לה וופל ירושלים בידיים הטובות של נועם סבגאן

מקומות רבים סירבו להעסיק את נועם סבגן שיש לו מום מלידה באחת מידיו. הוא לא נתן לנכות לעצור אותו בדרך להגשמת חלומותיו ורכש את המקום היחיד שהעסיק אותו

נועם סבגאן (בן 21) נולד עם יד אחת קצרה יותר מהיד השנייה, וללא מרפק. היד בעלת המום אינה בתפקוד מלא, ונועם מתקשה לקפל את היד ואת האצבעות. זה הקשה עליו בבית הספר, ולאחר מכן התקשה להתקבל לעבודות בגלל המראה החריג של היד שלו. על אף הקשיים, נועם לא התייאש והחליט להיכנס לעסקי האוכל.

נועם סבגאן – מצליח לאפות וופלים בלגים ללקוחות על אף הנכות. צילום חנה טייב

הוא מצליח לאפות וופלים בלגים ללקוחות על אף הנכות שיש לו: ״היום אני משתדל לעשות את מה שאני רוצה ולא נותן לשום דבר לפגוע בי. המום שלי דוחף אותי קדימה, ונותן לי מוטיבציה להוכיח שאני מסוגל, למרות הנכות, להצליח. אני מאושר בתחום בו אני נמצא, וכשסכנת סגירה ריחפה מעליו, החלטתי לרכוש את המקום היחיד שבחר להעסיק אותי, מתוך אמונה בו ומתוך רצון להמשיך ולעשות את מה שאני הכי אוהב״.

צילום חנה טייב

לה וופל ברחוב שמאי 16 בירושלים מציעה וופל בלגי טרי בעבודת יד (תרתי משמע), אותו אופים במקום. הוופל מגיע עם רטבים שמיוצרים גם הם במקום כמו שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד נוטלה, שוקולד מריר, קרמל מלוח, ערמונים, שמנת קינמון, שמנת חמוצה, עוגת גבינה, ורסק תפוחים, לצד תוספות כמו פירות, שוקולדים וגלידות. בנוסף מוצעים וופלים טבעוניים עם רטבים, ללא רכיבים מן החי.

צילום חנה טייב

השיטה כאן היא וופל בהרכבה עצמית, כך שכל אחד יכול לשלב את הרטבים והתוספות המתאימים, וליצור את הקינוח המושלם עבורו. בעתיד מתכן נועם להכניס לתפריט גם וופלים מלוחים כמו מק אנד צ׳יז – פסטה וגבינת צ׳דר על הוופל הבלגי, וופל עם ביצה עלומה, גבינה ועלי רוקט ועוד. בלה וופל יש מקומות ישיבה, טייק אווי וניתן להזמין משלוחים עד הבית במרכז העיר. כשר.

לה וופל – שמאי 16 ירושלים. להזמנות 02-6257004. א׳-ד׳ 14:00-23:00, ה׳ 14:00-02:00, ו׳ 10:00-16:00, ש׳ 20:00-01:30

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר