השוכן בתל ערד מבטא שילוב של חבל ארץ המאופיין באקלים ייחודי לגידול זני איכות, היסטוריה רבת שנים בתחום ייצור היין ועבודה ייננית.

המיתוג של יקב יתיר מבליט את הסמל העתיק של שבט יהודה – האריה, ביטוי לזיקת האזור לאזור יין עתיק המחדש את דרכו בעולם היין האיכותי.

מנכ"ל היקב: יעקב בן-דור
יינן: ערן גולדווסר
אתר יקב יתיר: www.yatir.net





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר