לקראת סוף השנה האזרחית – יינות מבעבעים פרלינו מאיטליה

הענבים ליינות נמעכו בסמוך לבציר והועברו לתסיסה בטמפרטורה של 18-19 מעלות בתוך מכלים סגורים כדי לשמר את טעמי וארומת הפרי
חברת היבוא של יקב בנימינה מציעה לקראת סוף השנה האזרחית 2022 – יינות מבעבעים של יקב פרלינו (Perlino) מאיטליה

חברת היבוא של יקב בנימינה מציעה לקראת סוף השנה האזרחית 2022 – יינות מבעבעים של יקב פרלינו (Perlino) מאיטליה.

 Perlino Asti – פרלינו אסטי

דבר היבואנית: יין לבן מתוק מבעבע, עשוי מענבי מוסקטו קנלי. הענבים נמעכו בסמוך לבציר והועברו לתסיסה טבעית בטמפרטורה של 18-19 מעלות בתוך מכלים סגורים, על מנת לשמר את טעמי וארומת הפרי. צבע: קש צהבהב, בעבוע: עדין עם נוכחות של בועות, ארומה: רעננה עם ארומה פרחונית אינטנסיבית, טעם: הרמוני ומתקתק, גוף מלא וקטיפתי עם סיומת נעימה. המחיר 50 ₪.

Perlino Prosecco Brut – פרלינו פרוסקו ברוט

דבר היבואנית: יין לבן יבש מאוד, מבעבע, עשוי מענבי גלרה (פרוסקו) שנמעכו בסמוך לבציר והועברו לתסיסה בטמפרטורה של 18-19 מעלות בתוך מכלים סגורים על מנת, לשמר את טעמי וארומת הפרי. לטובת התסיסה השתמשו בשמרים נבחרים. הנוזל נשאר ליישון של לפחות 30 יום. צבע: קש צהבהב עם גוונים ירקרקים, בעבוע: עדין עם נוכחות של בועות, ארומה: רעננה ואינטנסיבית, טעם: מאוזן, עדין ועם סיומת נעימה. המחיר 50 ₪.

Perlino Rose – פרלינו רוזה

דבר היבואנית: יין רוזה יבש מאוד, מבעבע, עשוי מ- 90% ענבי גלרה (פרוסקו) ו- 10% פינו נואר, שנמעכו בסמוך לבציר והועברו לתסיסה בטמפרטורה של 18-19 מעלות בתוך מכלים סגורים, כדי לשמר את טעמי וארומת הפרי. לטובת התסיסה השתמשו בשמרים נבחרים. הנוזל נשאר ליישון נוסף של לפחות 60 יום. צבע: רוזה בהיר, בעבוע: עדין עם נוכחות של בועות, ארומה: הרמונית, פירותית ורעננה, טעם: יבש, הרמוני ומאוזן היטב. המחיר 50 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר