לראשונה מזה חמש שנים יוצאת חברת סוגת – מהגדולות בשוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, בקמפיין פרסום לקידום סדרת הקטניות של החברה לעונת חורף 2021. הקמפיין, שעלה בערוצי הטלוויזיה ובפלטפורמות דיגיטליות תחת הסלוגן "סוגת, האימא של האיכות", כולל סרטון פרסומת הומוריסטי בכיכובה של זוכת העונה הרביעית של תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף', השפית ד"ר (למיקרוביולוגיה) נוף עתאמנה אסמעיל. הקמפיין מתמקד ביתרונות ובשימושים הקולינריים בקטניות לצד ערכי המותג המרכזיים כמו איכות חומרי הגלם ובקרת איכות לאורך כל שרשרת האריזה.
בסרט הפרסומת רואים את השפית מכינה מנות מעוררות תאבון בסגנון המזוהה עימה, כשהיא משתמשת בקטניות של סוגת ומתייחסת לתכונותיהן ולאיכותן. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום יהושע, מלווה בפעילות בפלטפורמות דיגיטליות, כולל טיפים לבישול ממטבחה של השפית נוף.