סל הקניות של שחר 808: יש מה לאכול בפסח

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו לפסח הכנסנו מבחר רחב של קינוחים – אופציה חדשה, מגוון יצירתי ומהטובים שתטעמו, חטיפים ללא גלוטן – נשמח כל השנה, מוצרים מקסיקנים – מומלצים, פסטות ללא גלוטן – לכל השנה, מיצים – הפחות קונבנציונליים, דגני בוקר – אופציה חביבה, עלי אפיפית לעוגה – הברקה

קינוחים לפסח של בוטיק סנטרל

צילום טל סיון ציפורין
צילום טל סיון ציפורין

למעלה מ-100 קינוחים, מאפים, עוגות ועוגיות מציעים ברשת, כולם כשרים לפסח. כאן עושים שימוש בבצק ללא גלוטן, לטובת השומרים על הכשרות ולטובת הצליאקים, כאשר חלק מהמוצרים טבעוניים, ואחרים – פרווה. בין החידושים השנה תמצאו גרסה כשרה לפסח של פחזניות קרמבל – במילוי קרם פטיסייר בטעמי וניל ובציפוי קרמבל פריך; אקלרים במילוי קרם פטיסייר ובציפוי שוקולד, וניל, פטל, מוקה או פיסטוק; ופאריס ברס – מאפה בצורת חישוק במילוי קרם פטיסייר בטעם קרמל מלוח או בטעם פרלינה אגוזי לוז. ההבדל בין הבצק הכשר לבין הבצק הרגילך ניכר היטב במרקם ובטעם, אבל התוצאה אינה רעה כלל. יחד עם קרם פטיסייר מצוין אשר נוכח בכמות נדיבה, אלו גרסאות מפתיעות לטובה של הקינוחים הידועים. המחיר 6-16 שקלים לקינוחים הצרפתיים, עד 148 שקלים לשאר המוצרים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: כאן מציעים אופציה חדשה לקינוחי החג.

 קינוחים לפסח של רולדין

צילום רונן מנגן
צילום רונן מנגן

לקראת החג מציעה הרשת עוגות פרווה ועוגות חלביות, מקרונים ועוגיות, לטובת מי שמחפש קינוחים איכותיים וכשרים לפסח. בין העוגות החדשות ניתן למצוא רושר'ס קרמל המשלבת בראוניז שוקולד, קרמל מלוח, מוס שוקולד קרמל וקראסט שוקולד שקדים – שילוב מתוק להפליא של רכיבים, שגם המליחות של הקרמל לא מצליחה לאזן אותו, אך משחק המרקמים והטעמים הופך את העוגה למוצלחת (כל עוד אוכלים ממנה מעט). יש גם שוקולד פרזייה, המשלבת שטרוייזל אגוזי לוז עם ביסקוויטים, ג'לה תות ומוס שוקולד – עוגה מצוינת שנשמח אם תישאר לאורך כל השנה; וגם טארט תפוחים פרווה, המשלבת סבלה שקדים עם קרם פרנג'יפאן, תפוחים בקינמון, צימוקים ושטרוייזל. לנו חסרה החמאה, אבל זו אופציה טובה למי שמחפש גרסת פרווה של העוגה. המחיר 59.9-139 שקלים לשלוש העוגות הללו, עד 139 שקלים לשאר המוצרים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: הרשת ממשיכה להציע מגוון יצירתי ומוצלח של מוצרים.

קינוחים לפסח של Arcaffe

צילום אלון מסיקה
צילום אלון מסיקה

רשת בתי הקפה והבייקרי השיקה קולקציה של מאפים וקינוחים כשרים לחג לאוכלי קטניות. המבחר כולל מאפים מלוחים ומתוקים, קינוחים אישיים, עוגות קרות ובחושות, עוגיות, ולראשונה גם פוקצ'ות טריות. הרשת מציעה, למשל, מאפינס ועוגות בחושות במגוון טעמים, ועוגות שלמות כגון גבינת לימון ובווארית עם שוקולד לבן. העוגה הבחושה שניסינו, בטעם גזר, הפתיעה לטובה במרקם שלה ובטעם, בהתחשב בקמח הכשר בו עושים כאן שימוש; וגם המאפינס, הודות ללחות ולכמות יפה של התוספת (ניתן לבחור בין גזר, תפוח, שוקו קקאו או תפוחים). המחיר 16-43 שקלים לשני המוצרים הללו, עד 135 שקלים לשאר המוצרים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: לא תמצאו כאן עוגות מורכבות ויצירתיות, אבל אלו שכן הן מהטובות שתטעמו בחג.

חטיפים ללא גלוטן של אנרג'י מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

חטיפי דגנים ללא גלוטן עם תחתית שוקולד חלב, תחתית שוקולד מריר או ציפוי שוקולד חלב ואגוזים; ופריכיות שוקולד עם שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן או ציפוי של שוקולד חלב. אלו המוצרים הכשרים לחג שמציע המותג. חטיפי הדגנים הם החדשים בהשקה זו, בעוד שהפריכיות כבר הושקו בעבר בגרסה כשרה לפסח. אנו שמחים על האפשרות של חטיפי הדגנים ללא חיטה וגלוטן, עובדה שלא משפיעה לרעה על הטעם שלהם (אבל עושה טוב למערכת העיכול שלנו), ורק מקווים שיישארו איתנו לאורך השנה. במיוחד זה המגיע עם ציפוי שוקולד ואגוזים. המחיר עד 8 שקלים ל-80 גרם פריכיות, עד 13.9 שקלים לשש יחידות של חטיפים, 26 גרם לכל יחידה.

בשורה התחתונה: נשמח לראות את חטיפי הדגנים הללו לאורך כל השנה.

מוצרים לפסח של טרז פזוס

צילום איתמר דוידוב
צילום איתמר דוידוב

מילא נאצ'וס תירס, מחית גואקמולה וטורטיות כשרות לפסח (ללא חשש קטניות) – אלו מוצרים שאנו מצפים למצוא בחברה המתמחה באוכל מקסיקני. אבל תערובת מוכנה לקניידלך? מאכל יהודי-מזרח אירופאי מובהק? העובדה שהתערובת מבוססת על תירס ולא על קמח היא יתרון גדול למי שנמנע מגלוטן, והטעם שלה מפתיע לטובה, גם אם חומר הגלם מכתיב הבדל מסוים. הטורטיות מחזיקות היטב כל מילוי, והעדר הגלוטן בהן הוא יתרון גדול למי שנמנע מכך לאורך כל השנה; ומחית הגואקמולה, שאינה מתובלת, היא בסיס טוב להכנת ממרחים, גם בזמנים בהם אבוקדו אינו בנמצא. המחיר 37-41 שקלים ל-10 טורטיות בגדלים שונים, 44 שקלים לק"ג גואקמולה, 9 שקלים ל-500 גרם תערובת קניידלך. להשיג בחנות המפעל וב-www.trespesoshop.co.il.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שאוהב לשלב אוכל מקסיקני בארוחת החג שלו.

פסטות של GFREE מבית גורי

פסח כבר הפך מזמן להזדמנות להשקת מוצרים ללא גלוטן – הם טובים למי שמחפש אלטרנטיבות כשרות לחג למאכלים המוכרים, כמו גם לכל האנשים הנמנעים מגלוטן לאורך כל השנה, שמספרם רק הולך ועולה. השנה השיקה החברה רביולי במילוי של בטטה, תפוח אדמה ובצל או תרד ובצל, ניוקי ופסטה ברוטב עגבניות, שלושתם ללא גלוטן וכשרים לפסח, ונמכרים קפואים. ניסינו את הרביולי במילוי בטטה – המילוי היה נדיב במפתיע ,והבצק לא עבה מדי. הטעם הכולל חביב, לא יותר מזה – רוטב עשיר הוא מה שצריך כדי להשלים אותו. המחיר עד 24.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: טוב שהמוצרים הללו מתוכננים להישאר לאורך השנה.

 מיצים של Galicia

הטעמים החדשים הכשרים לחג הם תפוח וגזר, תפוח ודובדבנים ותפוח צלול, אשר יצטרפו לטעמים הקיימים של המיצים שגם הם הוכשרו לפסח בהכשר בד"צ ויוצעו בבקבוקי זכוכית 1 ליטר. צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

המותג, החדש יחסית בארץ, משיק גרסה כשרה לחג של המשקאות שלו, בליווי מספר מיצים חדשים. הטעמים החדשים הם תפוח וגזר, תפוח ודובדבנים ותפוח צלול, וגם הם נעשים בדרך שמנסה להבטיח ערכים תזונתיים גבוהים. לא יכולנו לבדוק זאת, כמובן, אז נתמקד בטעם – השילוב של התפוח והדובדבנים מצוין, בזכות השילוב המוצלח של שני הפירות. מיץ התפוח אינו שונה מדומים לו שתמצאו בשוק. המחיר 12.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות המזון, ברשתות הטבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: חפשו את המיצים הפחות קונבנציונליים של המותג.

אלופים כוכבים של תלמה מבית יוניליוור

אורז מלא וסובין תירס משמשים את החברה לייצור דגני הבוקר הללו, שיש להם – איך לא, צורה של כוכבים. המתיקות אינה גבוהה במיוחד, והחברה מציינת זאת על גבי האריזה – כפית ורבע סוכר למנה, רק שימו לב שבדרך כלל קשה להגביל את עצמנו לכמות זו. בנוסף יש להם מרקם טוב, שמאפשר להם להחזיק מעמד לזמן מספק בחלב או יוגורט. ולגבי הטעם? הוא שונה מאלו שנעשים עם חיטה, ולא כולם אצלנו אהבו אותו. המחיר עד 17.9 שקלים ל-375 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.
בשורה התחתונה: מדובר באופציה חביבה לדגני בוקר, גם אם לא מהטובות.

עלי אפיפית לעוגה של עלמה מבית גילרו

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

העובדה שהמוצר הזה אינו מכיל גלוטן וגם לא מכיל סוכר (וכשר לפסח), היא סיבה כפולה לחגיגה. המוצר מיועד להכנת עוגות וקינוחים, ויש לו מרקם יציב יחסית כדי לשמש כבסיס לעוגה, או למי שרוצה להשתמש בהן להכנת עוגת שכבות. בחברה מסבירים כי אפשר להשתמש בהם כתחליף למצה עבור ילדים עם צליאק, אבל הם יתאימו לדעתנו יותר לעוגות. המחיר 12 שקלים ל-8 יחידות, 112 גרם. להשיג ברשתות המזון.

בשורה התחתונה: זו אחת ההברקות של המוצרים שהושקו לקראת החג הזה.

בקצרה

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

חברת כרמית השיקה שתי טבלאות שוקולד חדשות – שוקולד מריר ושוקולד מריר עם שקדים. שני המוצרים אינם מכילים סוכר, והם כשרים לחג. המחיר 6.9 שקלים ל-85 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

סילאן טבעי וסילאן אורגני, בצנצנת זכוכית ובבקבוק לחיץ, כולם ללא תוספת סוכר וכשרים לחג, השיקה חברת כרם טבע. המחיר עד 24.9 שקלים ל-350-900 גרם. להשיג בחנויות נבחרות.

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

השקה נוספת של כרם טבע – סדרה של חמאות כשרות לפסח, הכוללת חמאת שקדים, חמאת קוקוס, חמאת אגוזי לוז, חמאת אגוזי קשיו וחמאת גרעיני דלעת. המחיר עד 36.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בחנויות נבחרות.

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

מותג SPLENDID של שטראוס השיק בונבוניירה עם 18 פרלינים בציפוי שוקולד בשני טעמים: שוקולד חלב 36% מוצקי קקאו במילוי קרם בטעם שוקולד עם שבבי כרמל ונגיעות מלח, ושוקולד ספלנדיד מריר 70% מוצקי קקאו במילוי קרם בטעם טראפלס ושברי אגוזי לוז. המחיר 42.5 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.

צילום אפרת בלוססקי
צילום אפרת בלוססקי

מותג מונבטים מציעה גרסה כשרה לפסח ל- 15 המוצרים שלו – מעין "פיתות" העשויות משילובים של קטניות, ירקות ופירות, ללא קמח בכלל. המחיר עד 28 שקלים ל-4 יחידות, 300 גרם. להשיג בשופרסל במתחמי גרין, באורגניק מרקט, בבתי טבע ובחנויות מובחרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר