סל הקניות של שחר 949

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע נקניקים – טעימים באמצע, מיקס ערגליות – לא ברור האם נחוץ, מיני גרגרי חומוס – פותחים אפשרויות, מיקב נשנושים – לאוהבי בייגלה, דגני בוקר חדשים – אלטרנטיבה ידידותית

זוגלובק Premium של זוגלובק

צילום סטודיו זוגלובק

חמשת המוצרים החדשים, הם המענה שנותנת החברה לחיפוש אחר נקניקים איכותיים. במטרה להפוך אותם לנגישים יותר הם נמכרים פרוסים וארוזים מראש במדפים המקוררים. במילים אחרות, אם אתם עושים את הקניות שלכם ברשתות השיווק ואין לכם כוח לעמוד בתור במעדניה, תוכלו למצוא את המוצרים מחכים לכם על המדף הרלבנטי. מה כוללת ההשקה? קורנביף, רוסטביף, סרוולד קלאסי, קונפי הודו ואווז, ופסטרמה בנוסח טוסקנה. במבחן הטעמים שלהם, הם אכן טובים יותר מהנקניקים הבסיסיים שאנו מכירים מימים ימימה, אבל במעדניות השונות, לרוב אלה שלא קשורות לרשתות השיווק, אפשר למצוא טובים מהם, בעיקר כאלה המיובאים מחו"ל. המחיר עד 26.9 שקלים ל-100-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: הם נמצאים במקום טעים באמצע 

ערגליות מיקס של אסם מבית נסטלה

צילום סטודיו אסם

לפני הכל, כדי ליהנות מהמוצר החדש, אתם צריכים להיות מאלה שאוהבים ערגליות. בנוסף, אתם צריכים לאהוב את שני הטעמים הידועים של המוצר – מילוי בטעם תות ומילוי בטעם שוקולד – או שאצלכם בבית יש מי שאוהב את זה ומי שאוהב את האחר. אם עמדתם בשני התנאים האלה, אז המיקס החדש של החברה הוא בשבילכם: שילוב מאוזן של ערגליות זהות בכל מובן, מלבד ההבדל במילוי כמובן (מכיל גלוטן). המחיר עד 13.1 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו תוהים כמה ביקוש יהיה למוצר הזה

חומוס מיני של סוגת

המוצר החדש של החברה מיועד לכל מי שמעדיף להכין את החומוס בעצמו. מדוע? משום שהגרגרים הקטנים יחסית עטופים בקליפה עדינה, שלא נפרדת מהגרגרים במהלך הבישול. זה אומר שתהליך ההכנה של החומוס קל ומהיר יותר. מכל בחינה אחרת, כלומר טעם ומרקם, התוצאה זהה. אנחנו שילבנו אותם גם בתבשיל, ונוכחנו כי גודל הגרגרים משפיע על המראה של המנה ועל ההנאה ממנה. המחיר עד 7.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק, מינימרקטים ומכולות.

בשורה התחתונה: אהבנו את האפשרויות שהמוצר הזה פותח בפנינו

נשנושים MIX של בייגל בייגל מבית יוניליוור

נשנושי קרקר, דגדג ובייגלה טבעות, הם שלושת המוצרים המשולבים במיקס החדש. במרבית מוצרי המיקס שיש היום בשוק, משולבים מוצרים שיש להם משקל שונה מאוד אחד מהשני. כתוצאה מכך המרכיב הכבד יותר שוקע בשקית, ואם אוכלים את התערובת ישר מהשקית, לא מקבלים בכל ביס את השילוב המובטח. זה לא המקרה עם המיקס הזה – שלושת המרכיבים הם בעלי צורה אחרת וגם מרקם מעט שונה, אבל משקל דומה. הם נוכחים בכמות מאוזנת, וכך שלושתם מתערבבים בהצלחה אחד עם האחר (מכיל גלוטן). המחיר עד 15.9 שקלים ל-240 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מיקס מומלץ למי שאוהב בייגלה.

דגני הבוקר חדשים של צ'יריוס מבית יוניליוור


היתרון הבולט של שני המוצרים – צ'יריוס שיבולת שועל המחודש וצ'יריוס שיבולת שועל תפוח וקינמון החדש – הוא במיעוט סוכר. כתוצאה מכך אין למוצרים את המדבקה האדומה, והטעם שלהם מאופיין במתיקות עדינה מאוד. בעולם של דגני בוקר מתוקים מדי, זו אחת האפשרויות המומלצות מבחינה זו. מה עוד כדאי לדעת? שניהם עשויים 91-92% שיבולת שועל מלאה, יש להם מרקם פריך יחסית, שכיף לאכול, אשר בו זמנית עמיד יפה בחלב או יוגורט. הטעם של המוצרים אכן עדין, וזה עם תוספת תפוח וקינמון היה החביב עלינו (מכיל גלוטן). המחיר עד 20.9 שקלים ל-320/375 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה,:טוב למי שמחפש אלטרנטיבה ידידותית יותר לדגני בוקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר