מיטק וקבוצת טיב טעם ישתפו פעולה בפיתוח וייצור מוצרי בשר מתורבת

החברות יחלו תהליך בדיקה ופיתוח של מוצרי בשר מתורבת כחלק מחזון ייצור משותף, תוך שיקוף הגישה החדשנית של קבוצת טיב טעם בתחום המזון

קבוצת טיב טעם חתמה עם קבוצת מיטק (MeaTech) על מכתב כוונות לשיתוף פעולה בפיתוח ושיווק של מוצרי בשר מתורבת. החברות מתכננות לבצע פיתוח משותף של מוצרי בשר מתורבת וכן הקמה של מתקן ייצור, יחד עם מתן זכויות הפצה ושיווק (לרבות אפשרות לזכויות הפצה בלעדיות) לטיב טעם, עבור המוצרים שיפותחו על ידי הצדדים, בישראל או במקומות אחרים בעולם.

צילום MeaTech

הדגש בשיתוף הפעולה יהיה על בשר חזיר מתורבת, וזאת בהמשך לדיווחה של מיטק על תחילת פעילות פיתוח בתחום בשר חזיר מתורבת, וכן בהתאם להערכת קבוצת טיב טעם כי לאור הביקוש הגובר צפוי השימוש בשומן חזיר כחומר גלם לעלות בשנים הבאות לעשרות טון בחודש בישראל.

צילום MeaTech

בשר מתורבת נועד להיות תחליף בר קיימא לבשר המגיע משחיטה. התוצרים הינם רקמות בשר אמיתיות, אשר גודלו במעבדה מחוץ לגוף בעל החיים. ייצור זה מתבצע בתהליכי גידול מבוקרים, אשר מאפשרים התרבות תאים וכן התמיינות לקבוצות שונות (שומן או שריר) כדי לקבל בשר מתורבת  שטעמו, הרכבו ואיכותו הם כמו של בשר מסורתי אשר מקורו משחיטה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר