סטודנט ב-HIT מכון טכנולוגי חולון מציג את קונפליקט הטבעונות ב-3 דקות

"הקונפליקט אצל אדם שאוהב בשר, מוצרי חלב ועור, אך יודע כמה סבל נגרם על הדרך"
רז רייביץ, סטודנט לתקשורת חזותית, יצר סרטון בנושא הטבעונות, בו הוא מציג את הדילמה שלו בין אהבתו לאוכל ומוצרים העשויים מעור בעלי חיים  לרצון לצמצם את סבלם

רז רייביץ, סטודנט לתקשורת חזותית ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, הפך לטבעוני לפני מספר שנים. הוא התחיל מיד להטיף לאנשים בעד הטבעונות, אך השיג תגובות של אנטי וכעס כלפיו. רז החליט לשנות גישה, להפסיק להטיף, ולהציג גם את הדילמות שלו כטבעוני שאוהב בשר. הסרטון הוא פרויקט הגמר של רז ב עיצוב תקשורת חזותית ב-HIT  מכון טכנולוגי חולון, ויוצג בתערוכת הבוגרים שתתקיים בין התאריכים 27.7 עד 9.8.2017. הסרטון מציג את הקונפליקט של רז בין הרצון שלו לאכול בשר, עוגיות, ולשתות חלב, לעומת הסבל הרב הכרוך בכל אחת מהפעולות הללו ונוספות. הסרטון נועד להעברת המסר באופן לא  מטיף או נוזף, אלא להראות את הצד השני בנושא.

"אני טבעוני, ואני מאמין שכולם יכולים וצריכים להיות טבעונים. אבל לא תמיד הייתי טבעוני", מספר רייביץ. "במשך 25 שנים אכלתי בשר וצרכתי מוצרים מן החי. יום אחד השתנה משהו בצורת החשיבה שלי. פתאום הרצון שלי לאכול את כל הדברים הטעימים הללו, התגמד מול הידע שלי על  סבלן של החיות, והחמלה שרחשתי כלפיהן", הוא אומר. "כשניגשתי אל פרויקט הגמר, ידעתי שאני רוצה לעשות סרטון שישיג אותה מטרה – שיצליח להראות לאנשים, בלי ליצור 'אנטי', את העובדות הקשות. לנסות ליצור אצל הצופה הזדהות, לא התנכרות. הרעיון העומד מאחורי הפרויקט הוא הקונפליקט הפנימי שקיים אצלי, אבל אני מאמין שקיים גם אצל מרבית האנשים. הקונפליקט אצל אדם שאוהב בשר, מוצרי חלב ועור, אך יודע כמה סבל נגרם על הדרך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר