סילבסטר 2018-19 של מסעדות ואלכוהול

חג זה לא חגנו הוא אבל כולנו פועלים לפי השנה האזרחית. אז לרגל החלפת שנה וכניסתה של חדשה שתמיד מקווים שתהיה טובה יותר הנה מספר הצעות להיכן לאכול ומה לשתות
יאקימונו. צילום מיטל סלומון
יאקימונו. צילום מיטל סלומון

חגיגות סילבסטר ביאקימונו

כמדי שנה, מסעדת יאקימונו רוטשילד מציעה תפריט עשיר במיוחד לחגיגות השנה האזרחית החדשה. השנה תפריט חגיגי במיוחד בשני סבבים לזוגות סועדים: סבב ראשון – 19:00 עד 21:30, מינימום 260 ש"ח לסועד. סבב שני – מ- 22:00, מינימום 380 ש"ח לסועד. כמו כן יוצע תפריט שמפניה, יינות ומשקאות יפניים במחירים המוגדרים אטרקטיביים מאוד, ומבטיחים מאווירה מהנה. לנשארים בבית מציעה יאקימונו מגוון מגשי מסיבה – יש להקדים ולהכניס הזמנה. 10% הנחה ובקבוק סאקה מתנה על כל משלוח.

יאקימונו – שדרות רוטשילד 19 תל אביב, 03-5175171

פאסטל. צילום אוהד קב
פאסטל. צילום אוהד קב

חגיגות סילבסטר בפאסטל

מסעדת פאסטל חוגגת את פתיחת 2019 בארוחה חגיגית עם תפריט שהכין השף הלל תווקולי במיוחד לערב זה. בין המנות הראשונות ניתן לבחור: סשימי אינטיאס, טרטר בקר בסלקים, או קארי טפיוקה ומלפפונים. למנה עיקרית ניתן יהיה לבחור מבין: פאלרון בקר בבישול ארוך – בזיגוג דמי גלאס מעושן, פטריות יער, קרם תפוח אדמה, וינגרט גזר ובצלים חרוכים ”Terre brûlée“; בר ים צלוי בציר פטרוזיליה ולמון גראס – קרם פטרוזיליה, תרד מוקפץ, צ'ורוס פטרוזיליה ועשבי תיבול; ניוקי צרוב – זעתר טרי, שמן זרעי בזיליקום, פונזו, רוטב קאצ'יו אה פפה חציל קלוי ופקורינו רומנו. לסיום בחירה בין 3 קינוחים עשירים: תות היבסקוס – קרם מסקרפונה והיביסקוס, קרמו תות, קראנץ' פירורי לחם שאור, אבקת תות וסורבה תות טרי; שוקולד ג'ינג'ר – מוס שוקולד סנטה רם, בראוניז ג'ינג'ר מסוכר, קרמבל שוקולד מעושן, גלידת שוקולד חלב עם מלח ים וטוויל ג'ינג'ר); תפוח ואורוגולה – מוס שמן זית, יוגורט ושוקולד לבן, קומפוט תפוחים, גלידת תפוח ארוגולה, קראנץ' רייס ופיצוחים. הערב יחולק לשני סבבים: ראשון בין השעות 18:00 – 20:00. המחיר 290 ₪ לסועד, שני מ- 20:00 עד נשיקת חצות ויותר. המחיר 350 ₪ לסועד. יש להזמין מקומות מראש.

פאסטל – שד׳ שאול המלך 27, מתחם האופרה ומוזיאון תל אביב. 03-6447441

פרש קיטשן. צילום יובל דנש

פרש קיטשן. צילום יובל דנש

סילבסטר בפרש קיטשן – תפריט קינוחי קוקיבום

לכבוד הסילבסטר  מציעה רשת מסעדות "פרש קיטשן" תפריט קינוחים  על טהרת עוגיית שוקולד ציפס. הקינוחים שמורכבים מעוגת בצק עוגיות עם שברי שוקולד חלב הנאפים במקום, עברו שדרוג חגיגי לכבוד השנה החדשה. הקינוחים מתאימים לאכילה משותפת, ויהיה ניתן להשיג אותם בכל הסניפים של הרשת בפריסה ארצית החל מערב סילבסטר. נבחרת ה"קוקיבום" בפרש קיטשן כוללת 3 סוגים: MAGIC SPRINKLES  – עם גלידת וניל, קצפת, סוכריות צבעוניות ורוטב תות (49 ₪),PRETZEL PLEASURE  – עם גלידת וניל, שברי בייגלה ורוטב קרמל מלוח (51 ₪), SWEET DREAM – עם גלידת וניל, מיני מרשמלו צלויים ורוטב שוקולד (53 ₪).

אריא. צילום גל זהבי
אריא. צילום גל זהבי

ארוחת סילבסטר ב – ARIA

לכבוד הסילבסטר מציעה מסעדת השף ARIA תפריט שרקח השף גיא גמזו, ובו ניתן למצוא מנות חדשות שנוצרו במיוחד לסילבסטר, לצד מנות קלאסיות. בנוסף יוצע תפריט קוקטיילים מבוססים על ויסקי מקאלן, ותפריט רחב של בקבוקי המותג. עיצוב המקום יהיה בהשראת "חורף מהאגדות", והסועדים יוכלו ליהנות מחוויה חורפית עם ענפי עץ אשוח ושביל ענפים מרוססים בשלג לבן. בין המנות המיוחדות: טורטליני כבד אווז – 92 ₪, ארטישוק ננסי –72 ₪, צלעות טלה – 220 ₪, ג'מבו שרימפס – 172 ₪.

ARIA – נחלת בנימין 66 תל אביב. להזמנות 03-5296054

חוגגים סילבסטר בירושלים – לאן יוצאים ואיפה אוכלים

מדיטה
מדיטה

ארוחת טעימות במדיטה –  מסעדת השף הים תיכונית של שף מוטי אוחנה

מה אוכלים: ארוחת טעימות בת 8 מנות שנבנתה במיוחד עבור ערב הסילבסטר:  פוקאצ'ת הבית עם פלטת מזטים; סשימי דג ים וסלקים; כנאפה דניס על טבולה שקדים; טריו כבד עוף וכבד אווז עם תמרים וערמונים; קרפצ'ו פילה בקר עם שקדים מסוכרים ארטישוק איטלקי, קונפי שום ותותים; ריזוטו שקדי עגל, פטריות פורצ'יני וארטישוק ירושלמי; באו באן אסאדו ואיולי צ'יפוטלה; סטייק פילה בקר ויין אדום, שום קונפי וקרם בטטה; ולמנה אחרונה מילפיי קרם וניל ותותים. המחיר: 250 ₪ לסועד.

כינור בכיכר. צילום אתי אמיר
כינור בכיכר. צילום אתי אמיר

תפריט ספיישלים במסעדת השף הבשרית כינור בכיכר בניצוחו של שף קובי קטני

מה אוכלים: ארוחת ספיישלים במחירים מיוחדים: ראשונות: קרוקט סינטה טלה (47 ₪), שקדי עגל עם מנגולד, שקדים מעושנים וסלק (69 ₪), סלט אנדיב (49 ₪), ספייר ריבס טלה ברוטב ברביקיו עם קרם שורשים (69 ₪), נקניקיית צ'וריסו על פולנטה ורוטב יין (46 ₪),  אמפנדה בקר (46 ₪). עיקריות: סטייק לה מינות (110 ₪), ריזוטו ירקות ירוקים (69 ₪), פילה בקר עם גראן תפוחי אדמה (178 ₪), חצי ברווז צלוי על קרם בטטה ורוטב תפוזים (125 ₪), בריסקט בסגנון טקסני על קרם כרובית (130 ₪), דג לוקוס (135 ₪), סטייק טומהוק – 1.2 ק"ג (500 ₪).

אנדלוסיה. צילום אסף קרלה
אנדלוסיה. צילום אסף קרלה

מסיבת טאפסים וקוקטיילים באנדלוסיה בכיכר המוסיקה

מה אוכלים: בר הטאפסים אנדלוסיה חוגג סילבסטר עם דיג'יי שי דניאל, ונפרד מתפריט ההשקה במסיבת טאפסים באווירת אכול כפי יכולתך. בתפריט: סביצ'ה פרואני – דג ים כבוש, בצל סגול, כוסברה, צ'ילי אדום, שמן זית ולימון; סלט אנדיב עם סלק מקורמל, אשכולית אדומה, שקדים מסוכרים ברוטב קמפרי תפוזים; טאטקי טונה אדומה על קראסט סומסום, קלמטה ושמן זית; אמפנדות במילוי בשר וצימוקים לצד סלסה עגבניות וצ'ימיצ'ורי; פסטייה – בצק פילו במילוי עוף, בצל מקורמל, שקדים, צימוקים ופיסטוקים ברוטב ברווז ליים וערער; מיני בורגרים מבשר אנטריקוט עם צ'יפס ירקות שורש ואיולי זעפרן; מיסו פריטו – מיני דגים בקראסט, רוטב שום ולימון; עראיס – בשר כבש בפיתה עם תבלינים, טחינה, ופלפל חריף; סופריטו עם בשר ראש, תפוחי אדמה וירקות שורש; סטייק לה מינוט. לצד אלה מגוון קוקטיילים מיוחדים שמוגשים במקום ונעשים על ידי צוות המיקסולוגים המקצועי של אנדלוסיה בניצוחו של מנהל הבר, תאי קובלר. המחיר: 95 ₪ לסועד, כולל טאפסים ללא הגבלה. לא כולל שתייה.

תמול שלשום. צילום איוון מהאתר
תמול שלשום. צילום איוון מהאתר

ארוחת ספיישלים וקוקטיילים במוסד הירושלמי תמול שלשום

מה אוכלים בניצוחה של שף המסעדה החדשה, שף אדר קפלן מור: Ajo Blabco  – מרק שום שקדים ספרדי, עם ברנואז ירקות שורש, אפרסמון, עלים טריים ושמן זית טרי (55 ₪); סביצ'ה דג ים בטקילה – עם פלחי הדרים, עשבי תבלין טריים, צנוניות, בצלים, צ'ילי טרי (48 ₪); סלט ירקות ירוקים – מגוון ירקות ירוקים שבעונה, עם פקאנים מסוכרים בויניגרט חרדל ודבש ונגיעה של רכז רימונים (42 ₪); גבינה בשלה אפויה – עם מרקחת תאנים, טימין טרי, שקדים מסוכרים, פלפל שחור גרוס ודבש מתובל עם עלי ורדים, על פרוסות בריוש (65 ₪); כיסוני פסטה ממולאים – בתרד וגבינת ריקוטה, עם זרעי עגבניות, עשבים טריים, צ'ילי טרי על לאבנה (38 ₪); ריזוטו של אורז אסור – עם ירקות ירוקים בבישול קונפי, שמנת והמון פרמזן (48 ₪); ניוקי בפטריות וערמונים – עם ירקות שורש ביין אדום, פלפל הודי שחור ומחית כמהין (55 ₪). לצד תפריט הספיישלים יוצע לחוגגים תפריט קוקטיילים עשיר ומגוון, שהוכן במיוחד עבור ערב זה באווירה המיוחדת של המסעדה.

בלו הול. צילום אסף קרלה
בלו הול. צילום אסף קרלה

מסיבה אל תוך הלילה וארוחה זוגית בבר המסעדה הוותיק בירושלים – בלו הול מיוזיק

מה אוכלים: חגיגת סילבסטר עם הופעות חיות, דיג'יי עידן בן חמו וארוחה זוגית מתפריט המסעדה הכוללת מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות, 2 כוסות יין וקינוח זוגי. ראשונות: קרפצ'יו טונה אדומה, טרטר פילה עגל על בריוש קלוי, גרבלקס נורווגי קלאסי במרינדה, סביצ'ה בורי ים תיכוני, פטריות שמפניות צלויות, שווארמה טלה, פורטבלו מוקפץ. סלטים: סלט פאטוש, סלט קיסר, סלט קפרזה עם ת-סביח, סלט אנדיב, סלט אנטריקוט חם, סלט קינואה וסלק טרי. עיקריות: קבב טלה, פרגיות בציפוי קורנפלקס קראנצ'י, לזניה בולונז קלאסי, תבשיל כתף טלה, המבורגר, נקניקיות עגל עסיסיות, סטייק אנטריקוט, פילה בקר ופורטבלו, פילה סלמון בטבון, פילה לברק ברוטב חריימה פיקנטי, לזניה צמחונית, בלוטין עוף, סטרוגנוב.

 אמריקן קולוני. צילום רון פלד

אמריקן קולוני. צילום רון פלד

ארוחה יוקרתית ומסיבה אל תוך הלילה במלון אמריקן קולוני

מה אוכלים: ארוחה בת שש מנות ושמפניה חופשית. שש מנות גורמה שנכללות בתפריט הערב הוכנו בניצוחו של שף המלון, דיויד דידס, המשלב בין מנות אירופאיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח התיכוני. בין המנות: כבד אווז, לובסטר מאודה על להבה של רוזמרין וסלט מרווה צמחים, פילה טלה, קנלוני חציל. המחיר: 700 ₪ לסועד.

לינק
לינק

חוגגים סילבסטר במסעדת הלינק בירושלים

מסעדת הלינק, מוסד קולינרי מוכר בירושלים, מזמינה לחגיגת סילבסטר ופתיחת שנת 2019 עם חפלה אוריינטלית בליווי להקה, רקדנית בטן, ותפריט ספיישלים לערב שמבטיחים כי יהיה מיוחד ובלתי נשכח. בתפריט: ראשונות: לבבות ארטישוק במילוי גבינות ושקדים ברוטב שמנת פלפלת (55 ₪), קבב דג ים ברוטב יוגורט עם סלסת עגבניות ולימון כבוש (56 ₪), שרימפס בטמפורה עם סלט אורגולה וחמוציות לצד איולי ווסאבי (56 ₪), טרטר פילה בקר על טוסטונים, חלמון שרוף צלפים ופרמזן (59 ש"ח). עיקריות: שווארמה דג – בס הסלע מוקפץ במחבת עם בצל בסומק, לימון כבוש וטחינה בתוך מיני פיתה וחמוצים (86 ₪), שיפודי על האש – אנטריקוט, פילה, נתח קצבים, פרגיות, קבב טלה עם ירקות מנגל (95 ₪, 3 שיפודים לבחירה), ניו יורק 400 גרם – סינטה על העצם עם פירה תפוח אדמה ירושלמי (129 ₪), סטייק טומהוק על העצם 700 גרם – עם קרם כרובית ותפוח אדמה מדורה (249 ₪).

לינק – רחוב המעלות 3 ירושלים. 02-6253446

טשרניחובסקי 6. צילום דן פרץ
טשרניחובסקי 6. צילום דן פרץ

ערב שנה אזרחית חדשה בביסטרו טשרניחובסקי 6

בביסטרו 'טשרניחובסקי 6' יחגגו את השנה האזרחית החדשה עם הופעת ג'אז בהשתתפות אלי מגן (קונטראבס) ועדי רנרט (קלידים), לצד ארוחה חגיגית הכוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית לבחירה, מגש קינוחים זוגי וכוס שמפניה. מחיר לסועד 325 ₪. בין המנות הראשונות: טונה צרובה עם קרם אבוקדו, ויניגרט מהמזרח; שורשים חמים ועלים ירוקים עם ריקוטה אפויה בתבלינים, ויניגרט מהמזרח; פולנטה רכה עם תבשיל ארטישוקים ותרד; מרק ערמונים וארטישוק ירושלמי. בין העיקריות: שוק אווז קונפי בפורט, עם פירה תפוחי אדמה; תבשיל טלה בלימונים, עם תפוח אדמה קריספי; סטייק סינטה בקר מבשר מקומי עם אספרגוס; דג ים שלם אפוי בתנור ביין לבן, עגבניות שרי וירקות עונתיים. בין השעות 18:45-20:45 תתאפשר הזמנה של מנות מתוך תפריט הסילבסטר שיתומחרו בנפרד. ארוחת הסילבסטר המלאה תוגש החל מ- 21:00, בליווי הופעת הג'אז.

טשרניחובסקי 6 – רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729

נוביגוד במסעדות. צילום דניאל לילה
נוביגוד במסעדות. צילום דניאל לילה

 חגיגות הנובי גוד של וודקה רוסקי סטנדרט

מותג הוודקה רוסקי סטנדרט מלווה את חגיגות הנובי גוד של חוגגים רבים בבתים ומסיבות, אבל מותג הוודקה יציין את הנובי גוד עם מסעדות וברים רבים ברחבי הארץ, בהם אפשר למצוא תפריטי ספיישל עם מנות נובי גוד קלאסיות, מנות באוריינטציה רוסית או תפריט קוקטיילים על בסיס רוסקי סטנדרט. חוגגים נובי גוד עם רוסקי סטנדרט במקומות הבאים: מסעדת ליבירה-  רחוב הנמל 23, חיפה, דלידה בר- זבולון 7, ת"א, הבאסטה- השומר 4, ת"א, מסעדת סופרה ת"א- שדרות רוטשילד 11, ת"א, מסעדת פיש- בני חבוט 7, ראשון לציון, פרנקי בר- שדרות מוריה 26, חיפה, סקולה- חמם אל פשה 6, חיפה, מלון אפנדי – לואי התשיעי, עכו, מסעדת גאורגיה- רחוב יפה נוף 99, חיפה, מסעדת סופרה ראשון לציון- ילדי טהרן 3, ראשון לציון, קסטלו בר- רחוב הכרמל 20, ראשון לציון, גנגו בר- יוסף לישנסקי 24, ראשון לציון, לורנס בר- הבנאים 12, אשדוד, ברדו בר קוקטיילים- הארגם 21, אשדוד , טאש וטאשה- בית אשל 31, יפו, מקונג- נחלת בנימין 36, ת"א,  ברולו- שחם 11, פתח תקווה, קפה תמר- רב ריינס 4, ת"א, קפה קורנר-בוגרשוב 35, ת"א, שפיגל – דרך מאיר וייסגל 2, רחובות, מאש אלנסי- אלנבי 38, ת"א, פטריקס יאס פלנט –  מתחם לגו, המאה עשרים 4, ראשון לציון,  קפה ציונה –  וייצמן 18, נס ציונה.

התרנגול הכחול. צילום יונתן בן חיים
התרנגול הכחול. צילום יונתן בן חיים

 התרנגול הכחול – ארוחת סילבסטר חגיגית עם השף שאול בן אדרת

כמו בכל ערב סילבסטר, גם השנה תציע מסעדת התרנגול הכחול ארוחת שף חגיגית ועשירה בשני סבבים, בניצוחו של השף שאול בן אדרת. בתפריט מנות פתיחה, ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה, קינוחים, קאווה ולמברוסקו חופשי כל הערב. החל מחצות תתקיים במסעדה מסיבה חגיגית עם D.J Yaniv Yeshayahu. מחירים: סבב ראשון 250 ₪ – ישיבה מ- 20:00 עד 22:00. סבב שני 349 ₪ לסועד.

התרנגול הכחול – ניסים אלוני 10 תל אביב. 03-5443349

מסעדות ישרוטל. צילום אנטולי מיכאלו

 מסעדות ישרוטל. צילום אנטולי מיכאלו

חוגגים סילבסטר במסעדות של ישרוטל

רגע לפני תחילת השנה החדשה ולכבוד הסילבסטר, מציעות מסעדותיה של רשת ישרוטל –  West Side במלון רויאל ביץ' תל אביב, מסעדת הבשרים ראנץ' האוס והמסעדה האיטלקית לה קוצ'ינה באילת, לצד בר המנקיז הוותיק, תפריטי טעימות, מנות ספיישל וקוקטיילים מיוחדים לכבוד סוף השנה האזרחית. מסעדת West Side בניצוחו של השף עומרי כהן, תציע לכבוד הסילבסטר ארוחת טעימות בשיתוף יקב יתיר ודי.ג'יי שינעים את האווירה. לכל שולחן יוגש בקבוק יין של יקב יתיר. מחיר לסועד 450 ₪. כשר. מלון רויאל ביץ', הירקון 19, תל אביב. להזמנות: 03-740-5054.

ג'אספר 08. צילום באזז קריאיטיב
ג'אספר 08. צילום באזז קריאיטיב

מסעדת לה קוצ'ינה באילת בניצוחו של השף נתן פורטנוי – מסעדה איטלקית עם דגש על המטבח הטוסקני בדרום איטליה. כל המנות מורכבות מחומרי גלם טריים, בתיבול איטלקי אותנטי. התפריט לערב הסילבסטר יכלול מגוון מנות ספיישל, ביניהן; סביצה מוסר ים, פטריות ממולאות במבחר גבינות, פילה מוסר ים על ריזוטו סלק, פסטה פרפרדלה עם פירות ים. בנוסף, שמפניה תחולק במהלך הערב ללקוחות. מחיר מינימום לסועד 280 ₪. לא כשרה. טיילת רויאל ביץ'. 053-9442736; בבר הג'אספר 08 באילת יחגגו את הסילבסטר עם תפריט טאפסים, אלכוהול וקוקטיילים חופשי כל הערב. מחיר לאדם 250 ₪. מלון אגמים, קאמפן 7. בפאב המאנקיס' באילת יחגגו את הסילבסטר כל הלילה עם מסיבה ושתייה חופשית. לאורחים יוצעו 2 חבילות: חבילת 3 הקופים – ארוחת ערב עם 5 מנות לבחירה חופשית מהשעה 20:00 – 22:30. שתייה חופשית עד רמת פרימיום כולל קוקטיילים. מחיר לאדם 350 ₪; חבילת 2 קופים – כניסה בשעה 22:30, שתייה חופשית עד רמת פרימיום כולל קוקטיילים. מחיר לאדם 250 ₪. בחצות יתקיים מופע זיקוקים בסמוך לפאב.

ליבירה. צילום אנטולי מיכאלו
ליבירה. צילום אנטולי מיכאלו

 ארוחת סוף שנה בליבירה החיפאית – בין סילבסטר לנובי גוד עם שף רועי אברהם

ליבירה הינה מסעדה עם מבשלה, אשר ממוקמת ברחוב הנמל בחיפה בחלל גדול, מעוצב עם אווירה צעירה שמחה. על תפריט המסעדה מנצח השף רועי אברהם שיוצר לקראת הסילבסטר ב- 31/12/18, ערב הכולל מנות מסתובבות, מגוון ענקי של ראשונות למרכז שולחן, מזנון עיקריות עשיר במיוחד וקינוחים מפוארים לסיומת חגיגית. בתפריט מנות בכל הסגנונות, החל מבשרים שהשף אוהב במיוחד, כמו שיפודוני אנטריקוט בזיגוג פירות יער, רוסטביף של שייטל וצ'ימיצ'ורי, כתף חזיר ממולאת ערמונים צלויה בחרדל ודבש ו נוספות, דרך מנות באוריינטציה רוסית לחוגגי הנובי גוד כמו ביצים ממולאות, כוסיות בורשט, פרוסות לשון ברוטב צלפים, ורניקי, בליני עם סלמון כבוש שמנת וקוויאר, ומנות ממטבחים בינלאומיים אחרים כמו מחבת פירות ים ביין לבן וחמאה, סלט סלק עם גבינה כחולה, עירית וצנובר, ומנות רבות נוספות שיספקו למבלים במקום חוויה קולינרית. בקינוחים פבלובות, פחזניות במילוי קרם וניל בזיגוג קרמל מלוח, רולדת קרם שוקולד, וגם בלונדיז שוקולד לבן, קוקוס וליים. המחיר 250 ₪ לסועד. בנוסף לבירות של ליבירה ותפריט האלכוהול של המסעדה, יגישו לכבוד החגיגות ספיישל קוקטיילים על רוסקי סטנדרט וודקה.

ליבירה – רחוב הנמל 26, חיפה.  04-3740251

 מאפו. צילום אלעד מאירוביץ

מאפו. צילום אלעד מאירוביץ

מסעדת מאפו והשף ניר צוק – תפריט חגיגי עם מבחר קוקטיילים

מסעדת מאפו – מסעדת שף כשרה השוכנת במלון פרימה סיטי בתל אביב, בניצוחו של השף ניר צוק, מציעה לכבוד ערב השנה האזרחית החדשה תפריט חגיגי שנבנה לערב זה, וכולל מנות ראשונות ועיקריות, וקולקציית קינוחים. מנת פתיחה אישית: פולנטה תירס טרי + פטריות שימאג'י קצוצות; מרק ארטישוק ירושלמי + צ'יפס ארטישוק ירושלמי; מנות ראשונות למרכז שולחן: סלנובה 2019, קרודו טונה אדומה + שומר מוחמץ, ריזוטו ארבוריו + אווזים; מנה עיקריות לבחירה: סלמון טרי + תבשיל מנגולד וסלט חמוץ או אוסובוקו בקר אפוי בפטריות + קברנה סוביניון, או רביולי פול חורפי בעבודת יד. קינוח זוגי: צלחת פירות, טארפלס, סיגרים מתוקים בשלושה מילויים. מחיר הארוחה לאדם 290 ₪. לצד הארוחה מציעים במאפו בערב הסילבסטר קוקטיילים המתאפיינים בערבובים מסקרנים ובהגשה אלגנטית. כל הקוקטיילים במחיר מיוחד לערב זה: 40 ₪ לקוקטייל.

להזמנת מקומות במאפו:  03-7629002

 דלי אסיאתי

דלי אסיאתי

סילבסטר 2019 בדלי אסיאתי

לרגל השנה האזרחית החדשה מסעדת "דלי אסיאתי" בהוד-השרון תחגוג ביום שני 31 בדצמבר עם תפריט ספיישלים מהמטבחים האסיאתיים העיליים השונים, בארוחה של 6 מנות: שלוש מנות ראשונות לשולחן, מנה עיקרית לבחירה, וקינוח. לצד תפריט האוכל בערב הסילבסטר יוצע תפריט היינות והקוקטיילים של המסעדה. החגיגה תיערך בערב הסילבסטר החל מ- 19:00 במחיר של 289 ₪ לזוג, שיכלול בקבוק שמפניה יפנית- סאקה מוגז. מותנה בהזמנת מקום מראש. מנות ראשונות שיוגשו בחגיגת הסילבסטר: סלט סום טום פיקנטי, שרימפס פופקורן, מרק כתומים. המנות העיקריות לבחירה: קומבינציית דגים נאים, קדירת ג'מבו שרימפס בקארי אדום וחלב קוקוס.

דלי אסיאתי – הבנים 15, הוד-השרון. 09-8992555

קופינאס
קופינאס

 מסעדת קופינאס – סילבסטר במושב

מסעדת קופינאס השוכנת במושב צור משה, חוגגת את ערב הסילבסטר עם תפריט ספיישלים יצירתי ומושקע עליו אמון השף ירון שנבל. התפריט יציע מנות פתיחה, ראשונות ועיקריות מהמטבח האיטלקי-ים תיכוני, תוך שימוש בחומרי גלם מתוצרת מקומית. בין מנות הפתיחה: מרק קטיפתי של ארטישוק ירושלמי וקציפת ערמונים (44 ₪) או מוס כבד אווז על ריבת תאנים ופיסטוקים (55 ₪). בין העיקריות: פילה דג ים על קרם אפונה ברוטב קאווה, טימין ולימון (125 ₪), סטייק אנטריקוט עסיסי על עצם עם חמאת כמהין בליווי תוספת לבחירה (המחיר לפי 46 ₪ ל-100 גרם. קינוח הערב: מוס וניל ומוס שוקולד עם עוגיות מאקרון, עוגת בראוני שוקולדית, שברי טוויל וטרפלס שוקולד (56 ₪). המשקאות האלכוהוליים שילוו את הערב נרקחים במקום על הבר של קופינאס ומתאפיינים בעושר של טעמים וחומרי גלם מקומיים.

קופינאס – השיבולים 3, צור משה. 09-7722672

רופטופ. צילום עמית גירון
רופטופ. צילום עמית גירון

 חגיגות השנה האזרחית במסעדת רופטופ במלון ממילא מול חומות העיר העתיקה

במסעדת רופטופ של מלון ממילא הירושלמי, יגישו  ב- 31/12/18 ארוחת טעימות פרי יצירתו של השף קובי בכר. המבלים במקום יוכלו ליהנות מהתפריט החגיגי, מתפריט יינות עשיר, ונוף פנורמי עוצר נשימה של העיר העתיקה. התפריט: טארט שורשים מפורק – ארטישוק, סלק פחם, אספרגוס ופטה שקדים; מילפיי כבד אווז – פילאס תורכי, קונפי תותים ובלסמי; טורטליני שורט ריב- מרק ארוגולה וכרוב שחור, לבנה מעושנת וזעתר פריך; סשימי פלמידה – קולרבי וגזר צלויים, וויניגרט תפוזי דם ותבלינים; בר ים – קרם שומר, כרוב בגריל פחמים, שקדים וקציפת יין לבן; פילה בקר בגריל פחמים – תבשיל פריקה, קרם גרגר נחלים, לימון כבוש ואריסה; זביון – מרנג מאודה, פילה הדרים, ג'לי יין לבן ובזיליקום; "בוש דה נואל" – קרם שוקולד, אנגלייז שקדים וגלידת אגוזי לוז; פטיפורים. המחיר לסועד : 400 ₪.

מסעדת רופטופ, מלון ממילא, ירושלים. 02-5482230

 טאיה

טאיה

מסעדת טאיה –  ערב סילבסטר עם תפריט ספיישלים וקוקטיילים שעושים שמח

מסעדת טאיה האסייתית שבקדימה פותחת את השנה החדשה בערב סילבסטר, ובו תפריט ספיישלים יצירתי של השף ירון שנבל, שמפגישים בין מנות דגל ממטבחים אסייתיים כמו התאילנדי, הווייטנאמי, היפני והאינדונזי, לבין טוויסט מפתיע תוך שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. בין מנות הפתיחה: טרטר סלמון עם קרם אבוקדו, בצל סגול, שומשום שחור וקריספי כוסברה (52 ₪), או  קרפצ'יו טונה אדומה עם שומשום, קראנצ' בטטה ואיולי קארי צהוב (63 ₪). בין המנות העיקריות: פילה בקר עם פטריות שמפיניון, פורטובלו ושימאג'י מוקפצות בווק עם טריאקי והויסין, שימאג'י בטמפורה וצנוברים (120 ₪), מוסר צרוב על הפלנצ'ה ברוטב נוקטאם, בתוספת שעועית ירוקה ונבטים סינים (106 ₪). קינוח: מוס וניל ומוס שוקולד, עם עוגיות מאקרון, עוגת בראוני, שברי טוויל וטרפלס שוקולד (56 ₪). יהיו גם קוקטיילים צבעוניים ומשמחים מהבר של טאיה.

טאיה – להזמנת מקום: 09-7728878

לוקס. צילום אפיק גבאי
לוקס. צילום אפיק גבאי

 חגיגות סילבסטר במסעדת לוקס בחיפה

במסעדת לוקס החיפאית של השף עלאא מוסא ושותפו אחמד אסדי, מבטיחים אווירה שמחה במיוחד בחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה, עם ספיישל קוקטיילים, מוזיקה מעולה ומנות ספיישל חגיגיות של השף. ביניהן: קרפצ'יו שרימפס אדום פלפל חריף ורוקט (52 ₪). שרימפס קריסטל  על הפלנצ'ה, מוגש לצד לאבנה עם אגוזים ושמן זית (62 ₪). סלמון כבוש בסלק, שומר, ערק ושמן זית (52 ₪). אויסטר גילרדו על קרח (26 יחידות). פילה לוקוס בחמאת בויאבז וירקות של חורף (146 ₪).

מסעדת לוקס, רחוב הנמל 13, חיפה. להזמנות 077-2060970

 סושיאל קלאב. צילום אפיק גבאי

סושיאל קלאב. צילום אפיק גבאי

חגיגות סילבסטר סושיאל קלאב סטייל

בסושיאל קלאב יחגגו את השנה האזרחית החדשה בווייב הכי סקסי, עם מנות הדגל של המסעדה וגם מנות ספיישל של השף צביקה שטראוס, וספיישל קוקטיילים של המאסטר מיקסולוג מוש בודניק. בין המנות ניוקי עשיר עם פטריות ופרמז'ן (82 ₪), פסטה עבודת יד עם פילה בקר וירקות  צלויים (88 ₪). בין הקוקטיילים: קוסמו ג'ינג'ר, קוקטייל מנדרין מוחיטו, קוקטייל, בנקוק באוור, כמו גם תפריט מבעבעים מיוחד לכבוד החגיגות, דקורציה נוצצת חגיגית, די.ג'יי עם מוזיקה סקסית ואווירה מחשמלת. החל מחצות  יעלו האנרגיות, ותתחיל מסיבת  לכבוד השנה האזרחית החדשה. מחיר מינימום סבב ראשון 250 ₪ לאדם, מחיר מינימום סבב שני 380 ₪ לאדם.

סושיאל קלאב – שד' רוטשילד 45/אחד העם 54. 03-5601114

כפרה. צילום גליה אבירם
כפרה. צילום גליה אבירם

סילבסטר בסגנון כפרה עם שף יוסי נחמן בבאר שבע

במסעדת כפרה של קבוצת קמפאי הבאר שבעית, שממוקמת ברחוב סמילנסקי בעיר העתיקה, יחגגו את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט טעימות חגיגי של השף יוסי נחמן, וגם תפריט שתייה עשיר במיוחד וללא הגבלה. בין המנות: סשימי לוקוס וקמפרי – פרוסות נאות של לוקוס, קיווי, תפוז דם, צ'ילי, ג'לי קמפרי וגרגר נחלים; רביולי גבינת שמנת ותרד – 6 יחידות רביולי עבודת יד, בחמאת מרווה ותיבול גבינת פקורינו ובוטרגו מגורר. מילפיי טרטר בקר – טרטר פילה בקר, אספרגוס, צ'ילי, צלפים, ווסטרשייר, טבסקו, חרדל דיג'ון וקרם בצל שרוף ופרמז'ן. פאדג' טופי קראנצ' – עוגת שוקולד פאדג', קרם נוטלה, קרמבל שוקולד וקריספי נוגט, קרם שנטילי וניל, במעטפת של קרמל מלוח וגבישי שוקולד מוזהבים. המחיר לסועד: 240 ₪. שותים ללא הגבלה ממבחר משקאות בחגיגות השנה האזרחית החדשה – 60 ₪ בלבד.

כפרה בר אנד טאפס – רחוב סמילנסקי 23, באר שבע. 08-6654854

פופינה. צילום חיים יוסף
פופינה. צילום חיים יוסף

סילבסטר רומנטי במסעדת פופינה עם ארוחת טעימות של השף אוראל קמחי

מסעדת פופינה של השף אוראל קמחי תציע לכבוד ערב הסילבסטר, 31/12/18, ארוחת טעימות של 6 מנות במסעדה בשכונת נווה צדק ההיסטורית בתל אביב, שמציגה מטבח אישי של השף. תפריט סילסבטר: טורטליני פולנטה מעושנת, ציר עוף ושומר צלוי, בלסמי מיושן חמש שנים, סלסת גזרים ודייקון; טרטר טונה ולוקוס, סלק מקורמל, קרם ברולה כבד אווז וקוויאר שחור מקומי; פילה לוקוס, קראסט ירוקים, ריזוטו זעפרן-סקאלופס -אפונה, טוויל תחרה; צלעות טלה, רוטולו טלה וסלרי, דמי גלאס פורצ'יני, טאטאקי דלעת, קרם ארטישוק ירושלמי; פנקוטה וניל-למון גראס, קראנץ' שומשום, ספוג שומשום, סלסת אננס וקולי פסיפלורה; בראוניז שוקולד, מוס קפה, שבבי קרמל, פרלינה, גלידת וניל ואבקת צ'ילי. את התפריט ילווה תפריט היינות העשיר של המסעדה, ותפריט ספיישל מבעבעים בכוסות ובקבוקים. המחיר:  350 ₪ לסועד בסבב ראשון (כניסה מ- 18:30 עד 19:15), 395 ש"ח לסועד בסבב השני (21:30 והלאה).

מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3, נווה צדק תל-אביב. 03-5757477

זה סושי. צילום בועז לביא
זה סושי. צילום בועז לביא

קומבינציית הפרימיום של זה סושי לסילבסטר

למי שרוצים חוויית ארוחה מיוחדת אבל בבית: מגשי הפרימיום של רשת Ze Sushi נוצרו מתוך רצון להעצים את חווית הלקוח בביתו כמו במסעדה, עם קומבינציות סושי בתמהיל קבוע ומיוחד שמגיעות הביתה בקופסאות ייעודיות, מעוצבות ורב פעמיות, בהן יחידות הסושי מונחות באופן מדויק וללא תזוזה לשמירה על איכות ונראות המזון. למארז מתווסף סט פרימיום של דיספנסר סויה של קיקומן, מארז טריאקי וספייסי מיונז, ווסאבי וג'ינג'ר. תמהיל הרולים המכילים דגים ירקות, מאכלי ים, צמחוני, משתנה ממגש למגש ומחירם נע בין 245-445 ₪. לכבוד הסילבסטר: לקוחות שיזמינו את אחד המארזים יקבלו גם בקבוק סאקה DAIGINJO 320 מ"ל. הזמנות: 1-700-708-989. משלוחים בת"א, גבעתיים, ר"ג והסביבה.

Ze Sushi – מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14 תל אביב. מתחם שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל אביב. 1700-708-989

טייגר לילי. צילום דניאל לילה
טייגר לילי. צילום דניאל לילה

שנה אזרחית חדשה במסעדות טייגר לילי

במסעדות טייגר לילי התאילנדיות יחגגו ב-31 בדצמבר את השנה האזרחית החדשה עם ארוחת טעימות חורף זוגית מיוחדת הכוללת 10 מנות, כוס יין לבחירה וחליטת תה, במחיר 440 ₪ לזוג. כל סועד יוכל לבחור כוס יין איכותי: סוביניון בלאן של יקב וילה מריה הניו זילנדי, שרדונה של יקב לוריא, עמק חפר אדום או פרימיטיבו די מאנדוריה מאיטליה. בעקבות השקת ארוחת טעימות זוגית זו בערב השנה האזרחית החדשה, היא תוגש במהלך חודשי החורף בטייגר לילי-רמת החייל ובטייגר לילי-שרונה מרקט.

טייגר לילי רמת החייל – הברזל 32 ת"א; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3 ת"א. 1-700-70-70-97

Upper Deck
Upper Deck

 מסעדת Upper Deck של שף כפיר חדד מציגה סילבסטר איטלקי- ים תיכוני

‘Upper Deck’, מסעדת השף של שף כפיר חדד ("מסה", "קלודין") במלון 'הרודס הרצליה' מרשת פתאל, תקיים ערב קולינרי נוצץ, במסגרתו יגיש השף תפריט טעימות גורמה חגיגי לכבוד השנה האזרחית החדשה, שכולו יבוסס על טהרת המטבח האיטלקי – ים תיכוני. הארוחה תתקיים ביום שני 31.12.18,  והשף יציע תפריט טעימות מובנה הכולל 4 מנות ראשונות, 3 מנות עיקריות, ובר קינוחים עשיר. מחיר הארוחה 500 ₪ לזוג, כולל קוקטייל לכל סועד, כוס יין ומים מינרליים. להזמנת מקומות: 09-7607000.

 מקס ברנר. צילום אפיק גבאי

מקס ברנר. צילום אפיק גבאי

רשת מקס ברנר מציעה לרגל חגיגות סוף השנה תפריט שרינג זוגי מיוחד

את חגיגות השנה האזרחית החדשה מציינים ברשת 'מקס ברנר' בערב מיוחד של תרבות הארוחה הרומנטית, המורכב מתפריט מנות שרינג מיוחד שהורכב לרגל המאורע לאכילה ביחד, בו המרכיב העיקרי הוא השוקולד בחיבורו לתשוקה, אהבה וחושניות. כל הסניפים יקושטו בבלונים אדומים ולבנים, נרות, תאורה מעומעמת ומוסיקה שקטה ברקע. לקראת חצות הספירה לאחור, ולאחר מכן מוד קצבי עד אור הבוקר. מי שיחגוג בערב אינטימי בבית, מוזמן להגיע מבעוד מועד לחנות השוקולד בה יוצעו מארזים חדשים ומיוחדים כמתנה לערב הסילבסטר. מחירים לזוג 129 ₪ ו- 229 ₪ לתפריט זוגי. תפריט הסילבסטר יוגש ביום ב' 31.12.18. יש לשריין מקומות מראש. הארוחות בסניפי מקס ברנר שוקולד בר.

נינה ביאנקה. צילום אנטולי מיכאלו
נינה ביאנקה. צילום אנטולי מיכאלו

מקבלים את השנה החדשה ב-  Nina Bianca

במסעדת Nina Bianca ניתן יהיה ליהנות מתפריט מנות ספיישל זוגי וחגיגי,  שיצר השף איתי עטיה במיוחד לכבוד ערב הסילבסטר, לצד הופעה חיה. מנות הפתיחה של התפריט החגיגי יוגשו למרכז השולחן. העיקריות יהיו לבחירה. לקינוח בר שוקולד לבן וליצ'י עם מי ורדים, פטל ,פיסטוקים ופצפוצי פנינה. לצד תפריט האוכל יוצע תפריט אלכוהול וקוקטיילים שנרקחו במיוחד לערב השנה החדשה. במהלך הערב ולהשלמת האווירה החגיגית והשמחה יופיע ההרכב המוזיקלי Retro Band עם מוסיקת סול R&B ולהיטים מכל הזמנים. שעה 22:00, המחיר 400 ₪ לזוג.

Nina Bianca – בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו. להזמנות 08-9480080

טש וטשה. צילום מריאנה סבטבנה
טש וטשה. צילום מריאנה סבטבנה

נובי גוד 2019 ב-טש וטשה

בשונה מהסילבסטר, המצוין כאירוע זוגי שנחתם בנשיקת חצות, לפי המסורת הרוסית ושל מדינות חבר העמים לשעבר, חגיגות הנובי גוד, ערב השנה האזרחית החדשה, הן חגיגה חברתית קולינרית, כאשר את הרומנטיקה המערבית מחליף ערב מוסיקלי שמח עם כל המשפחה והחברים, וודקה (והרבה), ובעיקר שולחן מלא באוכל המסמל רווח והצלחה לשנה החדשה. מי שרוצה לפתוח את השנה החדשה בשמחה ובצהלה, מוזמן למסעדת טש וטשה, החמארה הגרוזינית, שתפתח את השנה החדשה במסיבה קולינרית עם הופעות, רקדנים, זמרים, ועם הרבה מאוד אלכוהול ואוכל אותנטי בארוחה גיאורגית. תפריט הסעודה כולל 6 פתיחים מעוררי תיאבון, מנת ביניים ומנה עיקרית לסועד, קינוח זוגי, ובקבוק יין לזוג. בפן האמנותי ייהנו החוגגים מהופעת הזמר גיאורגי קוקלי ומופעים מפתיעים נוספים. לרגל החגיגות יוצע קוקטייל הערב "טביליסי ביפו" – רוסקי סטנדרט, ג'ינג'ר ביר, ליקר שקדים, ליים ונענע. המחיר 300 ש"ח לסועד (לא כולל שירות – מינימום 10%). בהזמנה מראש בלבד.

טש וטשה – בית אשל 31, שוק הפשפשים יפו. 03-6771373

מוזס. צילום חיים יוסף
מוזס. צילום חיים יוסף

 רשת מוזס – ארטבורגר זהב 

בערב חגיגות ראש השנה האזרחית – 31.12.18, מצרפת רשת מוזס מנה ייחודית לתפריט: ארטבורגר זהב – המבורגר בקר וטלה, אייסברג, בצל סגול, מיונז ומטבל פלפלים, רק שהפעם יגיע ההמבורגר בלחמנייה שחורה בציפוי זהב למראה נוצץ במיוחד. המנה תוצע בכל מסעדות הרשת בערב חגיגות ראש השנה האזרחית בלבד – המחיר: 69 ₪. קינוח ספיישל בערב זה: מילפיי תותים זוגי עם קרם מסקרפונה – 59 ₪.

Moses – להשיג בכל מסעדות הרשת. 9449*

עראיס. צילום איתן וכסמן
עראיס. צילום איתן וכסמן

סילבסטר 2018/19 בעראיס – ארוחת Fix Menu זוגית 

מסעדת עראיס שעל בניית תפריטה הופקד שף ירון קסטנבוים, מציעה תפריט זוגי מיוחד שנבנה לרגל חגיגות השנה החדשה בסגנוןFix Menu , שיכלול מבחר של מנות ראשונות ועיקריות לבחירה מתוך תפריט הערב, כמו קרפצ'יו פטיש מנתח שייטל, קציצות הבית מטלה ומרגז ירקות כתומים צלויים, נקניקיות צ'וריסוס וחציל בלאדי באבאגנוש, נתחי אנטריקוט, סינטה, פילה, פיקניה ונתח מהקצב. כל אחד מהסועדים יוכל לבחור בין יין, קאווה או בירה, ואת הארוחה יחתום אחד מהקינוחים בליווי שתיה חמה. מחיר הארוחה הזוגית 450 ₪. יש להזמין מקומות מראש.

עראיס – שרונה מרקט, אלוף קלמן מגן 3 תל אביב. 03-5509070

צילום אנטולי מיכאלו
צילום אנטולי מיכאלו

שבוע חגיגות כריסמס וסילבסטר ב-lager & ale 

הבר הלונדוני lager & aleיציין את חגיגות הכריסמס במשך שבוע שלם החל מ- 24.12.18 כשהשיא יהיה בליל הסילבסטר ב- 31.12.18. במשך שבוע החגיגות הבר יקושט בעצי אשוח מוארים ומנצנצים, יארח את סנטה קלאוס שייחלק צ'ייסרים מתנה לבליינים, מוסיקה בריטית, ועוד הפתעות כנהוג בחגיגות הכריסמס. הבליינים ייהנו מאווירה לונדונית אותנטית, ובירות מיוחדות במחירים כמו בלונדון. לדוגמא: ברו דוג קוקו סייקו 10% גרסה סופר מיוחדת ונדירה. אימפריאל סטאוט-  עשירה מאוד ועמוסה ריחות וטעמים של קפה, וניל וקקאו, עם גוף מלא ומרקם קטיפתי מענג. סן ברנרדוס כריסמס אייל 10%- בירת אייל כהה, מיוחדת וחזקה מאוד. מיוצרת מדי שנה לקראת הכריסמס בכמות מוגבלת. שאטו לה שוף 8.5% בירה בגוון רוזה. שילוב של תירוש לה שוף וענבים שחורים מבורגון שבצרפת, התוססים יחד במבשלת שוף. גיזוז וצבע המאפיינים יין מבעבע. נייס שוף 10% הגרסה החורפית של בירת שוף. גוף עשיר ומתקתק עם נגיעות של טימין וקליפות תפוז.

LAGER & ALE – דוד אלעזר 27 שרונה תל אביב צמוד לוויסקי בר מוזיאון. 050-3585358

מיט קיטשן. צילום עידן גרוס
מיט קיטשן. צילום עידן גרוס

חוגגים שנה אזרחית חדשה ב- Meat Kitchen

כמו בכל שנה אזרחית חדשה, מסעדת השף הכשרה Meat Kitchen מקבלת אותה בברכה. ביום שני 31 בדצמבר תציע המסעדה בניצוחו של השף נדב נצר, ערב עם מנות ספיישלים, קוקטייל לשנה חדשה, לצד תפריט יינות מגוון וקינוח בניחוח צרפתי רומנטי – מילפיי תותים. הערב החגיגי ילווה במוזיקה עד השעות הקטנות של הלילה. ארוחת ערב השנה החדשה תוגש בשלושה סבבים: סבב ראשון – 19:00-21:00, סבב שני – 21:00-23:00, סבב שלישי – כניסה עד 23:30 ובילוי עד השעות הקטנות של הלילה.

מסעדת השף Meat Kitchen – יגאל אלון 65, תל אביב, 03-6310684

BBB. צילום גליה אבירם
BBB. צילום גליה אבירם

ספיישל סילבסטר ברשת BBB: קינוח תותים-מסקרפונה וקוקטייל תותים 

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB מציעה לחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה קינוח ספיישל: תותים-מסקרפונה עשוי ממרנג, קרם מסקרפונה, תותים טריים ורוטב תות – 42 ₪. לחברי מועדון – 38 ₪. כמו כן קוקטייל תותים – סאואר מיקס, תותים טריים וקאווה – 26 ₪. לחברי מועדון  -23 ₪. מנת הקינוח והקוקטייל יושקו בערב הסילבסטר 31.12.18, ויוגשו בכל מסעדות הרשת במהלך חודשי החורף: ינואר, פברואר ומרץ 2019.

הולה. צילום ויקטור גלוגר
הולה. צילום ויקטור גלוגר

סילבסטר ב-הולה עם שף ויקטור גלוגר

מסעדת הולה הצמודה למלון דן תל אביב ברחוב הירקון, היא מסעדת שף מודרני בלוקיישן עם נוף רצועת החוף היפה של העיר. בהולה אפשר ליהנות מצהריים באמצע יום עבודה, דרך כוס יין ומנה ראשונה על הבר ועד ארוחת יום הולדת חגיגית. חלל המסעדה אורבני אך יחד עם זאת נעים ומחולק לפינות אינטימיות. במרכז החלל נוף חוף הים המשתקף מחלונות המסעדה. לרגל הסילבסטר תוכלו ליהנות במסעדה מארוחה חגיגית ומיוחדת כאשר הכל מוגש במרכז שולחן. בין המנות: טרטר דג ים, פואה גרא, טלה ספרדי, פילה בר-ים על הפלנצ'ה, פאייה פירות ים שחורה. קינוח חגיגי: מוס שוקולד לבן ומסקרפונה  תותים, עוגיית פיננסייר ופיסטוקים. המחיר לאורח 350 ₪. לא כולל שתייה ולא כולל שירות.

מסעדת הולה – הירקון 87, תל-אביב, 03-5759060

ברולה. צילום מירב דדש
ברולה. צילום מירב דדש

סילבסטר בברולה

בר הברולה חוגג את קבלת השנה האזרחית החדשה בערב חגיגי בניצוחו של השף ויקטור גלוגר. במהלך הערב הנוכחים יהנו ממגוון רחב של מנות השף ללא הגבלה, לצד אלכוהול משובח – שתייה חופשית. בקטע האמנותי: על העמדה  DJ ANNA LAN  שתנגן כל הערב .SEXY DEEP HOUSE . זו תהיה מסיבה סגורה מוגבלת ל-50 אנשים בלבד, מוזמנים החל מהשעה 21:00. המחיר לאורח 690 ₪, המחיר כולל כניסה למסיבה, וכאמור שתייה ואוכל חופשי ללא הגבלה. המחיר כולל שירות, אבל לא כולל אקסטרות.

ברולה – הירקון 87 תל אביב. להזמנות 03-2308780

הקומה ה-11. צילום מהאתר
הקומה ה-11. צילום מהאתר

 חגיגות סילבסטר במסעדת הקומה ה-11 בסגנון אהבה בשחקים

הנה רעיון: חגיגות השנה האזרחית החדשה עם תצפית מרהיבה על העיר ללא הפסקה תל-אביב, במסעדת הקומה ה-11 הממוקמת במגדל המרובע של מגדלי עזריאלי. המסעדה תקבל את השנה החדשה בעיצוב חגיגי תחת הנושא אהבה בשחקים, ותעוצב בסגנון אורבני-רומנטי עם תפאורה וקישוטים חגיגיים לצד חלונות ענק המשקיפים על קו הרקיע של תל-אביב. על התפריט מנצח השף קובי אביטן, שמציע תפריט חגיגי ובנוסף ניתן להזמין גם מתפריט המסעדה הרגיל, ובמהלך הערב יוגשו הפתעות טעימות מהמטבח של השף. המחיר עבור זוג: 470 ₪.

מסעדת הקומה ה-11  – מלון קראון פלזה סיטי סנטר, מנחם בגין 136 תל-אביב. 03-7774067

 וויסקי-בר מוזיאון. צילום נתנאל טוביאס

וויסקי-בר מוזיאון. צילום נתנאל טוביאס

וויסקי-בר מוזיאון מציג: חגיגות השנה החדשה במנהרה טמפלרית עתיקה

אירועי השנה האזרחית החדשה יערכו בשני מתחמים שונים מתחת לאדמה, ויכללו מנות ספיישל, שתיה, מוסיקה ווויסקי משובח. במתחם W תיערך מסיבת סילבסטר באווירה ייחודית המשלבת מנהרה טמפלרית עתיקה עם מוזיקה אלקטרונית. מבחר של אלכוהול משובח, קוקטיילים מיוחדים, ספירה לאחור, ו עוד שלל הפתעות לרגל השנה החדשה. פתיחת שערים בשעה 21:30. מחיר: 120 ₪ לאדם כולל משקה ראשון. לרכישת כרטיסים. במתחם הוויסקי-בר מוזיאון תיערך ארוחה חגיגית המשלבת תפריט אוכל מיוחד לצד הופעה חיה. תפריט האוכל הורכב במיוחד לערב זה וכולל מגוון מנות ספיישל. לצד תפריט האוכל יוצע תפריט אלכוהול וקוקטיילים שנרקחו במיוחד לערב השנה החדשה. את הערב תלווה להקת פאווה FAWA – טריו גרוב אקוסטי בלהיטים מכל הזמנים בעיבודים מיוחדים במגוון שפות. 19:30 – 22:00 סבב ראשון, 22:00 – 01:00 סבב שני. מספר המקומות מוגבל.

וויסקי בר מוזיאון – דוד אלעזר 27, מתחם שרונה תל-אביב. 03-9551105. בהשגחת צהר

 Pomo. צילום אנטולי מיכאלו

Pomo. צילום אנטולי מיכאלו

חגיגות השנה החדשה ב– Pomo האיטלקית

במסעדת Pomo האיטלקית יחגגו את תחילת השנה האזרחית עם מבחר מנות ספיישל שהרכיב שף הבית שחר ברנע במיוחד לערב זה. מעבר לתפריט האוכל החגיגי ייהנו הסועדים מתפריט יינות מבעבעים, מגוון עשיר של קוקטיילים, תפאורה מושקעת ונוצצת ודי.ג'י שינעים את האווירה עם מוזיקה סוחפת.קוקטייל חגיגי שהורכב במיוחד לערב הסילבסטר: איטליאן פיץ' שמורכב מסוביניון בלאן, אפרול, סירופ אפרסק וניל, ליים, פרוסקו. בתוקף ב- 31.12.18 יום שני. סבב ראשון : 19:00 / 19:30 / 20:00; סבב שני : 22:00 – עד סוף הערב. לא כשר.

POMO  – הברזל 11 רמת החייל, תל אביב. 03-9225320

אוסקר ווילד. צילום אפיק גבאי
אוסקר ווילד. צילום אפיק גבאי

אוסקר ווילד: מסיבה לכבוד השנה החדשה

אוסקר ווילד, הפאב האירי בעל שני הסניפים (בחולון ופתח תקווה)ייכנס לשנה באזרחית החדשה במסיבת סיכום שנה חגיגית. המקום יקושט באווירת הכריסמס, דיג'י לייב, אלכוהול משובח יזרום במהלך כל הערב לצד קוקטיילים שנרקחו על ידי צוות האוסקר ווילד, סנטה קלאוס יסתובב ברחבה ויחלק צ'יסרים ומתנות למי שידרוש בשלומו.על הערב ינצח די ג’יי עם פלייליסט של להיטי שנות ה- 80 לתוך הלילה. בתפריט מנות ספיישל כמו טרטר סלמון ואבוקדו , קדירת אסאדו, מנות הקדירה מתוך תפריט החורף של אוסקר ווילד, פאי רואים וקדירת בקר ובירה. יום שני 31.12.18 החל מ- 20:00. מחיר כניסה 75 ₪ לאדם כולל משקה ראשון בחינם מתפריט החג.

אוסקר ויילד פאב אירי – סניף פתח תקווה רחוב השחם 36, 3-62050900; סניף חולון רחוב הרוקמים 26 פינת הלהב, מרכז עזריאלי א.ת. חולון. 03-7785550

ג'קו. צילום אנטולי מיכאלו
ג'קו. צילום אנטולי מיכאלו

 יאסו לחגיגות סוף השנה אזרחית באוירת טברנה יוונית בג'קו מאכלי ים ברמת השרון

אפי אלאלוף, מנהלה של  מסעדת ג'קו מאכלי ים, מתכנן ביום שני  31.12.18 חגיגת סילבסטר בהשראת טברנה יוונית . המסעדה תקושט באווירת הסילבסטר, תארח את הזמר היווני רמי יהודה ולהקתו, עם מוזיקה יוונית שתנעים את האווירה ותעשה הרבה שמח. בדיוק בחצות הליל תוגש לכל הסועדים שמפניה תוססת על חשבון הבית.  בתפריט מגוון מנות אסיאתיות וסושי,  מאכלי ים ודגים. מנות דגים מגוונות, היצע רחב של פירות ים כולל מנות ייחודיות, וקינוחים תוצרת הבית, לצד תפריט יינות ואלכוהול עשיר. הזמנת מקומות מראש. מינימום הזמנה לסועד בערב זה 250 שקל.

מסעדת ג'קו מאכלי ים – אזור התעשייה רמת השרון, רחוב החרש 8. להזמנות 03-566-1234. (שפע חניה ברחוב הנצח בסמוך לפארק רמת השרון

 206 דגים. צילום אפיק גבאי

206 דגים. צילום אפיק גבאי

שנה אזרחית חדשה במסעדת 206 דגים

מסעדת 206 דגים בצהלה בניצוחו של השף איציק הראל, תחגוג את ערב השנה החדשה עם מנות ספיישל ותפריט שבמרכזו דגים טריים ופירות ים, והוא כולל מבחר מנות פיוז'ן עכשוויות ועדכניות.  לפתיחה פוקצ'ות עם חמאת כמהין, ראשונה לבחירה, עיקרית לבחירה. קינוח: פרי ברס עם קרם פרלינה, או  טארט לימוני ופטל טרי. כוס יין הבית ושמפניה בחצות. המחיר 250 ₪  לסועד. תקף בערב הסילבסטר, יום שני  31.12.18 החל מ- 18:00.

206 דגים – משה סנה 54, תל אביב. 03-6483030

 אלכוהול

סוגרים את 2018 עם יין בלו נאן מבעבע כשר ושמח

בין אלפי היינות שמגיעים מרחבי העולם לישראל יש מבחר רב של מבעבעים, אך רק מעט מהם כשרים. Blue Nun החליטו להיענות לקהל הישראלי ולייצר במיוחד יינות מבעבעים כשרים, קלים ואלגנטיים. את היינות הכשרים ניתן לזהות לפי סמל הכשרות שמופיע על התווית, והם נמכרים בחנויות היין המובחרות. בלו-נאן ספארקלינג בלו כשר – יין לבן מבעבע חצי יבש, קל ומרענן. משקה זהבהב ומבריק עם ארומות טרופיות ומתיקות עדינה ומאוזנת. המחיר 55 ₪. בלו-נאן ספארקלינג רוזה כשר – יין רוזה מבעבע, חצי יבש, קל ומרענן. וורוד אלגנטי וארומטי בבקבוק ובכוֹס, מתאים להרמת כוסית לשנה החדשה. המחיר 55 ₪.

 צילום אסף לוי

צילום אסף לוי

לחגיגות השנה החדשה: דיווה קוסמופוליטן במהדורה מיוחדת

הסקוטית מבית ישרקו משיקה לקראת חגיגות השנה החדשה, מהדורה חגיגית ומיוחדת ובקבוק מהודר של  CELEBRATION EDITION – דיווה קוסמופוליטן מבעבע בטעם אפרסק מרענן. מיוצר בשיטות מודרניות ומסונן דרך חוטי זהב, בתהליך ששמור בדרך כלל לכהילים איכותיים. כשר בהשגחת הרבנות ריגא לטביה ובאישור הרבנות הראשית לישראל. המחיר 25 ₪ לבקבוק 750 מ"ל. להשיג בחנויות מקצועיות ומסעדות וברים נבחרים.

  

וודקה בלוגה – Beluga Celebration לחגיגות סוף השנה

חטיבת האלכוהול של טמפו מציעה מהדורה מיוחדת של וודקה בלוגה בבקבוק מצופה שכבה מתכתית זהובה. הוודקה מכילה תזקיק מאלט שעובר סינון כפול בפחם מעץ ובכסף. לוודקה מוסיפים תמציות דבש טבעי, שעורה ונגיעות של וניל. המחיר 149.90 ₪ בחנויות אלכוהול ויין.

 

 Absolut Drop of Love

אבסולוט מציעה מהדורה מיוחדת ומוגבלת לרגל חגיגות סוף שנת 2018 ותחילת שנת 2019, עם בקבוק המעוצב – כך אומר היבואן,  בהשראת כוחה העוצמתי של האהבה, יכולתה ליצור עולם טוב יותר ולגרום לשינוי אמיתי בחייהם של אנשים. עיצוב הבקבוק כולל את המילה 'אהבה' במגוון שפות ומוכיח שלאהבה אין גבולות. הבקבוק מכיל 70% זכוכית ממוחזרת מבקבוקי מהדורות קודמות של אבסולוט. מחיר לבקבוק 700 מ"ל – 64.90 ₪ בחנויות יין וברשתות השיווק.

רוסקי סטנדרט במהדורה מוגבלת לכבוד סוף השנה האזרחית

מותג הוודקה רוסקי סטנדרט הוציא לקראת חגיגות השנה האזרחית בקבוק מעוטר וחגיגי במיוחד של בקבוקי וודקה אוריגינל, פלטיניום, גולד והמהדורה המוגבלת. מחירים לבקבוקי 700 מ"ל: רוסקי סטנדרט אוריגינל או רוסקי סטנדרט מהדורה מוגבלת  – 65 ₪, רוסקי סטנדרט גולד – 90 ₪, רוסקי סטנדרט פלטיניום – 110 ₪. להשיג בחנויות ורשתות ברחבי הארץ. יבוא: חברת יורו סטנדרט.

המבעבעים של Gancia לסילבסטר ונוביגוד

בשנת 1859 המציא קרלו גנצ'יה את מבעבע מוסקטו הראשון. היום מייצר יקב גנצ'יה מגוון יינות פרימיום מבעבעים מכרמים בצפון איטליה, כולל פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי, אסטי, ומוסקטו רוזה. גנצ'יה אסטי (כשר) – טעמים צימוקיים מאוזנים בחומצה פירותית טבעית ומרעננת, וסיומת חדה ונקייה; גנצ'יה פרוסקו – מופק ממבחר ענבי גלארה ממחוז ונטו בצפון איטליה. מפגין בשומת עדינה ורמזים ללחם, תפוזים ולימונים, כמו גם ניחוחות של תפוחים ירוקים וצהובים. הטעם בושמתי, עדין, חלק, טרי ונעים. כוהל: 11.5%; גנצ'יה מוסקטו רוזה – מופק ממבחר ענבים מצפון איטליה. יין מבעבע אדום מתוק. טעם חלק רב שכבתי. בשומות של ורדים, אפסרסקים ופטל. כוהל: 11.5%; גנצ'יה ברוט – צבע קש בהיר עם גוונים ירקרקים. טעם קליל, יבש עם רמזים של מינרלים ופרחים. בשומת פירותית, רעננה ועוצמתית, עם רמזים לפירות לבנים ופרחי בר. כוהל: 11%. מחיר כל סוגי מבעבעי גנצ'יה בחנויות יין : 49.90 ₪.

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

סילבסטר מבעבע עם היינות של יקב כרמל

סדרת יינות Sparkling Buzz  –  יינות קלים, נגישים ומהנים, עם אחוז אלכוהול נמוך (5-6.5%), בעבוע קל ומתקתקות עדינה. בקבוק עם פקק הברגה. parkling Buzz קריניאנו 5.5% – מיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. המחיר 25 ₪. סדרת SelecteD  – נחשבת כמעניקה תמורה טובה למחירי היין הנוחים. מגוון יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. סלקטד מוסקטו – יין לבן קל, מתקתק ומבעבע, אחוז אלכוהול נמוך (5.5%), מופק מענבי מוסקט אלכסנדרוני. המחיר 25 ₪.

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

סדרת Private Collection  – זוכה לפופולריות רבה כמעניקה איכות ותמורה למחיר. פרייבט קולקשן מוסקטו בבקבוק כחול – יין לבן מבעבע קלות שענביו נבצרו בהבשלה מלאה מחלקת ענבי מוסקט בוגרת וביבול נמוך. עבר תסיסה במכל לחץ (Methode Charmat) לקבלת יין ארומטי, פרי טרופי-חבושים אפויים, גוף בינוני ומתיקות מאוזנת. המחיר 39 ₪. להשיג בחנויות יין מובחרות וברשתות השיווק.

 

 

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר