אתר מכירות מקוון לטיב טעם  גם בשבתות וחגים: "טיב טעם בקליק"

טיב טעם אומרת כי השקיעה כ- 3 מיליון ₪ בהקמת אתר המכירות
עדי כהן: "אתר המכר המקוון הינו אחד ממנועי הצמיחה של קבוצת טיב טעם. השקענו מחשבה, משאבים ומחקרים בהקמת הפעילות האינטרנטית כדי ליצור בידול ויתרון  מהקיים בשוק"

רשת טיב טעם העלתה לאוויר אתר מכירות מקוון –  www.tivtaam.co.il, אותו הקימו ברשת בשנתיים האחרונות, כולל פיילוט של חצי שנה לפני ההשקה. טיב טעם אומרת כי השקיעה כ- 3 מיליון ₪ בהקמת אתר המכירות, כולל אריזות מהודרות, צידניות רב פעמיות, מיתוג ופרסום.

אתר המכירות החדש שמציע שירות עד הבית גם בשבתות ובחגים, מקיף את כל מוצרי המכולת הרגילים, ובנוסף את כל המחלקות הטריות והמגוון שטיב טעם  מציעה ללקוחותיה: מוצרים טריים, בשר טרי, דגים טריים, מעדניית גבינות, מעדניית נקניקים, מאפייה, יין ואלכוהול, פירות וירקות.

האתר מקיף את כל מוצרי המכולת הרגילים, ובנוסף את כל המחלקות הטריות והמגוון שטיב טעם מציעה ללקוחותיה
האתר מקיף את כל מוצרי המכולת הרגילים, ובנוסף את כל המחלקות הטריות והמגוון שטיב טעם מציעה ללקוחותיה. צילום טל טרי

האתר נבנה כמעט בדומה לסניף פיזי, כך שיוכל לתת ללקוחות חלק מחוויית הקניה ברשת. לפי החברה, "האתר יעשה שימוש בשפה ובעיצוב של טיב טעם, המעמיד את הקולינריה ואנינות הטעם במרכז, תוך הבלטת חווית הקניה, מגוון המוצרים הייחודי, ומוצרי הפרמיום הקיימים ברשת".

עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם, אומר: "מטרת הרשת להתרחב לקהל לקוחות גדול יותר – כאלה שאין להם בסמוך לביתם סניף ומבקשים ליהנות ממגוון המוצרים שהרשת מציעה. אין ספק שהעתיד וההווה הוא באונליין. זה עולם רחב ומתפתח מהר מאוד, קל ונוח עבור קהל הלקוחות וחוסך זמן".

אתר המכירות: www.tivtaam.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר