סל הקניות של שחר: מונדיאל 2018

סל הקניות של שחר 976
השבוע הכנסנו לסל מה שיעזור לכולנו לעבור את ערבי המונדיאל: מבחר חטיפים, בייגלה, מרשמלו, ופיצוחים כמובן. הבירות לא כאן, אבל אי אפשר בלעדיהן. תיהנו, ושהנבחרת שלכם תנצח

חטיפים בצורת כדורגל של קראנצ'וס

במטרה לגרום לחובבי הכדורגל לבחור דווקא בהן, משיקות חברות שונות חטיפים עם מוטיבים מובהקים של המשחק הפופולארי. מותג זה הוא הראשון שאנו סוקרים, שהשיק חטיפים בניחוח כדורגל. ליתר בדיוק, בצורה שלו: שני חטיפים, האחד בטעם גריל והשני בטעם ברביקיו, והצורה של החטיפים עצמם היא של כדורגל או נעל ספורט. מעבר לשינוי בצורה, אין הבדל בטעמים, ומי שאהב את החטיפים הללו קודם לכן, יאהב אותם גם הפעם. עלינו הם התחבבו (מכיל גלוטן). המחיר בעד 4.9 שקלים ל-70 גרם. להשיג ברשתות המזון והשיווק.

בשורה התחתונה: חביב, לא יותר מזה.

 בייגלה רשת של בייגל בייגל מבית יוניליוור

הדבר הכי מעניין, לטעמנו, בהשקה הזו היא דווקא האריזה – היא נפתחת לרוחב והופכת למעין "קערה", שקל לאכול ממנה ואינה מחייבת להעביר את התכולה לקערה של ממש. מעבר לכך, הצורה של הבייגלה היא זו של רשת, והטעמים חמוץ-חריף וברביקיו מעושן. מבין השניים, החמוץ-חריף (למעשה חמוץ-פיקנטי) הוא המוצלח יותר, בעוד המרקם בשניהם במידת הפריכות הרצויה (מכיל גלוטן). המחיר עד 8.9 שקלים ל-180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את החידושים שיש בהשקה הזו.

מרשמלו של כרמית

צילום סטודיו כרמית
צילום סטודיו כרמית

המוצר הוותיק של החברה, הושק במהדורה מוגבלת לרגל המשחקים. מה חדש? האריזה. הם הצליחו לשלב את דגלי המדינות, אייקון של כדור, צללית של שני שחקנים משחקים וקיר של איצטדיון, על אריזה אחת. ומה בפנים? מרשמלו רגיל בצבע וורוד ולבן. המחיר עד 12.9 שקלים ל-50030, 150 או 500 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: איך צולים מרשמלו וצופים במונדיאל בעת ובעונה אחת?

פריכיות אורז בטעמים של סוגת

הכניסה של החברה לקטגוריה זו, מביאה איתה חידוש. לא עוד פריכיות אורז רגילות, אלא פריכיות העשויות מאורז חום מלא – ונמכרות בשלושה טעמים שונים. ליתר דיוק, מוצר אחד משלב מלח הימלאיה, השני בטעם עגבניות, והשלישי בטעם פסטו. הפריכיות בטעם עגבניות הפתיעו לטובה – יש להן טעם מוצלח, נטול חמיצות, ולא מצאנו סוכר ברשימת הרכיבים. טעם הפסטו היה פחות מוצלח, בגלל מידה של מרירות האופיינית לבזיליקום. מעבר לכך, אנו שמחים על השימוש ברכיבים טבעיים וידידותיים לגוף. המחיר עד 6.9 שקלים ל-50 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: ההשקה אינה קשורה למונדיאל, אבל המוצרים יתאימו למי שמחפש נשנוש טעים וידידותי לגוף.

פיצוחים של מיה

צילום אבי לוי
צילום אבי לוי

החברה מצטרפת לחגיגת המונדיאל, עם הפיצוחים הארוזים מראש שהיא מציעה. ניסינו שלושה מוצרים: גרעיני חמנייה, גרעיני אבטיח, ואגוזי קשיו קלויים. הופתענו לטובה מהאיכות של גרעיני האבטיח – גדולים, קלויים היטב ומלאי טעם. אגוזי החמניה לא הפתיעו אותנו, אבל סיפקו בהחלט את הצורך. כך גם אגוזי הקשיו, שהיו ממכרים כצפוי. המחיר עד 22.9 שקלים ל-200 גרם אגוזי קשיו, עד 6.8 שקלים ל-150 גרם אגוזי חמניה, עד 12.8 שקלים ל-200 גרם אגוזי אבטיח. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אופציה טובה למי שמחפש פיצוחים ארוזים.

כיפלי של תלמה מבית יוניליוור

הרבה זמן לא פגשנו חידוש כלשהו בחטיף הוותיק, והמונדיאל הוא סיבה – כך מסתבר, לחדש אותו. כיאה להקשר, החידוש מנסה להתכתב עם עולם הכדורגל. הפעם מדובר בשתי מדינות שנתנו השראה לטעמים – חטיף בסגנון ספרדי, וחטיף בסגנון צרפתי. כלומר סלסה פיקנטית או גבינה. בנוסף, האריזות עצמן מעוצבות כחולצות כדורגל. הרעיון חביב, אבל הביצוע לא מלהיב – החטיף הספרדי הוא פשוט בטעם לא מוצלח של עגבניות, ואילו הצרפתי רק מזכיר בטעמו את זה של גבינה. המחיר עד 5.2 שקלים ל-50 גרם. להשיג בחנויות וברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר