תערובות כרגיל לאפיית עוגות ללא גלוטן של אשבל והשפית עינת מזור
שיתוף הפעולה בין החברה לבין השפית מתרחב, וסדרת הקמחים והתערובות נטולי הגלוטן מתרחבת עם שני מוצרים חדשים. מדובר בתערובות להכנה של עוגת שוקולד ועוגת וניל, המיועדות לחולי צליאק ולמי שנמנעים מצריכה של גלוטן. בתערובות אין גם חלב, אגוזים או חומרים משמרים, וכאשר עוקבים אחר הוראות ההכנה מקבלים את העוגות שמצפים להן. אנחנו שדרגו את עוגת השוקולד עם תוספת של שוקולד ומעט רום כדי להפוך אותה ליותר עסיסית ועשירה, בעוד שעוגת הווניל, לה לא הוספנו דבר, התגלתה כעוגה בסיסית אך טובה ליד כוס קפה.
בשורה התחתונה: פתרון טוב למי שנמנע מגלוטן.
19.9 שקלים ל-450 גרם. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות טבע.
יוגורט עיזים עם פרי של מחלבות גד
המחלבה עושה את הצעד הראשון שלה בתחום המעדנים המפנקים, ואנו מקווים כי צעד זה יעיד על הבאים אחריו. מדוע? משום שאלו היוגורטים משולבי-פרי מהטובים שטעמנו בארץ. הבסיס הוא יוגורט עיזים עם מרקם מצוין, טעים ועדין, שקיבלו תוספות של פירות – תות, לימון או דובדבן אמרנה. התות בנאלי אך בכל זאת טעים, וגם הלימון משתלב טוב, אבל דובדבן האמרנה הוא המוצלח מכולם. זה לא רק בזכות העובדה שאנו אוהבים מאוד דובדבנים אלו, אלא בזכות הכמות היפה של הדובדבנים והמתיקות המאוזנת, שמשתלבים היטב עם היוגורט.
בשורה התחתונה: אנחנו רוצים עוד כאלה.
5.8 שקלים ל-125 גרם. כשרות רובין. להשיג ברשתות השיווק.
שוקולד פרה אקסטרה חלב של עלית מקבוצת שטראוס
כמות גדולה יותר של חלב הופכת את השוקולד הזה לרך בהשוואה לקודמים, וזה גם משפיע במידת מה על הטעם שלו. המילוי משפיע יותר על הטעם – אפשר לבחור בין שוקולד חלב רגיל לבין תוספת של אגוזים וצימוקים, קרם בטעם וניל עוגיות, או קרם בטעם יוגורט תות ועוגיות. מבין הארבעה, אנחנו העדפנו את זה נטול התוספות, שהוא אמנם מתוק מאוד אבל אפשר ליהנות ממנו. כאשר מכניסים את התוספות נוצר עירוב טעמים שלא באמת מסתדרים אחד עם השני.
בשורה התחתונה: אפשר לדבוק בטעמי השוקולד המוכרים של המותג.
4.9-6.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
אפרופו מצופה שוקולד של אסם
אנחנו מודעים לכך שבתחילה הסתכלנו על האריזה (המרשימה, יש לציין) בחשדנות. אפרופו טבול בשוקולד, נראה לנו כמו עוד ניסיון לחדש ולרגש את הצרכנים, ולהגדיל את המכירות. דעתנו בעניין לא השתנתה אחרי שטעמנו את המוצר – אין ספק שזה ניסיון לרגש את הצרכנים ולהגביר את המכירות. אבל מה, במקרה זה הניסיון הצליח. השילוב בין המליחות של החטיף לבין מתיקות השוקולד, ובין טעם הקקאו לטעם התירס, הוא אחד השילובים המוצלחים שטעמנו.
בשורה התחתונה: אנו חוששים שהחטיף הזה ממכר. ראו הוזהרתם.
4.5-5 שקלים ל-40 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.
בירה Hoegaarden Rosée של Hoegaarden
צריך לאהוב את השילוב בין בירה לבין פירות, כדי ליהנות מבירה חדשה זו. הוסיפו לה מעט פטל ופירות אדומים, המשפיעים על הטעם ועל הארומה של הבירה, והופכים אותה למתקתקה וקלילה; מה עוד שאחוזי האלכוהול הנמוכים – 3%, מגבירים את הקלילות שלה. מעבר לכך, כדאי לדעת כי זו בירת חיטה לא מסוננת, שהפירות נתנו לה טעם ורוד (מכיל גלוטן).
בשורה התחתונה: משקה קליל שיעשה לכם נעים, אם אתם אוהבים תוספת של פירות.
9 שקלים ל-250 מ"ל. להשיג בבתי קפה, מסעדות, ברים, רסטרו-ברים ובחנויות אלכוהול מתמחות.