סל הקניות של שחר 761

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: בייבי שומר – למחפשי חידושים, מים מינרליים – לאספנים וחובבי אופנה, יוגורטים יווניים – הקרם קפה מומלץ, וופלונים טיראמיסו – אל תשוו, חטיף צ'יפס בטטה בטעם ברביקיו – יקר

בייבי שומר של חוות תקוע

לחובבי שומר שמחפשים חידושים
לחובבי שומר שמחפשים חידושים, צילום סיון גרופ

אחרי שניסינו את הבייבי פפאיה של החווה, עכשיו הגיע תורו של הבייבי שומר. על פניו זה אותו ירק, עם הטעם האניסי המוכר שלו, אלא שהגודל שלו מאפשר לעשות בו שימוש כפי שהוא במנות מסוימות, ללא צורך לחתוך אותו. בנוסף, יש לו מרקם טוב יותר משל אחיו הגדול, שכן הוא פחות סיבי מהירק שאנו כבר מכירים. המחיר 16 שקלים למארז של שש יחידות. להשיג בטבע קסטל, פוליצר, חנויות פרטיות ובשווקים.

בשורה התחתונה: מומלץ לחובבי השומר המחפשים חידושים.

מים מינרליים של Christian Lacroix ו-evian

לאספנים ולחובבי אופנה
לאספנים ולחובבי אופנה

לפני עשר שנים נוצר לראשונה שיתוף הפעולה בין מותג המים המינרליים הידוע ובית האופנה המפורסם, במסגרתו עוצבו בקבוקי המים עם דפוס הפסאו של כריסטיאן לקרואה. לציון עובדה זו נוצר שיתוף פעולה מחודש בין שתי החברות, ואפשר לרכוש בקבוקי זכוכית של evian עם אותו הדפס, כאשר ניתן לבחור בין בקבוק בצבעי כחול לבין בקבוק בצבעי ורוד. המים כמובן לא השתנו, והבקבוקים המיוחדים ראויים לשימוש חוזר; מה עוד שבמחיר זה, לא כדאי לזרוק אותם. המחיר 59 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ב-EDITION שבנווה צדק, במעדניות, מרכולים וחנויות יין.

בשורה התחתונה: לאספנים ולחובבי אופנה בלבד.

דנונה GREEK של שטראוס

אחד הלהיטים הקולינריים הגדולים במערב בשנים האחרונות
אחד הלהיטים הקולינריים הגדולים במערב בשנים האחרונות, צילום סטודיו מעין רשף

החברה השיקה מעדנים חדשים בארץ המבוססים על אחד הלהיטים הקולינריים הגדולים במערב בשנים האחרונות – היוגורט היווני. בצד היוגורט הלבן השיקה החברה שלושה יוגורטים עם טעמים – יוגורט יווני עם פירות יער, יוגורט יווני עם תות ויוגורט יווני עם קרם קפה. אחוזי השומן הגבוהים (יחסית) במעדנים אלה – 7% ביוגורט הלבן ו-5.8% באלו עם הטעמים, נותנים להם מרקם עשיר יותר וטעם מוצלח יותר.

השילוב עם קרם הקפה היה המיוחד מבין השלושה, בין השאר בזכות שילוב הקפה שאינו נפוץ כל כך בתחום המעדנים. זה עם התות היה סתמי לטעמנו; הוא אינו שונה משמעותית מיוגורט תות שאינו יווני. השילוב עם פירות היער טוב, בעיקר משום החיבה שלנו לפירות יער. המחיר 3.2-3.5 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: השילוב עם קרם הקפה הוא זה שאנחנו ממליצים עליו.

לואקר קוואדרטיני טיראמיסו של לואקר

לואקר קואדרטיני טירמיסו – שדרגו את הטעם והאריזה
לואקר קואדרטיני טירמיסו – שדרגו את הטעם והאריזה

שני דברים השתנו במוצר הזה: טעם הטיראמיסו עבר שיפור, והאריזות עודכנו לימינו. אנו חושבים שתמונה הבולטת של הטיראמיסו עושה קצת עוול לוופלים – הטעם מזכיר אמנם את הקינוח האיטלקי המפורסם, אבל זה עדיין רחוק מהדבר עצמו, בין השאר עקב ההבדל הבולט במרקמים של שני המאכלים הללו. אם שמים בצד את ההשוואה, מדובר בוופלים מהטובים שיש, כפי שאנו כבר רגילים אליו מלואקר. המחיר 14.9 שקלים ל-220 גרם. להשיג ברשתות השיווק, קמעונאים, קיוסקים ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: קצת פחות השוואות יעשו טוב לוופלים הללו.

חטיף צ'יפס בטטה בטעם ברביקיו של TERRA CHIPS

לא יכולנו להפסיק לאכול אותו
לא יכולנו להפסיק לאכול אותו

מוצר שישי בסדרת החטיפים הללו, העושים שימוש בירקות שורש שונים. הפעם לקחו בטטה בלבד, והוסיפו לה תיבול שמזכיר, במידה לא בולטת, את טעם הברביקיו. למרות שהתקשינו מעט לחבר בין הטעם של החטיף לבין זה של ברביקיו, לא יכולנו להפסיק לאכול אותו. השימוש בבטטה מוצלח מאוד, המרקם פריך וכייפי לאכילה, והתיבול משדרג את החטיף. המחיר 14.9-15.9 שקלים ל-110 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובמעדניות.

בשורה התחתונה: אילולי המחיר הגבוה היינו רוכשים את המוצר בתדירות גבוהה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר