סל הקניות של שחר 771

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו השבוע מים עם מעט סוכר ופרי – מוצלח, קטניות מוכנות לאכילה – טוב אך יקר, תרסיס שמן מתובל – כדאי לאמץ, שוקולד 70% מוצקי קקאו – מרירות מעודנת, ממתיק סטיביה – יקר אבל מומלץ

 

FRUIT WATER פסיפלורה של יפאורה

טעם חדש בסדרת המשקאות
טעם חדש בסדרת המשקאות. צילום סטודיו יפאורה

טעם חדש בסדרת המשקאות של החברה, המבוססת על מים, מעט סוכר (יחסית למשקאות קלים רגילים) ומעט פרי. הפעם מדובר בטעם מוצלח של פסיפלורה, שמספק מעט מהחמיצות האופיינית של הפרי, המאזנת את המתיקות העדינה יחסית של המשקה. קליל, טעים ומרווה, רק אל תשכחו שבסופו של דבר יש במוצר סוכר. המחיר מ-5 שקלים לחצי ליטר. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אחד הטעמים המוצלחים בסדרה.

קטניות מוכנות לאכילה של שטראוס

קטניות מבושלות שמגיעות בשקית מיוחדת
קטניות מבושלות שמגיעות בשקית מיוחדת. צילום סטודיו שטראוס

החברה נכנסת גם היא לקטגוריה חדשה זו, המאפשרת שימוש בקטניות מוכנות עבור מאכלים, סלטים ותבשילים. מדובר בקטניות מבושלות, שלא מגיעות בקופסאות שימורים כמו המותג עליו כתבנו במדור הקודם, אלא בשקית מיוחדת. ההשקה כוללת מבחר מצומצם יחסית למתחרים – חומוס מבושל, שעועית אדומה מבושלת, ועדשים ירוקות מבושלות – ללא ספק בין הקטניות הפופולאריות ביותר. כל שקית מחזיקה מעמד לחצי שנה, והתכולה משביעת רצון באיכותה. שימו לב שביחס למתחרים, המחיר גבוה יותר לכל מאה גרם. המחיר 8.9-12.9 שקלים ל-475 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה קולינרית טובה, אך פחות מומלצת כלכלית.

תרסיסי שמן עם תמצית תבלין של שטראוס

תרסיסי שמן שבכל אחד מהם תמצית תבלין: כמהין, שום, צ'ילי ובזיליקום
תרסיסי שמן שבכל אחד מהם תמצית תבלין: כמהין, שום, צ'ילי ובזיליקום. צילום דני לרנר

החברה עושה שני מהלכים בתחום: מצד אחד משיקה סדרה של תרסיסי שמן המתחרה במותג הוותיק במחיר, ומצד שני משיקה סדרה של תרסיסים שכמותה אין בשוק. הסדרה החדשנית היא גם המסקרנת – מדובר בתרסיסי שמן שבכל אחד מהם תמצית תבלין: כמהין, שום, צ'ילי ובזיליקום. התרסיס מספק את הניחוח והטעם של כל תבלין מומלץ, וכאשר מרססים אותו על פיצה או פסטה, כפי שאנחנו עשינו, הוא משדרג בקלות את המנה. המחיר 9.9 שקלים ל-40 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה:  כדאי לאמץ למטבח שלכם.

Lindt Excellence 70% mild של Lindt

טעם מעודן יחסית לשוקולד מריר
טעם מעודן יחסית לשוקולד מריר

עוד טבלת שוקולד חדשה בסדרת אקסלנס של המותג, והפעם מדובר בשוקולד המכיל, כפי שאפשר להבין מהכותרת, 70% מוצקי קקאו. אחרי שהחברה השיקה באחרונה בישראל שוקולד המכיל 99% מוצקי קקאו – שוקולד מר במיוחד שרק המשוגעים לדבר אוהבים; מגיע שוקולד זה, שיש לו טעם מעודן יחסית לשוקולד מריר, במיוחד יחסית למוצרים הנוספים בסדרה, המכילים 90%  או 85% מוצקי קקאו. המחיר 15 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות.

בשורה התחתונה: מתאים למי שמחפש שוקולד עם מרירות מעודנת.

Better Stevia של NOW

תהליך מיצוי ייחודי מנטרל כמעט לחלוטין את טעם הלוואי
תהליך מיצוי ייחודי מנטרל כמעט לחלוטין את טעם הלוואי

אנחנו אימצנו מזמן את הסטיביה כתחליף לסוכר, בעיקר בשל העובדה כי מקורו בצמח, והוא נחשב לידידותי יותר עבור הגוף. עם הזמן התרגלנו לטעם הלוואי של הצמח, אך אנו מכירים רבים שנרתעים ממנו בדיוק בגלל זה. לכן שמחנו לגלות מוצר זה, שהסטיביה שבתוכו עוברת תהליך מיצוי ייחודי שמנטרל כמעט לחלוטין את טעם הלוואי. ניסינו את המוצר עם מספר אנשים שאינם אוהבי סטיביה, וכמעט כולם לא שמו לב להבדל בינו לבין סוכר. המחיר 57 שקלים ל-175 טבליות או 100 שקיקים. להשיג ברשתות הטבע והפארם, בתי טבע ובתי מרקחת.

בשורה התחתונה: יקר במיוחד אבל מומלץ, ולא בשל ההשפעה השנויה במחלוקת שיש לממתיקים מלאכותיים אחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר