סוגת באימא של הקמפיינים לקטניות עם השפית נוף עתאמנה אסמעיל

סוגת – משווקת קטניות, אורז וסוכר יוצאת בקמפיין הכולל פרסום בטלוויזיה ובערוצי דיגיטל, בכיכוב השפית נוף עתאמנה אסמעיל. הסלוגן: "סוגת, האימא של האיכות"

לראשונה מזה חמש שנים יוצאת חברת סוגת – מהגדולות בשוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, בקמפיין פרסום לקידום סדרת הקטניות של החברה לעונת חורף 2021. הקמפיין, שעלה בערוצי הטלוויזיה ובפלטפורמות דיגיטליות תחת הסלוגן "סוגת, האימא של האיכות", כולל סרטון פרסומת הומוריסטי בכיכובה של זוכת העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף', השפית ד"ר (למיקרוביולוגיה) נוף עתאמנה אסמעיל. הקמפיין מתמקד ביתרונות ובשימושים הקולינריים בקטניות לצד ערכי המותג המרכזיים כמו איכות חומרי הגלם ובקרת איכות לאורך כל שרשרת האריזה.

ניהול אמנותי ואוצרות קולינרית של הפסטיבל - ד"ר נוף עתאמנה איסמעיל זוכת מאסטר שף. צילום אהאב שקהא
ד"ר נוף עתאמנה איסמעיל זוכת מאסטר שף. צילום אהאב שקהא

בסרט הפרסומת רואים את השפית מכינה מנות מעוררות תאבון בסגנון המזוהה עימה, כשהיא משתמשת בקטניות של סוגת ומתייחסת לתכונותיהן ולאיכותן. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום יהושע, מלווה בפעילות בפלטפורמות דיגיטליות, כולל טיפים לבישול ממטבחה של השפית נוף.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר