מלם-תים נבחרה לשדרג את מערכת האחסון של טמפו

אהוד הומינר, מנהל תשתיות בטמפו, אומר: "מלם-תים מספקת בהצלחה את מערכות האחסון של EMC לטמפו מזה זמן רב. מערכות אלה הן דור שלישי של מערכות EMC אותן מתקינה מלם-תים בטמפו. הפעילות המשותפת עימם בעבר הייתה ללא דופי, ועל כן בחרנו להמשיך את שיתוף הפעולה עימם"

חברת מלם-תים זכתה במכרז אספקת מערכות אחסון לחברת טמפו. מלם-תים תספק שתי מערכות אחסון מרכזיות של EMC: דגם EMC VNX ודגם EMC VPlex החדש, שיודעת לעבוד עם כל מערכת אחסון קיימת ולכתוב על יותר ממערכת אחת-בו זמנית. עד היום נעשה בדגם זה שימוש בהתקנות בודדות בלבד בישראל.

אהוד הומינר, מנהל תשתיות בטמפו, אומר: "מלם-תים מספקת בהצלחה את מערכות האחסון של EMC לטמפו מזה זמן רב. מערכות אלה הן דור שלישי של מערכות EMC   אותן מתקינה מלם-תים בטמפו. הפעילות המשותפת עימם בעבר הייתה ללא דופי, ועל כן בחרנו להמשיך את שיתוף הפעולה עימם".

מוטי ברק, מנהל תחום מערכות במגזר מסחר, תעשייה ופיננסיים במלם-תים, אומר: "השימוש המתמשך במוצרי האחסון של EMC בטמפו זה למעלה מ- 8 שנים, מאפשר לחברה להמשיך ולשמור על כל המידע הייצורי, השיווקי והניהולי, וכן להמשיך ולהגדיל את עסקיה והיקף מוצריה, תוך שמירה על זמינות מידע רציפה ובזמני תגובה מהירים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר