מובטלי קורונה בהסבה לחקלאות עם חקלאי גרנות

חקלאי גרנות הנמצאים כעת בשיא עונת הנטיעה של אבוקדו שמחו לשלב את העובדים החדשים שלא נרתעו מעבודה קשה והחלו בעבודות חפירה, נטיעה ושתילה של עצי אבוקדו

משבר הקורונה, אשר פגע בעסקים רבים מתחומי האירועים והמסעדות, מביא איתו גם הזדמנויות חדשות של חיבור לחקלאות הישראלית. "חקלאי גרנות" החלו בשילוב צעירים יוצאי צבא וסטודנטים בפרויקטים של נטיעת אבוקדו במטעי גרנות בקיבוצים להבות חביבה, רמת הכובש ושדה ורבורג.

צילום ערן בן יאיר

"במטעים שלנו מועסקים כיום כמה עשרות צעירים שנפלטו מתחומי הבילוי והפנאי, ועקב המחויבות להתפרנס פנו אלינו בבקשה לעבודה, אם זה דרך חברות כוח אדם, גופי התנדבות או באופן פרטי", אומר אילון ברנס, מנהל החקלאות בגרנות. "מדובר בחבר'ה צעירים ערכיים מאוד, יוצאי צבא שעבדו כמלצרים, ברמנים, מנהלי אירועים וכו', אשר מצאו את עצמם מחוסרי עבודה עקב הקורונה".

חקלאי גרנות, הנמצאים כעת בשיא עונת הנטיעה של אבוקדו, שמחו לשלב את העובדים החדשים שלא נרתעו מעבודה קשה, והחלו בעבודות חפירה, נטיעה ושתילה של עצי אבוקדו. ברנס מציין כי לאחר סיום הפרויקט מתכוונים חקלאי גרנות להמשיך עם העובדים החדשים בנטיעות בכפר גליקסון ובקיבוצים נוספים של גרנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר