לרגל חודש המודעות לצליאק: קמפיין הומוריסטי להעלאת המודעות לחיים בצל המחלה

הסיטואציות ממחישות מצבים של חוסר רגישות מצד הסביבה, שאת חלקן חווים צליאקים על בסיס קבוע. צילום מסרטון הקמפיין
במסגרת הקמפיין הופקו גם סרטוני מתכונים בהובלת השף אודי ברקן, וחוברת מתכונים המבוססת על מוצרי Schär אשר תדוור לצרכנים. כמו כן תקודם פעילות צרכנים בעמוד הפייסבוק של המותג

לרגל חודש המודעות למחלת הצליאק המצוין ברחבי העולם מדי שנה בחודש מאי, העלה מותג המזון ללא גלוטן שר (Schär), קמפיין הומוריסטי להעלאת המודעות לחיים בצל המחלה. עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת ליב, יבואנית Schär, אומרת: "כמותג בינלאומי מוביל בתחום המזון ללא גלוטן, אנו מבינים את הקשיים איתם מתמודדת הקהילה הצליאקית, החל מהצורך לאמץ משטר תזונה קפדני המונע כל אפשרות לספונטניות, וכלה בחוסר הבנה מצד הסביבה לאתגר הכרוך בשמירה על דיאטה נטולת גלוטן. על אף שהמודעות למחלת הצליאק עלתה בשנים האחרונות, מרבית הציבור עדיין אינו מבין את המשמעות האמיתית של חיים בצל הצליאק, ואת ההשפעה העצומה שיש לרגישות לגלוטן על אורח החיים של אלו המתמודדים עימה ובני משפחותיהם".

הסיטואציות המובאות בקמפיין ההומוריסטי ממחישות מצבים של חוסר רגישות מצד הסביבה, שאת חלקן חווים צליאקים על בסיס קבוע. במסגרת הקמפיין הופקו גם סרטוני מתכונים בהובלת השף אודי ברקן ("שני גברים ומקרר") וחוברת מתכונים המבוססת על מוצרי Schär אשר תדוור לצרכנים. כמו כן, תקודם פעילות צרכנים בעמוד הפייסבוק של המותג, במסגרתו יוכלו המשתתפים לזכות בסדנת בישול על טהרת ה"ללא גלוטן" בבית הספר לבעשול 'דנון'. הפעילות השיווקית תלווה במבצעים אטרקטיביים ברשתות שיווק הנבחרות ובחנויות הטבע השונות.

קרדיטים: מנהלת שיווק ליב, יבואנית שר Schär)) – עדי טייכר; קריאייטיב, תוכן והפקה – ארז רובינשטיין; במאי ועורך – יובל מירון; צלם – דוד זריף; תאורן – יוסי חסון; סאונד – אמיר בוברמן; ארט – מעיין ארליך; יח"צ – ארגמן תקשורת אורנה גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר