משלוח מ-WOK TO WALK: אסיאתי מוקפץ מהיר

מרכיבים את המנה על כל חלקיה, כולל חומר הגלם (אורז, קינואה, אטריות), הירקות, התוספות והרטבים. צילום גיורא הירש
WOK TO WALK כוללת כ-100 סניפים באירופה, דרום אמריקה וצפון אמריקה, הודו, מרוקו וסעודיה. בחודשים הבאים תהיה לה נוכחות ראשונה גם באיטליה, אוסטרליה, הוואי ומלטה

הרשת הבינלאומית WOK TO WALK שמציעה את גרסת הפאסט פוד שלה לאוכל אסיאתי מוקפץ, ממשיכה להרחיב את פעילותה בישראל. לאחרונה היא פתחה את הסניף השלישי שלה בתל אביב, ברחוב החשמונאים, המוגדר כסניף דגל וכולל 50 מקומות ישיבה. זאת במקביל לעבודה של שני סניפים חדשים שייפתחו בקרוב בראשון לציון ובהרצליה.

צילום חנן דיאמנט
צילום חנן דיאמנט

מספר מילים על הרשת לטובת מי שלא נחשף אליה בביקוריו בחו"ל: WOK TO WALK כוללת כ-100 סניפים באירופה, דרום אמריקה וצפון אמריקה, הודו, מרוקו וסעודיה. בחודשים הבאים תהיה לה נוכחות ראשונה גם באיטליה, אוסטרליה,  הוואי ומלטה. הרשת הוקמה בשנת 2004 והגיעה לישראל רק בשנה האחרונה, אך היא הוקמה על ידי ישראלים – האחים נחמן ודב מלוא, והאחים בועז וליאור שוויצר, הבעלים של רשת פלאפל מעוז. כיום שותפה ברשת גם TORIDOLL היפנית.

צילום גיורא הירש
צילום גיורא הירש

אותנו עניין שירות המשלוחים החדש שהשיקה הרשת. שירות משלוחים הוא כמעט הכרחי למסעדה או בית אוכל המבקשים להצליח, וככל שמדובר ברשת פאסט פוד, ההכרח כפול ומכופל. זה של WOK TO WALK הוא בדיוק מה שקיווינו שיהיה. הבסיס הוא אתר נוח וידידותי לשימוש, הן מהסלולר והן מהמחשב. כמו בסניפים עצמם כך גם באתר – מרכיבים את המנה על כל חלקיה, כולל את חומר הגלם (אורז, קינואה, אטריות), הירקות, התוספות והרטבים. יש גם אפשרות לבחור שתי מנות פתיחה (חמוצים יפניים או אדממה) ושתייה קלה כמובן. אהבנו שמחייבים אותנו לתת שם למנה לפי שם מי שיאכל אותה – כאשר מזמינים מספר מנות יודעים בדיוק באיזו מנה מדובר, וכך נחסך זמן של בלבול וחפירה במנה, כדי לזהות למי היא שייכת.

צילום גיורא הירש
צילום גיורא הירש

זמן ההמתנה המובטח הוא 75 דקות. את ההזמנה שלנו ביצענו בשלוש בצהריים באמצע השבוע, זמן שעשוי להיות עמוס. להפתעתנו, המשלוח הגיע אלינו תוך 35 דקות. מאחר ומדובר בפאסט פוד, האריזות בסיסיות – אריזות קרטון ובתוכן המנות, כאשר כל אחת עטופה היטב בשקית פלסטיק, אותה זורקים לאחר הפתיחה. האם אפשר, למען הסביבה, לוותר על השקיות?

התכולה, יש לציין, תלויה בשילוב שיצרתם. אנחנו הזמנו שלוש מנות, שתיים היו מצוינות והשלישית פחות, בגלל ניסוי של שילוב רכיבים שלא הצליח, כך שאין לנו סיבה להאשים אף אחד, מלבד את עצמנו. המנות שאהבנו היו מספקות – הכל הוכן טוב, ולמרות שלקח זמן מרגע ההכנה ועד האכילה, האטריות והירקות שמרו על מרקם סביר ולא הפכו לסמרטוטיים.

צילום גיורא הירש
צילום גיורא הירש

המחירים מתחילים ב-23.9 שקלים למנה בסיסית (התוספות הן ברובן בתשלום), עם מינימום הזמנה של 80 שקלים ודמי משלוח של 10 שקלים. טווח המשלוחים הנוכחי הוא מרכז וצפון תל אביב – יש לשער כי הטווח יגדל עם התרחבות הרשת. לפחות כך אנחנו מקווים.

WOK TO WALK – שעות פעילות המשלוחים: א'-שבת  12:00-00:00. 03-7331299

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר