כרמית תעשיות תייצר שוקולד שמכיל שמן HEMP המופק מצמח הקנאביס

לפי אתר קאנה: המפ הוא שם כולל למגוון זנים לא פסיכואקטיביים של קנאביס סאטיבה המכילים כמות נמוכה במיוחד של THC ומשתמשים בהם בעיקר לצרכים תעשייתיים. צילום pixabay
מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית: "השימוש בקנאביס במוצרי מזון תופס תאוצה במדינות רבות בעולם וזה מעודד אותנו להאיץ את פיתוח המוצרים ויכולת הייצור והייצוא לחו"ל"

 חברת כרמית שמתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, תתחיל לייצר שוקולד עם שמן HEMP מצמח הקנאביס, שבשלב הראשון ייוצא למדינות באירופה. השוקולד יהיה במבחר טעמים, ביניהם שוקולד חלב, שוקולד לבן ושוקולד מריר, כולל שוקולד VEGAN , שישווקו במשקלים שונים. הייצור והיצוא יהיו רק עבור מדינות באירופה בהן התקנים מתירים מכירה ושיווק של מוצרים המכילים שמן HEMP, ובהתאם להוראות ותקנים של משרד הבריאות ולהוראות במדינות היעד.

מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית. צילום אלעד גוטמן
מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית. צילום אלעד גוטמן

מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית, אומר: "זהו מהלך שנולד ממקום של חדשנות לצד התעדכנות בטרנדים העולמיים בענף  המזון. מדובר בחפיסות שוקולד הכוללות שמן HEMP  אשר יש המתייחסים אליו כמזון-על. אין פה שימוש בחומר אסור או בעייתי. זה כמו להוסיף לשוקולד זרעי צ'יה או אגוזים. חפיסות השוקולד ישווקו לחו"ל בלבד, למדינות בהן טרנד מזון מזרעי שמן הקנאביס תופס תאוצה, כגון אנגליה, תוך מחויבות לעמידה מלאה בכללים הרגולטורים במדינות הללו והפרדה מלאה מהמוצרים המשווקים בישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר