לראשונה בערוץ האוכל: ספר המתכונים הטלווזיוני הראשון

מיקי שמו, עומר מילר, אביב משה, מיכל אנסקי ושאר כוכבי ערוץ האוכל מבשלים לצדכם במטבח הביתי. ראשון-חמישי, החל מ-30 במרץ בשעה 12:00

ערוץ האוכל מבית "ענני תקשורת" (אפיק 28 ב-yes וערוץ 38 ב-HOT), ישדר בימי מיקי שמוראשון-חמישי, החל מ-30 במרץ 2014 בשעה 12:00, את ספר המתכונים הטלווזיוני הראשון, אשר יאגד את מיטב המתכונים של השפים בערוץ, וייתן מענה לכל סגנונות הבישול והאפיה בדרך מהירה ללמידה וקלה לביצוע.

בכל יום תשודר תכנית שתרכז מתכוני שפים שונים סביב נושא אחר:
ימי ראשון יוקדשו לבישול מנות מהעולם, וניתן יהיה למצוא בהם התאמות של השפים למנות הפופלריות באיטליה, במזרח הרחוק או במרוקו: קנולי איטלקי של השף קונדיטור מיקי שמו, גאווקמולי של שף עומר מילר, חריימה של שף אבי ביטון.

 

ימי שני יוקדשו לבישול הבריא, ואפשר יהיה למצוא בין המתכונים סלט בריאות של מיכל אנסקי, ממתק תמרים של שף אביב משה, סלט חיטה של שף שאול בן אדרת.

ימי שלישי יוקדשו למתכונים "לכל כיס", שמורכבים מחומרי גלם זולים יחסית. בין מיכל אנסקי ועומר מילרהמתכונים: קציצות אורז של פותנה ג'אבר, לביבות תירס של שף עומר מילר, גולש עוף של שף אביב משה.

לקראת סופ"ש, ימי רביעי יוקדשו לאפייה. בין המתכונים: בראוניז של הקונדיטורית מירי ארזי ממתוקה, עוגת מוס שוקולד של השף קונדיטור מיקי שמו, סנט אונורה של השף קונדיטור דודו אוטזמגין.

ימי חמישי יוקדשו למתכונים משפחתיים שאפשר להכין עם הילדים, ויציעו מנות יומיומיות, בין המתכונים: שקשוקה פטריות של השף צ'רלי פדידה, מאפה פילו עם חצילים של השף אבי ביטון, פריטטת ירקות של רות סירקיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר