להולנד בעקבות וינסנט ואן גוך עם סיגל גליל

סיגל גליל - חוקרת ומרצה לאמנות ופילוסופיה הנחשבת למומחית מספר 1 בארץ לואן גוך. צילום מדף הפייסבוק
סמינר ראשוני של חברת מסעות להולנד בעקבות הצייר הנודע וינסנט ואן גוך לרגל חגיגות 130 שנה לציור החמניות המפורסם שלו

חברת מסעות מקבוצת אמסלם תיירות ונופש, מרחיבה את פעילותה בקטגוריית טיולי הנישה, ומציעה לראשונה טיולים מאורגנים המשלבים אמנות ותרבות המיועדים לשוחרי אמנות. במסגרת זו מציעה מסעות טיול-סמינר ייחודי להולנד בעקבות הצייר וינסנט ואן גוך, לרגל חגיגות 130 שנה לציור החמניות המפורסם שלו. הטיול יכלול בין השאר ביקור בתערוכת החמניות שתיפתח ביוני 2019 במוזיאון ואן גוך באמסטרדם.

הטיול החוויתי בהולנד יתקיים בשני מחזורים: 17-24 יוני ו- 5-12 אוגוסט , בהובלת סיגל גליל – חוקרת ומרצה לאמנות ופילוסופיה, הנחשבת למומחית מספר 1 בארץ לואן גוך. הטיול יכלול תכנים חווייתיים, ביניהם סדנאות בישול וציור, ביקור במוזיאונים קטנים וגדולים בעיירות ובכפרי דייגים, ביקור בביתו של הפילוסוף ברוך שפינוזה,  ביקור באמסטרדם בכיכר המוזיאונים, בה נמצא מוזיאון ואן גוך ובו האוסף הגדול בעולם של יצירות הצייר, המושך אליו מיליוני מעריצים. בנוסף יתקיימו סיורים בעיר האג, במרחבים כפריים ונופים כגון נואנן ((Nuenen, זונדרט (Zundert ) ובעיירה רינסבורג  (Rijnsburg), כפר הדייגים סכוונינגן (Scheveningen), וכפר הדייגים הציורי וולנדם (Volendam) . בסמינר המטייל יחשפו תגליות שילמדו על המהפכה אשר חולל האמן הגאון שהקדים את תקופתו בתולדות האמנות – מי שמכר רק תמונה אחת בכל חייו, ומת כעני חסר כל שלאחר מותו הפך לגיבור תרבות עולמי.

צילום מדף הפייסבוק
צילום מדף הפייסבוק

סיגל גליל, מנהלת מסעות אמנות שתדריך את טיול הבוטיק, אומרת: "שוחרי האמנות יוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן בה יראו מקרוב את משיחות המכחול הסוערות של האמן האהוב. במסע שלנו בעקבות  גאון הציור, נתחקה אחר התפתחות הציור שלו במקומות השונים שנדד בהם בהולנד במהלך חייו; החל מעיר מולדתו זונדרט ועד נואנן שבה צייר את "אוכלי תפוחי האדמה". סמינר זה יאפשר למשתתפים להכיר הכי קרוב שאפשר את וינסנט ואן גוך. בנוסף לביקור במוזיאונים וחשיפה לציוריו שמדברים אלינו עד היום, אנו מבטיחים חוויה ייחודית שלא נראתה כמותה, המשלבת בין אהבת האמנות, חוויה קולינרית, סדנת ציור, ומפגש חברתי איכותי של פעם בחיים".

סיגל גליל מוסיפה: "במסע השורשים הזה נלמד על הצעדים הראשונים של גאון הציור בעולם האמנות. נבקר בכפרים ובעיירות בהם הוא התחיל את חייו, ועד לבית האחרון שלו בהולנד, שאותו עזב לאחר מסע נדודים נואש. נעבור במסלול הייסורים הטראגי של וינסנט כילד, כנער, וכגבר שמחפש את דרכו בחיים. ומעל לכל, נחשף לטבע עוצר הנשימה של הולנד ולחיי האיכרים שתיעד ואן גוך בציוריו".

 לפרטים נוספים אודות הסמינר, 1-800-777-555

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר