כרמית תעשיות רוכשת את רפאל'ס יצרנית מוצרי מזון טבעיים

לרכישת פעילות רפאל'ס חשיבות במימוש האסטרטגיה של כרמית לצמיחה במוצרי מזון טבעיים – גרנולה, חטיפי אנרגיה וחטיפי בריאות בארץ ובעולם

חברת כרמית תעשיות רוכשת את חברת רפאל'ס המתמחה בייצור, פיתוח ושיווק מוצרי מזון טבעיים,  עם מחזור מכירות מדווח של יותר מ- 7 מיליון ₪. רפאל'ס הוקמה בשנת 2013 ע"י רפאל ממבר, וביססה את מעמדה כחברה מתמחה בייצור ופיתוח ושיווק של מוצרי מזון טבעיים ובריאים,  כגון גרנולה, חטיפי בריאות, חטיפי דגנים, חטיפי סופר פוד. במסגרת ההסכם רכשה כרמית 60% מהבעלות על רפאל'ס תמורת 620,000 ₪. הסכם הרכישה כולל גם את המלאי של רפאל'ס, וכן את העברת מפעל החברה מחדרה לראשל"צ, תוך שיפור יעילות החברה ויצירת סינרגיה בין תחומי הגרנולה והשוקולד.

מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית תעשיות. צילום אלעד גוטמן
מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית תעשיות. צילום אלעד גוטמן

 מתניה שוורץ, מנכ"ל כרמית תעשיות, אומר: "רכישת פעילות חברת רפאל'ס, מהווה נדבך חשוב במימוש האסטרטגיה של כרמית לצמיחה בפעילות מוצרי מזון טבעיים, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. אין ספק שחיזוק פלטפורמת המוצרים שלנו מציבה את החברה בעמדה שתאפשר צמיחה מהירה יותר, תוך  קפיצת מדרגה והרחבת פורטפוליו המוצרים הבריאותיים ההולך וגדל בשנים האחרונות, אשר כרמית משווקת בעיקר בתחום מוצרי ה- Free From. אנו מזהים את מהפכת הבריאות בישראל ובעולם, ומתכוונים להמשיך להעמיק ולהביא את בשורת הבריאות לציבור הרחב. נמשיך לשמור על ערכיה של רפאל'ס, ולחזק את בידולה בחברה המתמחה במזון בריאות".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר