מי עדן משיקה סדנאות הליכה בשיתוף עם יאיר קרני

סדנאות ההליכה הן חלק מקונספט 'דרך מי עדן' לאורח חיים בריא

מי עדן, חברת המים המינרלים הגדולה בישראל, משיקה בימים אלה סדנאות הליכה תחת הכותרת: "הולכים בדרך מי עדן".

סדנאות ההליכה נערכות בשיתוף עם יאיר קרני, 23 פעמים אלוף ישראל בריצות ארוכות, מדריך ספורטאים ומומחה לתזונה וספורט בריא, הנחשב למומחה מס' 1 בישראל בתחום.
סדנאות ההליכה יתקיימו במספר נקודות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים ויורכבו משני מפגשים הכוללים הרצאת יסוד בנושא הליכה, מים ובריאות והתנסות חווייתית מודרכת בפעילות גופנית.

סדנאות ההליכה "הולכים בדרך מי עדן" משלימות את קונספט "דרך מי עדן" לאורח חיים בריא. במסגרת זו משיקה מי עדן לאחרונה סדרה של פעילויות. הראשונה שבהן "איזון בדרך מי עדן" -תוכנית לאיזון הגוף תוך 7 ימים באמצעות שתייה מרובה של מים מינרליים, אכילה מאוזנת, והקפדה על פעילות גופנית, נשימה נכונה.

לדברי אורית גזית, סמנכ"לית השיווק של חברת מי עדן: "מי עדן תעניק ללקוחותיה, ללא תשלום, סדנת הליכה בהנחיית יאיר קרני כחלק מתוכנית רחבת היקף של החברה, במטרה לתת לצרכן פעילויות בעלות ערך מוסף לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן."

סדנאות ההליכה משתלבות היטב בקונספט "דרך מי עדן". המדובר על פעילות המתאימה לצעירים ומבוגרים, נשים וגברים. הליכה טובה ללב, לנשימה, לשרירים, לחיזוק העצמות, ובכלל תורמת לשיפור הבריאות ואיכות החיים. הליכה מהנה, בטוחה ובריאה לכולם, כל אחד יכול לבצע אותה, בכל גיל, בכל מקום, בכל זמן, בכל קצב ועם כל אחד.

איך משתתפים בסדנאות ההליכה?
קונים שלושה מארזים משפחתיים של מי עדן (שישייה/שמיניה 1.5ליטר). במארז יש גלויה עם מידע בנוגע לפעילות, המלצות וטיפים להליכה. צוברים 3 גלויות עם 3 נומרטורים שונים המאפשרים הזמנה זוגית לסדנא. ההרשמה לסדנאות באמצעות טלמסר או אתר האינטרנט . ללקוחות השיווק הישיר (הברים של מי עדן): הזמנה + נומרטור ע"ג החשבונית והרשמה לסדנאות באמצעות טלמסר או אתר האינטרנט .


הולכים בדרך מי עדן
סדנאות ההליכה של יאיר קרני ומי עדן


למה ללכת?
n הולכים יותר – חיים יותר: הליכה על בסיס קבוע הוכחה כקשורה לירידה בשיעורי התמותה- להליכה השפעה טובה על מניעת מחלות לב וכלי דם.
n הולכים יותר – שלווים יותר: הליכה הוכחה כמשפרת בטחון עצמי, דיכאון, חרדה והכי חשוב- משפרת את מצב הרוח!
n הולכים יותר – שוקלים פחות: הליכה גם תורמת לירידה במשקל- הליכה של כ- 3.2 ק"מ 3 פעמים בשבוע יכולה להוריד 0.5 ק"ג כל 3 שבועות ( בשילוב תזונה מתאימה).

איך מתחילים?
כמו בכל פעילות גופנית, חשוב להתחיל בהדרגה. אל תתאמצו יותר מדי (בכל הנוגע לבחירת מרחק ההליכה ופני השטח). הרעיון הוא קודם כל ליהנות, ואם תסיימו עם כאבים ויבלות זה רק יפגע ביכולתכם ובחשק שלכם, להתמיד בהליכה לאורך זמן.

כמה ללכת?
אפשר להתחיל עם הליכות קצרות ( 2-3 ק"מ), ולהאריך את המסלול כאשר תתחילו להכיר את היכולות שלכם. נסו ללכת במהירות נמרצת מספיק על מנת להעלות את קצב הלב במעט, אבל עדיין להיות מסוגלים לשוחח עם חבר/בן/בת זוג במהלך ההליכה. אם אתם מתנשפים יותר מדי- אתם ככל הנראה הולכים מהר מדי. האטו.

מתי ללכת?
היפכו את ההליכה לחלק משגרת יומכם: בחרו את הזמנים הנוחים לכם להליכה, והתמידו בהם- כך ההליכה תהפוך לחלק משגרת היום. כמעט כל פעולה יכולה להוות הזדמנות להיות פעילים:
n לכו לטיול עם הכלב
n במקום נסיעות קצרות ברכב או באוטובוס – לכו ברגל
n השתמשו במדרגות במקום במעלית
n חנו מעט רחוק יותר מהעבודה או כל מקום אליו אתם נוסעים


היכן ללכת?

מומלץ לבחור מסלול נוח ללא מכשולים. ההליכה עצמה יכולה להתבצע כמעט בכל מקום: על שבילי הליכה, מדרכות, שפת הים או בפארקים. מומלץ לגוון את משטחי ההליכה לשיפור הכושר, ולצעוד מדי פעם גם בעליות.

עם מה ללכת?
· נעלי הליכה נוחות וגרבי כותנה. נעלי ריצה, הן המתאימות ביותר, עקב יכולתם הגבוהה לבלום זעזועים.
· בגדים קלים ונוחים המתאימים למזג אויר.
· בקבוק מי עדן – על מנת להחזיר לגוף את הנוזלים שאיבדת במהלך ההליכה.
חשוב מאוד לשתות מים לפני, במהלך ואחרי ההליכה.

מים והליכה, הולכים יחד
המים מהווים כ- 60-65% ממשקל הגוף, והם פעילים בתהליכי חילוף החומרים והזנת הגוף. הם שומרים על האיברים, הרקמות ועל ויסות טמפרטורת הגוף . איבוד הנוזלים בפעילות גופנית דרך הזיעה, משתנה ותלוי בגורמים רבים (משקל, סוג האימון, טמפרטורה, לחות), והוא אף עשוי להגיע עד לאובדן של כ- 2 ליטר נוזלים, בשעה של פעילות מאומצת. התייבשות הינה הגורם העיקרי לעייפות.
בעת פעילות גופנית הגוף מאבד כמות רבה של נוזלים, לכן חיוני לפצות את הגוף על המים שהוא מאבד, גם לצורך שמירה על יכולות הביצוע וההישגים.
איבוד נוזלים בהיקף של 1% ממשקל הגוף בעת הפעילות הגופנית גורם לירידה של כ- 5% ביכולת הביצוע הספורטיבי, ועם איבוד נוזלים משמעותי יותר, עלולה הירידה בביצועים לפגוע בעד 30% מכושר הביצוע. באמצעות הגברת השתייה ניתן לתקן את מאזן הנוזלים, ובכך לסייע לביצועים הספורטיביים ולכושר הסיבולת.

אלו מים כדאי לשתות?
חשוב להרבות בשתיית מים, אך לא פחות חשוב – לשתות את המים הנכונים והמתאימים לספורטאים:
q טמפרטורת המים- מים צוננים נספגים מהר יותר מאשר מים בטמפרטורת החדר.
q הרכב המים- מים דלי מומסים ומלחים, נספגים בקלות ובמהירות, ובכך מונעים
תחושה של עייפות.
q טעם המים- מים טעימים, קלים יותר לשתייה ומעניקים תחושת רעננות.

המים של מי עדן הם דלי מלחים, נספגים בקלות בגוף ביתר קלות, ובזכות טעמם, קל יותר לשתות אותם בכמות הרצויה, לכל אורך הפעילות הגופנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר