מהדורת בריסטה לתערובות הקפה של נספרסו

נספרסו משיקה מהדורת Barista מוגבלת של קפסולות קפה שהותאמו במיוחד ליצירת משקאות קפה ספציפיים
Barista chiaro לקפוצ'ינו; Barista Scuroלמקיאטו; Barista Corto לריסטרטו

כדי לענות על השאלה איך ליצור שילוב נכון והרמוניה של טעמים בין תערובת קפה איכותית לחלב, נספרסו משיקה מהדורת Barista מוגבלת של קפסולות קפה שהותאמו במיוחד ליצירת משקאות קפה ספציפיים – שניים מותאמים לשילוב חלב ואחד לאספרסו חזק: קפוצ'ינו קרמי, אספרסו מקיאטו עשיר, או ריסטרטו עוצמתי. מהדורת הקפסולות החדשה של נספרסו הורכבה בהשראת מיומנותו של הבריסטה בהכנת משקאות קפה עם הרמוניה בין טעמי הקפה לחלב. בחברה אומרים כי מומחי הקפה של נספרסו ביצעו עשרות מבחנים לבחירת דרגת הקלייה ורמת הטחינה הנכונה של הפולים, עד שהגיעו לתוצאה הסופית למשקאות הקפה השונים.

מומחי הקפה של נספרסו ביצעו עשרות מבחנים לבחירת דרגת הקלייה ורמת הטחינה הנכונה של הפולים
מומחי הקפה של נספרסו ביצעו עשרות מבחנים לבחירת דרגת הקלייה ורמת הטחינה הנכונה של הפולים. צילום נספרסו

תערובת בריסטה chiaro לקפוצ'ינו – להכנה של קפוצ'ינו מתוק בעל טעם קרמי חלק שמשלב תווי ביסקוויט. תערובת בקלייה בינונית עד כהה, בדרגת חוזק 5. אספרסו שמשתלב היטב עם חלב ויוצר מרקם חלק ומשיי. הצעת הגשה: 25 מ"ל קפה והוספה של 60 מ"ל חלב חם ומוקצף.

תערובת בריסטה Scuro  – לאספרסו מקיאטו חזק, עשיר בטעמים, עם מגע עדין של קצף חלב.  תערובת בקלייה בינונית עד כהה, בדרגת חוזק 8 בקפה ללא חלב. הקפה שומר על אופיו החזק גם אחרי שילובו עם חלב. הצעת הגשה: 40 מ"ל אספרסו עם שתי כפות של חלב מוקצף.

תערובת בריסטה Corto   – מותאמת לריסטרטו. נרקחה כדי להעניק לקפה טעם חזק במיוחד עם מרקם סמיך וסירופי בעל קרמה קטיפתית. תערובת בקלייה כהה בדרגת חוזק 11. הצעת המלצת הגשה: 25 מ"ל ריסטרטו.

מחיר שרוול קפה מהדורה מוגבלת BARISTA – 25.5 ₪. המהדורה המוגבלת זמינה עד גמר המלאי. ניתן להשיג דרך אפליקציית נספרסו, באתר האינטרנט, 2500* או בבוטיקים של Nespresso ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר