מסעדה חדשה של מלונות דן בהודו בהובלת השף הישראלי רועי סופר

מסעדת Layla שממוקמת בקומת הגג (קומה 23) של המלון מציעה מטבח ים תיכוני מודרני אשר מושתת ברובו על חומרי גלם מקומיים. השף סופר מציע במסעדה מגוון מנות המשלבות ירקות, דגים, פירות ים ומגוון מנות מטאבון וגריל פחמים

רשת מלונות דן חנכה מסעדה חדשה במלון THE DEN בבנגלור, כשאת המטבח מוביל השף הישראלי המוביל רועי סופר. מסעדת Layla ממוקמת בקומת הגג של המלון (קומה 23) עם נוף מרהיב, כשהמסעדה משקיפה על העיר בנגלור שנחשבת למרכזו של "עמק הסיליקון" ההודי. בסמוך למלון נמצאים מרכזי התקשוב וכמה ממרכזי הפיתוח של החברות הרב לאומיות הגדולות בעולם ההיי טק. מבחינה קולינרית יצר השף הישראלי רועי סופר מטבח המפגיש בין ארצות המקיפות את הים התיכון: דרום איטליה, דרום צרפת, יוון והאזור האגאי, וצפון אפריקה. קהל המטרה של המלון הם אנשי עסקים מכל העולם שמגיעים לבנגלור, ואנשי מחשוב ותוכנה הודים המתגוררים באזור.

שף רועי סופר
שף רועי סופר

חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות של רשת דן, אומר: "הבחירה בשף רועי סופר נעשתה לאור הניסיון העשיר שלו כשף מוביל במסעדות יוקרה בארץ (פנגיאה, סרדיניה, בינדלה), וגם בשל הידע הרב שיש לרועי כאחד השפים המדריכים הנחשבים בארץ. הדרכת הצוות ההודי של בעלי המקצוע במטבח הייתה משימה מיוחדת לאחר סיום בניית המסעדה. הצוות ההודי שמבשל ב-Layla נפגש לראשונה בקריירה המקצועית שלו במתכונים והמאכלים הים תיכוניים, ומבחינת השף רועי סופר זו הייתה משימה מאתגרת במיוחד".

Layla מציעה מטבח פתוח סביב טאבון אבן ענק וגריל פחמים גדול, ובר ענקי המתחלק למתחם משקאות וקוקטיילים ומתחם טאפאס בר בסגנון ים תיכוני. כמו כן מציעה המסעדה תפריט יינות מהעולם[ וגם כמה יינות מקומיים מפתיעים. השף סופר מציע במסעדה תפריט עם מגוון מנות עם השפעות ממזרח התיכון המשלבות ירקות, דגים, פירות ים ומגוון מנות מטאבון וגריל פחמים, ביניהן לוקוס מקומי מנוקד במשחת פלפלים ותבלינים, העטוף בעלי גפן וצלוי בגריל פחמים; טאבולה של כרובית ושבעה עשבים ברוטב ויניגרט שקדים מרים וקונפי לימון; אוסובוקו טלה בראס אל חנות, זעפרן ופירות יבשים; ריזוטו טבעוני של ארוגולה ואספרגוס; אניולטי תרד וריקוטה; סרדינים ממולאים וסלסת עגבניות; פנקוטה של יוגורט עיזים עם טרין הדרים, נענע מסוכרת וקרם בזיליקום.

רשת מלונות דן השיקה לאחרונה את מלון THE DEN, הממוקם באזור WHITEFIELD בבנגלור, המשמש מרכז עסקי חשוב עם כמות גדולה של חברות עסקיות ונציגויות של חברות בינלאומיות בעיקר בתחום ההייטק. THE DEN הוא מלון עסקי מפואר ובו 226 חדרים, מהם 7 סוויטות, 87 חדרי CLUB וחדרי סטודיו גדולים במיוחד (כ-44 מ"ר), ו-132 חדרים גדולים (כ-40 מ"ר) רגילים ופינתיים. למלון מגוון מסעדות וברים, כאשר גולת הכותרת היא מסעדת Layla על גג המלון, וכן בית קולנוע פרטי לרשות האורחים, חדר משחקים למבוגרים, בריכת שחיה וספא המציע טיפולים במיטב מסורת המזרח, וחדר כושר מאובזר ומודרני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר