מסעדות פריים – מטבח אסיאתי ולא רק

תפריט הסושי התחדש עם מספר מנות. רול הארטישוק הירושלמי הפתיע לטובה בזכות הרכיבים יוצאי הדופן
הרשת מציעה כבר שנים תפריט מגוון שמאפשר כמעט לכל אחד למצוא משהו לאכול בו. המטבח האסיאתי נותן את הטון אבל אינו מקור ההשראה היחידי

החורף בעיצומו, וכך גם התפריט החדש של רשת Frame Chef & Sushi Bar עם סניפים ברמת החי"ל בתל אביב, נתב"ג וראשון לציון. הרשת מציעה כבר שנים תפריט מגוון שמאפשר כמעט לכל אחד למצוא משהו לאכול בו. המטבח האסיאתי נותן את הטון, אבל אינו מקור ההשראה היחידי. התפריט החדש לא מחליף את התפריט הקבוע, אלא למעשה אסופה מגוונת של מנות, החל מראשונות וכלה בקינוחים, המוצעות כתפריט נפרד לחורף 2019.

אז מה בתפריט? טטאקי קצבים – 150 גרם של נתח קצבים עשוי מדיום-רייר, מוגש עם פולי סויה, ביצת שלו, עלעלים מסוגים שונים ומעט צ'ילי, והכל ברוטב מוצלח שמשלב סויה, דבש ופלפל שחור (72 שקלים). זו אמנם מנה ראשונה, אבל בפועל היא תשביע את מי שאינו רעב במיוחד. תשביע כמו גם תספק – הבשר טוב, ללא שומן, עשוי כפי שהובטח, ושילוב הרכיבים עם הרוטב הופך את המנה לצבעונית וטעימה גם יחד.

תפריט הסושי התחדש עם מספר מנות, בהן רול של ארטישוק ירושלמי, המשלב עם הירק גם דג בס בטמפורה, צ'ילי אדום, אספרגוס ואבוקדו, והכל עם מיונז מעל ווריאציה של צ'יפס (58 שקלים). יש גם ספייסי בס – דג בס עם כוסברה, צ'ילי חריף, שמן שומשום, אבוקדו ואיולי כמהין (52 שקלים). ייאמר לזכות שתי המנות כי הדגים טריים, האורז עשוי כהלכה, והכל מורכב טוב יחד במינונים נכונים. רול הארטישוק הירושלמי הפתיע לטובה בזכות הרכיבים יוצאי הדופן.

קדירת שרימפס מלזית היא מנה נוספת. בפועל מקבלים צלחת עמוקה ובה בייבי שרימפס עם למון גראס, בקצ'וי, עשבי תיבול וצ'ילי חריף, המוקפצים ברוטב קארי צהוב עדין, ולצד המנה תוספת של אורז (86 שקלים). הייתה במנה זו כמות מכובדת של שרימפס מהסוג הקטן, עם מרקם טוב, והשילוב של כל הרכיבים יחד יצר מנה חריפה ומהנה.

יש גם פילה מוסר ים – 240 גרם של הדג צרוב על טאפניאקי, מוגש עם ירקות מוקפצים בטריאקי (110 שקלים). אנחנו קיבלנו את המנה עם פולנטה במקום ירקות. זה טוויסט מפתיע, שהפך מנה זו להכלאה של שלושה מטבחים – אסיאתי, ים-תיכוני ורומני-איטלקי. הדג, ייאמר לזכות המטבח, היה עשוי בדיוק במידה הנכונה כך ששמר על טעמיו והשתלב היטב עם שאר הרכיבים, גם אם הפולנטה כבר נמאסה עלינו עקב שימוש יתר במסעדות.

בין הקינוחים ניסינו ואהבנו את עוגת הגבינה הקרה ביוזו – עוגת גבינה אפויה, עשירה ודחוסה, על בסיס בצק חמאה פריך. על העוגה יש קרמבל שקדים וטוויל פטל, ורוטב מנגו בצד (48 שקלים). היוזו אמור להיות בעוגה עצמה, אבל לא הצלחנו להבחין בו, וגם הקרמבל נעדר ממנה. לטוויל פטל יש מרקם טוב וטעם עדין, וגם אם אין במנה הזו משהו אסיאתי מובהק, עדיין נהנינו ממנה.

בסך הכל מספקת הרשת תפריט חורף מגוון, יצירתי ומוצלח, חרף ההבדלים הקטנים בין המובטח לבין מה שקיבלנו. אם אתם מחפשים אפשרות לסעודת חורף טובה, זה מקום טוב לעשות זאת.

פריים רמת החייל, ראול ולנברג 2, תל אביב, 03-6498080 שלוחה 1

פריים ראשון לציון, הראשונים 2, 03-6498080 שלוחה 2

פריים נתב"ג, שדה תעופה בן גוריון, 03-6498080

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר